جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مالزی خروج از ائتلاف متجاوزسعودی رابررسی میکند

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 621559
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به سخنان وزیر دفاع جدید مالزی تاکید کرد که این کشور خروج از ائتلاف سعودی علیه یمن را بررسی می کند.
مالزی خروج از ائتلاف متجاوزسعودی رابررسی میکند
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در حساب توئیتری خود نوشت: سخنان محمد سابو، وزیر دفاع جدید مالزی نشان می دهد که این کشور بحث خروج نیروهای مالزی مستقر در عربستان از ائتلاف این کشور علیه یمن را بررسی می کند. 

وی در ادامه افزود: نشانه های محکمی در خصوص احتمال خروج دیگر کشورها بعد از مالزی از ائتلاف عربستان وجود دارد. با بازگشت ماهاتیر به قدرت امور به حالت طبیعی خود بازگشته است. سخنان وزیر دفاع مالزی مثبت بوده و به نفع ملت و ارتش این کشور و هم چنین ملت یمن است.

الحوثی تاکید کرد: ما از این مواضع قدردانی کرده و از دیگر کشورها می خواهیم از ائتلاف عربستان خارج شده و در جنایت کشتار و محاصره یمن مشارکت نداشته باشند. این کشور میان ماندن در ائتلاف همراه با اجر شدن و از بین رفتن منابعشان بدون هیچ احترامی یا خروج از ائتلاف مخیر هستند.

وزیر دفاع مالزی اخیرا اعلام کرده که کشورش قصد مشارکت در درگیری های منطقه خلیج فارس را ندارد و در مسأله استقرار نظامیانش در عربستان  بازنگری می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *