جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

چقدر ارز صرف واردات خمیر بازی شد؟ +جدول

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 621428
بر اساس آمار گمرک در سال ۹۶ بیش از یک میلیون تن خمیر برای قالب گیری یا برای سرگرمی کودکان از ۱۲ کشور دنیا وارد ایران شده است.
چقدر ارز صرف واردات خمیر بازی شد؟ +جدول
به گزارش جهان نيوز، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در سال ۹۶ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از یک میلیون تن خمیربرای قالب گیری یا برای سرگرمی کودکان از ۱۲ کشور دنیا وارد ایران شده است.

بر اساس واردات این حجم مداد‌های خودکار یا نوکی به ارزش ریالی ۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۳ تومان یا به ارزش یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۶۵ دلار ارزش گذاری شده است.

گفتنی است واردات مداد‌های خودکار یا نوکی از ۱۲ کشور دنیا شامل آلمان، امارات متحده عربی، ترکیه، جمهوری کره، چین، تایلند، بلژیک، روسیه و سایر کشور‌های خارجی است.

در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده چین اولین صادرکننده خمیربرای قالب گیری یا برای سرگرمی کودکان با حجم بیش از ۱۹۶ تن به ارزش دلاری ۴۱۵ هزار و ۸۱۰ دلار یا ارزش یک میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۴۰ تومان به ثبت رسیده است.
 
چقدر ارز صرف واردات خمیر بازی شد

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک میلیون تن؟!!...
میدونی تن چیه؟! میدونی یک میلیون چقدره؟!
یعنی یک میلیارد کیلوگرم خمیر بازی وارد شده؟!