کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقامات«انصارالله»در فرودگاه «الحدیده» حاضر شدند

31 خرداد 1397 ساعت 21:46

دو تن از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن برای دومین بار با حضور در فرودگاه شهر «الحدیده»، ادعای ائتلاف عربستان سعودی مبنی بر اشغال این فرودگاه را تکذیب کردند.


به گزارش جهان نیوز، به رغم گذشت بیش از یک هفته از آغاز عملیات ائتلاف عربستان سعودی برای اشغال بندر راهبردی «الحدیده»، این ائتلاف همچنان بر ادعای خود در اشغال این فرودگاه اصرار دارد.

در واکنش به این ادعا، «حزام الاسد» و «محمد البخیتی»، از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با حضور در فرودگاه «الحدیده»، ادعاهای ائتلاف عربستان سعودی را تکذیب کردند.

حزم الاسد با انتشار تصاویری از خود و البخیتی که در حال گشت‌زنی در فرودگاه الحدیده هستند، نوشت که فرودگاه همچنان در دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است.

حزام الاسد در فرودگاه الحدیده


حزام الاسد و البخیتی در فرودگاه
 
رسانه‌های ائتلاف عربستان و اماراتی از شنبه این هفته بیش از 2 بار به نقل از منابع نظامی و فرماندهان این ائتلاف مدعی شدند که «فرودگاه الحدیده را آزاد کرده‌اند».

محمد البخیتی که از فرماندهان میدانی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز هست، یکشنبه این هفته با حضور در جلوی ساختمان فرودگاه گفت که ائتلاف متجاوز بعد از شکست در اشغال فرودگاه، به دروغ و جنگ روانی متوسل شده است.

ارتش یمن نیز این هفته در بیانه‌ای ادعای اشغال فرودگاه الحدیده را که تنها راه تنفس نیروهای انقلابی یمن به شمار می‌رود، تکذیب کرد.

منبع: فارس


کد مطلب: 621580

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/621580/مقامات-انصارالله-فرودگاه-الحدیده-حاضر-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com