کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قوه قضاییه در پرونده ثلاث بسیار قاطع برخورد کرد

31 خرداد 1397 ساعت 16:30

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کسانی جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، در حال حاشیه‌سازی هستند چرا که می‌خواهند اصل قضیه را زیر سؤال ببرند و یا موضوع عقبه آنها را پوشش دهند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به اجرای حکم و اعدام محمد ثلاث درویش گنابادی که سه مأمور نیروی انتظامی را با اتوبوس زیر گرفت، اظهار داشت: اگر دستگاه قضائی ما و امنیت و اطلاعات نتواند بحران‌ها را کنترل و قاطع برخورد کند، در کشور مشکل ایجاد می‌شود.

وی افزود:‌ حکمی را که قوه قضائیه نسبت به انسانی که با اتوبوس زده و عده‌ای را به شهادت رسانده و کشته درست و منطقی است و برخورد با شخصی که دنبال یک جریان سیاسی است که ما عقبه آن را هم وصل به انگلیس می‌دانیم، هم قاطعانه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: کسانی که این نوع حرف‌ها را می‌زنند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، اینها حاشیه‌سازی می‌کنند برای اینکه اصل قضیه را زیر سؤال ببرند و یا موضوع عقبه آنها را پوشش دهند.

سالک کاشانی بر همین اساس اضافه کرد:‌ بنده معتقدم قوه قضائیه در این زمینه بسیار قاطع برخورد کرده و به وظیفه خود عمل کرده است، بنابراین باید از آن تقدیر کرد.

منبع: فارس


کد مطلب: 621557

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/621557/قوه-قضاییه-پرونده-ثلاث-بسیار-قاطع-برخورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com