چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

نقشه کی‌روش برای متوقف کردن رونالدو چیست؟!

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 621754
کارلوس کی روش در مصاحبه با شبکه ملی پرتغال RTP از شرایط تیم ملی ایران برابر پرتغال سخن گفت
نقشه کی‌روش برای متوقف کردن رونالدو چیست؟!
به گزارش جهان نيوز، خبرنگاران پرتغالی شبکه یک کشور پرتغال با حضور در تمرینات دیروز تیم ملی ایران با کی‌روش گفت‌وگو کردند. سرمربی تیم ملی در این مصاحبه اظهار داشت: از من می‌پرسید که چه برنامه و راه‌حلی برای مهار رونالدو دارم؟ شاید جادوئی‌ترین روش این باشد که (با خنده) فرناندو سانتوس، رونالدو را در ترکیب تیم قرار ندهد. این البته (با خنده دوباره) ریسکی هست که بعید می‌دانم سانتوس انجام دهد. شاید نکته چشم نواز بازی پرتغال و ایران رویارویی بازیکنان سوپر جنگنده و سوپر فداکار تیم ایران برای متوقف کردن رونالدوی سوپر بازیکن باشد.
 
پس از صحبت‌های کی‌روش، گزارشگر پرتغالی گفت: «کل دنیا می‌دانند که رونالدو چه توانایی‌هایی دارد، اما در تیم مقابل یک پرتغالی به خوبی می‌داند که رونالدو چه ضعف‌هایی دارد.»

کی‌روش در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان داشت: خیلی‌ها می‌خواستند که ما به اینجا نرسیم. اما ما با تلاش و زحمات فراوان به این مرحله رسیده‌ایم. کمتر کسی برای ایران شانسی قائل بود، حتی آرزوی صعود ایران به مرحله بعد برای خیلی‌ها غیرقابل باور بود. ما برای رسیدن به آرزوهایمان جنگیدیم و تاثیر داشتن این آرزوی بزرگ، قوت قلب ما می‌باشد.

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...