پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

قوه قضاییه در پرونده ثلاث بسیار قاطع برخورد کرد

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 621557
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کسانی جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، در حال حاشیه‌سازی هستند چرا که می‌خواهند اصل قضیه را زیر سؤال ببرند و یا موضوع عقبه آنها را پوشش دهند.
قوه قضاییه در پرونده ثلاث بسیار قاطع برخورد کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به اجرای حکم و اعدام محمد ثلاث درویش گنابادی که سه مأمور نیروی انتظامی را با اتوبوس زیر گرفت، اظهار داشت: اگر دستگاه قضائی ما و امنیت و اطلاعات نتواند بحران‌ها را کنترل و قاطع برخورد کند، در کشور مشکل ایجاد می‌شود.

وی افزود:‌ حکمی را که قوه قضائیه نسبت به انسانی که با اتوبوس زده و عده‌ای را به شهادت رسانده و کشته درست و منطقی است و برخورد با شخصی که دنبال یک جریان سیاسی است که ما عقبه آن را هم وصل به انگلیس می‌دانیم، هم قاطعانه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: کسانی که این نوع حرف‌ها را می‌زنند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، اینها حاشیه‌سازی می‌کنند برای اینکه اصل قضیه را زیر سؤال ببرند و یا موضوع عقبه آنها را پوشش دهند.

سالک کاشانی بر همین اساس اضافه کرد:‌ بنده معتقدم قوه قضائیه در این زمینه بسیار قاطع برخورد کرده و به وظیفه خود عمل کرده است، بنابراین باید از آن تقدیر کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
United States
قوه قضائیه باید در همون هفته اول این ملعون رو اعدام می کرد.