جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
شرکت های اروپایی اعلام کردند

اروپایی ها تابع آمریکایی ها نیستند!

جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 621612
مدیران برخی از شرکت های خارجی اروپایی در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل ونقل ریلی بر اهمیت بازار ایران تاکید دارند و می گویند در فعالیت های اقتصادی خود در کشورهای مختلف جهان تابع سیاست های امریکا نیستند.
اروپایی ها تابع آمریکایی ها نیستند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا ، ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته با حضور 90 شرکت خارجی و 200 شرکت ایرانی در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی کشور که از 29 خردادماه سال جاری آغاز بکار کرد ه بود امروز به کار خود پایان می دهد.

« آلفرد شولتر » مدیرعامل شرکت دی توکانسال به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت از سال 1982 فعالیت خود را در حوزه حمل ونقل ریلی در اتریش آغاز کرده و بدون توجه به تحریم های امریکا به فعالیت های خود در ایران ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: شرکت های ایرانی در این نمایشگاه نشان دادند که از توانمندیهای بالایی در صنعت حمل ونقل ریلی برخوردار هستند و هم اکنون این شرکت با طراحی و اجرای تونل های انتقال آب با شرکت های ایرانی همکاری می کند.

وی با بیان این که شرکت دی توکانسال در زمینه تولید ماشین آلات سوزت کوبو زیر کوب راه آهن و خطوط مترو نیز در برخی از کشورهای جهان فعال است گفت: آماده همکاری با شرکت های ایرانی در این بخش ها نیز هستیم زیرا شرکت بی اعتنا به سیاست های دولتمردان امریکایی در ایران است.

« ژان پیر فورتر » مدیرعامل شرکت آلمانی اچ ای تی گفت: با وجود تحریم های امریکا ما به همکاری خود با شرکت های ایرانی علاقمند هستیم و این شرکت آلمانی بدون توجه به سیاست های امریکا در هر کجای دنیا تمایل داشته باشد کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: این شرکت تولید کننده لاستیک های کف پوش تقاطع همسطح در صنعت حمل ونقل با بازیافت لاستیک های کهنه در زمینه بهبود محیط زیست فعال است و هم اکنون با چند شرکت ایرانی همکاری خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت آلمانی اچ ای تی با اشاره به توانمندیهای شرکت های ایرانی یادآورشد: برخی از شرکت های ایرانی در این نمایشگاه توانمندیهای بالای خود را به خوبی نشان دادند هرچند برخی از آنها هنوز برای ارتقا کیفیت کار خود راه طولانی دارند.

وی گفت: ما بیش از یک سال است کار خود را در ایران آغاز کرده ایم و هم اکنون 5 پروژه را در ایران در دست اجرا داریم. با توجه به متقاضیان زیادی که داریم با چند شرکت ایرانی مذاکرات مقدماتی خود را در این نمایشگاه انجام داده ایم تا با امضای قرارداد های مورد نیاز همکاری خود را با آنها آغاز کنیم.

« بکر کورت » مدیرفنی شرکت آلمانی کنوره برمزه در این نمایشگاه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: ایران بازار بسیار خوبی است و برای تولید سیستم های ترمز قطارهای مسافری و باری بازار ایران تقاضای زیادی دارد.

وی تاکید کرد: با وجود شرایط سیاسی برخی از کشور ها علیه ایران ما همچنان علاقمند به همکاری با شرکت های ایرانی هستیم و هم اکنون برای تامین سیستم های سرمایش و گرمایش ، تهویه مطبوع ، و تولید سیستم های برق الکترونیک و و سیستم های ترمز و قطعات آن با چند شرکت واگن سازی ایرانی به توافق رسیده ایم.

به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه 200 شرکت داخلی به همراه 90 شرکت خارجی از کشورهایی همچون آلمان، چین، روسیه، لتونی، اسپانیا، ترکیه، جمهوری چک و اتریش آخرین دستاوردهای خود در بخش های تولید واگن های مسافری ، باری ، لوکوموتیو و قطعات مختلف صنعت حمل ونقل ریلی را به نمایش گذاشته اند.

« توجه به توسعه حمل ‌و نقل ترکیبی و لجستیک » از رویکردهای اصلی ششمین نمایشگاه بین المللی ریلی اعلام شده تا طبق سند جدید، استراتژی حمل‌و نقل لجستیک و حمل‌ و نقل ترکیبی چند وجهی در مدل‌های مختلف آن در ایران به توسعه دست پیدا کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هه پیچده! صبر امد! چنددقه بیشین!
Iran, Islamic Republic of
تابع آمریکا هستید. شک نکنید و خودتان را فریب ندهید.
ما فریب نمیخوریم.