جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

نماینده مجلس: استفاده از فیلرشکن خسته‌ام کرد

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 621533
به خاطر فیلتر شدن تلگرام دیگر حضوری در این شبکه ندارم، چون خسته شده ام و نمی توانم مدام به فیلتر شکن وصل شوم.
نماینده مجلس: استفاده از فیلرشکن خسته‌ام کرد
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت وگو با ایرنا پیرامون ارسال پیامک به نمایندگان با این مضمون که «شما در پیام رسان‌های خارجی بخصوص تلگرام عضویت نداشته باشید و خبرهایتان را در پیام رسان‌های داخلی منتشر کنید» گفت: «چنین پیامکی برای من ارسال نشده است. حراست که نمی تواند برای مجلس تعیین تکلیف کند. نه می تواند و نه چنین کاری انجام می دهد.»

او در گفت وگوی خود اضافه کرد: «احتمال دارد آن ها گفته باشند پیام رسان های مجلس در اپلیکیشن های داخلی مانند سروش و غیره فعال است و خبرهای شما در این شبکه ها منتشر می شود.»

جعفرآبادی که خود از اعضای فعال تلگرام بوده می گوید: «اکنون به خاطر فیلتر شدن تلگرام دیگر حضوری در این شبکه ندارم، چون خسته شده ام و نمی توانم مدام به فیلتر شکن وصل شوم.»

در تلگرام شش هزار عضو، در بله 3 تا!
او اظهار می کند: «بعد از خروج از تلگرام ارتباطم با مردم در فضای مجازی کاملا قطع است، در حالی که در تلگرام با همه ارتباط داشتم و کانالم قریب شش هزار عضو داشت. ولی الان در پیام رسان «بله» تنها سه عضو گرفته است. »

این نماینده مجلس تأکید می کند: «حالا با برداشتن تلگرام چه اتفاقی افتاده است؟ مردم چه اخباری را می خواندند که حالا نمی توانند بخوانند؟ آنهایی هم که فیلتر شکن نصب نمی کنند، vpn خریداری می کنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما نگران ما نباش ما اخبار را هرجا بخواهیم بدست می آوریم ...