سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

محاصره نیروهای سعودی در اطراف فرودگاه الحدیده

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب: 621584
سخنگوی ارتش یمن با تأکید بر امنیت کامل فرودگاه الحدیده، از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی خواست تا خودشان را تسلیم کنند.
محاصره نیروهای سعودی در اطراف فرودگاه الحدیده
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن از امنیت کامل فرودگاه الحدیده خبر داد و گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانسته‌اند به طور صد در صد امنیت را به فرودگاه بازگردانند.

وی در گفت‌و‌گو با شبکه «المیادین»، گفت: «تحولات میدانی به سمت پایان حضور نیروهای مزدور در ساحل غربی پیش می‌رود و آن‌ها در ۶ کیلومتری فرودگاه الحدیده در محاصره نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی هستند.»

سخنگوی ارتش یمن در ادامه تأکید کرد: «حمله ائتلاف سعودی به ساحل غربی خودکشی بود.»
پیش از این نیز «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به لطف خداوند و مقاومت مردم یمن دشمن در حملات اخیر خود به ساحل غربی شکست خفت‌باری متحمل شده و جنگ رسانه‌ای آن موجب رسوایی آن شده است.»

ائتلاف عربستان و امارات بعد از مدت‌ها طرح و نقشه و عملیات زمینی، سه‌شنبه هفته گذشته عملیاتی زمینی، دریایی و هوایی موسوم به «پیروزی طلایی» را با هدف اشغال بندر الحدیده، شروع کرد که هدف از این عملیات، اشغال شهر حدیده و بندر و فرودگاه مهم آن بود تا از این طریق تنها شریان حیاتی نیروهای انقلابی و انصارالله یمن را قطع کند.

به رغم ادعاهای مکرر رسانه‌های ائتلاف متجاوز مبنی بر اشغال فرودگاه الحدیده، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این فرودگاه حضور دارند و از آن دفاع می‌کنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
به لطف خدا شما پیروز می شوید