پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۵

شهادت دو مرزبان ایرانی در هیاهوی بازی دیشب

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 621467
شب گذشته همزمان با دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا، دو مرزبان کشورمان در درگیری با اشرار مسلحی که قصد ورود به خاک ایران را داشتند، شهید شدند.
شهادت دو مرزبان ایرانی در هیاهوی بازی دیشب
به گزارش جهان نيوز، شب گذشته همزمان با دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا، مرزبانان پاسگاه تپه طالب‌خان گروهان تاسوکی هنگ مرزی زابل با تعدادی از اشرار مسلح درگیر شدند و اجازه ورود این اشرار به خاک کشورمان را ندادند.

بر اساس این گزارش دو تن از مرزبانان کشورمان شهید و سه تن دیگر مجروح شدند.

شهدای ناجا، در این درگیری استوار دوم محسن شهرکی از زابل و سرباز جلال بهبودی از خراسان رضوی به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشون کنه این امنیت رو مدیون خودشون و خانواده‌های صبورشون هستیم
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشان کند
و مارا
Iran, Islamic Republic of
به شخصا برای این عزیزان آرزوی رحمت الهی دارم و به خانواده های آنها تسلیت می گویم اما برایم همیشه این سئوال وجود داشته است که چرا ما هرازگاهی با این مشکلات مواجه می شویم ؟ مگر ایران بحمدالله مجهز به تکنولوژی و ساختار تولید پهپاد نیست ؟ چرا ما از قدرت پهپاد های خود در کنترل مرزها استفاده نمی کنیم ؟ آیا فقط باید برای سوریه و یمن و فلسطین از این قدرت خود بهره مند باشیم فقط ؟ من مخالف استفاده از این فناوری مدرن برای حمایت از این کشورها نیستم ، حتما لازم است که انجامش می دهند اما چرا برای خودمان هم این کار را انجام نمی دهیم . خداوند به شهدای ما علو درجات عنایت فرماید اما علاوه بر تالمات روحی غیر قابل تقویم به پول که خانواده این عزیزان متحمل می شوند آیا حساب کرده اید یک شهید چقدر هزینه برای کشور خواهد داشت ؟ اینکه چند صد کیلومتر مرز با پاکستان توسط هواپیمای بدون سرنشین کنترل شود مگر چقدر هذینه دارد ؟
روحشان شاد و قرین رحمت . شهدا شرمنده ایم
Iran, Islamic Republic of
حالا چند وقت دیگه قاتلین این عزیزان می شن آدم خوبا و از طرف اونور آبیا ازشون حمایت میشه .
Iran, Islamic Republic of
شرمنده شدم. احساس غریبی شون در میان شادی ما بغض و تو گلوم گره زد.