شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۷

واکنش معاون روحانی به فعالیت های مسیح علی‌نژاد

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 621689
معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: آگاهی افراد نسبت به مسئولیت ها، تکالیف و آموزه‌های دینی می‌تواند مهمترین ابزار در این شرایط باشد و ما اگر بخواهیم تحولی فرهنگی داشته باشیم باید از آگاهی بخشیدن به جوانان جامعه شروع کنیم.
واکنش معاون روحانی به فعالیت های مسیح علی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز، معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: آگاهی افراد نسبت به مسئولیت ها، تکالیف و آموزه‌های دینی می‌تواند مهمترین ابزار در این شرایط باشد و ما اگر بخواهیم تحولی فرهنگی داشته باشیم باید از آگاهی بخشیدن به جوانان جامعه شروع کنیم.
 
معصومه ابتکار، معاونت زنان ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه معاونت زنان ریاست جمهوری برای مصادیق مجرمانه بی حجابی در شبکه‌های مجازی به ویژه صفحه اینستاگرام مسیح علی نژاد گفت: این نوع مسائل، مسائلی است که اولا به اعتقاد من ارزش طرح ندارد کار‌هایی که در برخی شبکه‌های مجازی برخی افراد خاص انجام می‌دهند ارزش پرداختن هم ندارد.

وی تصریح کرد: البته جوانان ما باید نوع رویکرد و نگاه شان در شبکه‌های مجازی آگاهانه و هوشیارانه باشد و این مسائلی که معلوم نیست از کجا آب می‌خورد و ریشه از کجا دارد باید با ذهن باز و آگاه جوانان خنثی شود.

ابتکار با تاکید بر اینکه آگاهی و شناخت جوانان اعم از دختر و پسر در این شرایط و زمان از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: آگاهی زنان و دختران نسبت به شناخت مسائل مختلف و حقوقی خودشان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاونت زنان ریاست جمهوری تصریح کرد: آگاهی افراد نسبت به مسئولیت ها، تکالیف و آموزه‌های دینی می‌تواند مهمترین ابزار در این شرایط باشد و ما اگر بخواهیم تحولی فرهنگی داشته باشیم باید از آگاهی بخشیدن به جوانان جامعه  شروع کنیم.

وی این اقدامات را جنگیدن در حوزه‌های فرهنگی دانست و افزود: حوزه‌هایی که باید با روش‌های آموزشی، فرهنگی و مهارت‌های زندگی، ایجاد زمینه برای انتخاب‌های درست را فراهم کند و رویکردمان در معاونت زنان ریاست جمهوری نیز در این موضوع کاملا رویکرد فرهنگی است و در این راستا با سایر دستگاه‌ها نیز همکاری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
Iran, Islamic Republic of
اینکه اصلا ارزشی براش قائل نشده...
نکنه نتیجه گرفتین که ازش حمایت کرده!! :) از شما بعید نیست...
چه باید کرد؟
Iran, Islamic Republic of
...
خسته نباشی
Iran, Islamic Republic of
زحمت کشیدی جهان جان این همه من مطلب نوشتم همه رو تبدیل کردی به سه تا نقطه !!!!! فقط تیترم رو چاپ کردی ؟؟؟؟!!! خوب اونم چاپ نمی کردی.
هاشمی
Romania
خانم ابتکار ابدا از ایشان حمایت نکرده است
لذا کسی را که ما قبول نداریم و جناح دولت نیز طرفداری از او نمی کنند چرا بیخود مطرح کنیم
Iran, Islamic Republic of
الا ن که نمیشه ارز خارجی حواله کرد ایشان چگونه خرج فرزندان را در امریکا براشون میفرسته
Iran, Islamic Republic of
فعلا قراره دوستان رو از امریکا بیرون کنند..
البته بعید هم نیست فرزندانشون حقوق بگیر امریکا باشند
Iran, Islamic Republic of
خب میرن کاناداو در تپه دزدها مسقر میشوند (اسم محله ایی است در ونکور کانادا که تمام مال مردم خورهای دنیا زیبا ترین ویلاها و ساختمانها را در انجا دارند و در میان انها اسمهای ایرانیان بسیاری به چشم میخورد )
Iran, Islamic Republic of
از آمریکا اخراج بشن تشریف میارن ایران دوباره پول جمع میکنن میرن به بهشت اختلاسگران کانادا
Iran, Islamic Republic of
تا جايي كه ميدونم "عيسي" متولد 1358 يا 1359 هست و الان حدود 40 سالشه و دكتراي روانشناسي داره و پروفسور دانشگاه هست و لذا بعيد ميدونم هنوز مادرش براش پول بفرسته! ("طاها" هم كه ايرانه)
Iran, Islamic Republic of
باز هم این خانم.
صادق
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار
این جملات شما یعنی این که هیچ واکنش خاصی نشون نمیدیم ...
م.ا
با سلام
فهوای مطلب ایشان اینه که از منکری بنام مسیح علینژاد باید اغماض کرد و نادیده گرفت او را وبی توجهی کرد تا روند خود را تغییر دهد جل الخالق چه معاونی دارد رئیس اجرایی جمهوری اسلامی ایران!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما اگر بخواهیم تحولی فرهنگی داشته باشیم باید شماها از صحنه مدیریت و سیاست کشور کنار بروید و کار را به دست نیروهای انقلابی بدهید.
United States
جهان نیوز... اینها کف روی آب هستند.
Iran, Islamic Republic of
باید باید باید باید
خو این باید ها رو به کی می گین؟
غریبه
Spain
واقعا جای تاسف است!
مسیح علی نژاد کاملا با برنامه و حمایت های دشمنان ، با پرداختن به چنین مسائلی و تحریک جوانان قصد ایجاد آشوب و براندازی نظام را دارد. فعالیتش فقط در باب حجاب نیست بلکه در صفحه خود از آشوب و آشوب گرانی مانند محمد ثلاث هم حمایت میکند.
آیا واقعا مقابله با فرد فتنه گری مانند مسیح از نظر این خانوم بی اهمیت است؟!
در ضمن همان مسئله حجاب هم مسئله کمی نیست چرا که از هم پاشیدگی نظام خانواده و افزایش فساد اخلاقی را به همراه دارد و زن را قربانی میکند به اسم آزادی....
Iran, Islamic Republic of
"این مسائلی که معلوم نیست از کجا آب می‌خورد و ریشه از کجا دارد"
یعنی اگر ایشان که مثلا جزء افراد حاضر در تسخیر لانه جاسوسی بود نداند از کجا آب می خورد باید تاسف خورد