جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

درگیری لفظی دیگو کاستا با خبرنگار ایرانی!

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 621408
در پایان مسابقه مهاجم تیم فوتبال اسپانیا نسبت به سؤال خبرنگار ایرانی واکنش تندی نشان داد.
درگیری لفظی دیگو کاستا با خبرنگار ایرانی!
به گزارش جهان نيوز، در پایان مسابقه کاستا مهاجم تیم فوتبال اسپانیا در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران ایرانی که از او پرسیده بود برای دقایقی بازیکنان ایرانی را تحریک می‌کردید و سعی کردی که در چند صحنه تمارض کنی و حتی روی دروازه‌بان ایران خطا انجام دادی، کاستا وقتی این سؤال را از خبرنگار ایرانی شنید بسیار عصبانی شد و گفت: بهتر است که هرگز سؤال احمقانه نپرسید.
 
کاستا در حالی درگیر شد که به عنوان بازیکن برتر به سالن کنفرانس خبری رفته بود تا به سؤالات خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ بدهد. او از دست خبرنگار ایرانی ناراحت شد و گفت من نمی‌دانم کدام بازی را تماشا کردی اگر احساس می‌کنید روند بازیکنان ایران باعث شده است من و دیگر بازیکنان اسپانیا خشمگین شویم بهتر است بگویم شما باید با دقت بازی را از اول ببینید حالا چون تیم کشورت مقابل ما بازی کرده است سؤال احمقانه می‌پرسی.

وی در پایان گفت: این برد برای ما بسیار مهم بود این سه امتیاز حیاتی به تیم ملی ما کمک کرد تا به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشیم. شاید گلی که به ایران زدم شانسی بود اما باید بگویم ما توانستیم در یک بازی سخت و سنگین به پیروزی برسیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
چیزی که ما از تلویزیون دیدیم بیرانوند سیاه بازی کرد و کاستا خطایی انجام نداد
باید واقعیت رو گفت تا مردم بی اعتماد نشوند
Iran, Islamic Republic of
البته چهره این آدم عصبی مقداری ابلهانه و احمقانس