پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سردار سلامی:

دشمنان می‌خواهند این ملت در رنج و فقر قرار گیرد

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 621530
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان این ملت می‌خواهند این ملت در فشار و سختی و رنج و فقر قرار گیرد.
دشمنان می‌خواهند این ملت در رنج و فقر قرار گیرد
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم اهدای 1000 سری جهیزیه توسط کمیته امداد، سپاه پاسداران و آستان قدس رضوی اظهار داشت: هیچ بنایی نزد خداوند متعال مثل ازدواج عزیزتر و دوست داشتنی‌تر نیست، خداوند به سبب این ازدواج بین شما مودت، رحمت، مهربانی، دوستی و بخشش قرار داد و این از ثمرات این زندگی مبارک است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: زندگی شما مثل یک شجره مبارکه و درخت پربرکت است که ان‌شاءالله ثمرات آن فرزندان صالحی است بنابراین مهر، محبت و گذشت اساس زندگی است. بنا به فرموده قرآن کریم، زن و شوهر از یک نفس واحد خلق شده‌اند اما از دو پدر و مادر متفاوت و دوباره این دو نفس به هم می‌پیوندند. از همه عزیزان دلسوز و دست‌اندرکارانی که متعهدانه برای احیای این سنت زیبای الهی قدم برداشتند و زمینه‌های ازدواج آسان را فراهم کردند، باید تشکر کرد.

وی ادامه داد: ما ملتی هستیم که با قلب‌هایمان زندگی می‌کنیم. اسلام و ایران؛ ما را به‌گونه‌ای مستحکم به‌هم گره داده است، ما یک پیکره واحد هستیم. درست است که دشمنان این ملت می‌خواهند این ملت در فشار و سختی و رنج و فقر قرار گیرد اما آن قدر چشمه‌های عاطفه، مهربانی و محبت و گذشت در درون قلب‌های این مردم جوشان است که همه آرزوهای دشمنان ما را برهم می‌زند و فرو می‌پوشاند و شما شاهد این امر بوده و خواهید بود.

سردار سلامی عنوان کرد: ما یک پیکره واحد هستیم، سرشت و طبیعت ملت ایران همین است؛ احساس عمیق، عاطفه بالا، یکدلی، یکپارچگی؛ این‌ها سرمایه‌های ماست. ما خدمتگزار ملت هستیم و این زیباترین لقب ماست. مردم بر ما حاکم هستند و این افتخار ماست. اگر جنگی بشود برای امنیت این مردم پیش می‌رویم و اگر حادثه‌ای، سیلی، زلزله‌ای رخ بدهد و بخواهد رنگ شادی را از چهره مردمان ما ببرد، ما آنجا حضور پیدا می‌کنیم چرا‌که وظیفه ماست.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *