پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چند درصد سربازان اسراییل مواد مصرف می کنند؟

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 621912
روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت آحارانوت' نوشت که نتیجه یک تحقیق نشان داده که 54 درصد از سربازان رژیم اشغالگر قدس، مواد مخدر مصرف می کنند.
چند درصد سربازان اسراییل مواد مصرف می کنند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، بر اساس اطلاعات مرکز مبارزه با اعتیاد رژیم اشغالگر، 54.3 درصد از این سربازان طی سال گذشته میلادی ماده مخدر حشیش مصرف کرده اند.

به نوشته یدیعوت آحارانوت، گزارش سالانه ارتش رژیم صهیونیستی نشان می دهد که مصرف مواد مخدر در میان سربازان این رژیم در سنین 18 تا24 سالگی نسبت به ده سال قبل که 11 درصد بود، بسیار افزایش داشته است.

این روزنامه اضافه کرد که فرماندهان نظامی این رژیم در سال های گذشته در این زمینه تساهل نشان داده و اقدامات تنبیهی و بازدارنده مناسبی در برابر سربازانی که مواد مخدر مصرف می کردند، اتخاذ نکرده اند و این موضوع باعث افزایش این پدیده میان آنها شده است.

در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت وظیفه عمومی برای افراد بالای ۱۸ سال که یهودی، دروز یا چرکس هستند، اجباری است.طول خدمت اجباری سربازی برای مردان دو سال و هشت ماه و دو سال برای زنان است.

تنها در حدود ۵۰ درصد از فراخوانده شدگان احتمالی در ارتش خدمت می‌کنند. دیگران به دلایل مختلف از جمله تحصیلات مذهبی، معافیت جوامع اقلیت، امتناع از خدمت و کمبود انگیزه از پیوستن به ارتش صهیونیستی خودداری می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *