پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
امیری:

طرح سلسله سوالات از رئیس جمهور جای تامل دارد

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 621757
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما تصریح می‌کنیم که سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص جزو حقوق حقه مجلس شورای اسلامی است، اما این نکته مهم است که ...
طرح سلسله سوالات از رئیس جمهور جای تامل دارد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص طرح سوال مجدد از رئیس جمهور گفت: سوالات مطرح شده از رئیس جمهور از جهت محتوا یک سوال است و ما پاسخ‌های حقوقی فراوانی برای این موضوعات داشتیم که در مجلس مطرح کردیم.

وی افزود: در شرایط فعلی که کشور ما در یک نبرد سیاسی - اقتصادی با آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد طرح چند سوال پشت سر هم از رئیس جمهور و در یک مقطع خاص مشکلی را حل نمی‌کند بلکه می‌تواند به دشمن پیام نامناسبی از داخل کشور مخابره کند که این به سود ایران نیست.

امیری تاکید کرد: هر چند ما تصریح می‌کنیم که سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص جزو حقوق حقه مجلس شورای اسلامی است، اما این نکته مهم است که این حق به چه شکل، چگونه و در چه قالب حقوقی و قانونی مطرح شود؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه طرح این سلسله سوالات از رئیس جمهور در شرایط فعلی جای تامل دارد ابراز امیدواری کرد، کسانی که دنبال طرح این سوالات بودند نگاه جامع به شرایط کشور و شرایط بین المللی داشته باشند و این نکته را در نظر بگیرند که آیا در وضع فعلی این اقدام به سود کشور هست یا خیر و آثار و تبعات داخلی و بین المللی آن چه خواهد بود؟

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *