چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بن سلمان با داماد ترامپ دیدار کرد

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 621368
جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید روز چهارشنبه با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار و در مورد رژیم صهیونیستی و فلسطین گفتگو کرد.
بن سلمان با داماد ترامپ دیدار کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، این دیدار در شرایطی صورت گرفت که دولت آمریکا در حال آماده سازی طرح صلح خاورمیانه ای خود است.

بر اساس بیانیه ای که به وسیله کاخ سفید منتشر شد، در این دیدار که با حضور جیسون گرینبلات فرستاده آمریکا در امور خاورمیانه صورت گرفت، دو طرف به بحث و گفت و گو در مورد مناسبات میان آمریکا و عربستان سعودی و فراهم کردن کمک های "بشردوستانه" برای مردم غزه پرداختند.

کوشنر روز سه شنبه نیز دیدار مشابهی با عبدالله پادشاه اردن داشت.کوشنر و گرینبلات هر دو تاکید کرده اند طرح صلحی که برای برقراری صلح میان اسرائیل و فلسطینی ها مشغول کار روی آن هستند در حال تکمیل شدن است.

این درحالی است که احتمال دستیابی به صلح به دنبال تصمیم ماه گذشته ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل با شک و تردیدهایی جدی روبرو شد.
این اقدام ترامپ با اعتراضات گسترده فلسطینیان روبرو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *