پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

چگونه اسرائیل در محاصره ایران است؟

جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 621607
یک ژنرال بازنشسته صهیونیست اعتراف کرد ، محور مقاومت امروز اسرائیل را از سه جبهه محاصره کرده است.
چگونه اسرائیل در محاصره ایران است؟
 به گزار ش جهان نيوز به نقل از قدس،  اوی ایتام عضو کنست و از اعضای برجسته سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد امروز این رژیم از سه محور در محاصره محور مقاومت قرار گرفته واحتمال وقوع جنگ در سه جبهه بسیار زیاد است.
 
این ژنرال سابق صهیونیست که در گفتگو با شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد، علاوه بر غزه و لبنان احتمالا روسیه به همراه ارتش سوریه قادر به پاکسازی مناطق مرزی با فلسطین اشغالی از گروه های شورشی نشود و این امر به آن معنی است که متحدین ارتش سوریه نیز وارد عمل خواهند شد و این خود تفسیرهای زیادی در پی خواهد داشت.
 
وی با اذعان به هوش و ذکاوت مستشاران ایرانی و متهم کردن تهران به خطرآفرینی برای رژیم صهیونستی به این شبکه عبری زبان گفت: ایرانی ها افرادی بسیار باهوش و دارای ذکاوت بسیار بالایی هستند و برنامه هایشان برای کشاندن ما به جنگ در سه جبهه در حال انجام است از این رو باید ما خود را برای این سناریو آماده کنیم .
 
وی به فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی پیشنهاد کرد اولویت اصلی خود را بر روی سوریه قرار دهند، لبنان در مرحله دوم و غزه در مرحله سوم قرار بگیرد .
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *