سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۴۳
دومین دیدار یوزهای ایرانی در جام جهانی

اسپانیا ۱ - ایران صفر/ باخت قهرمانانه تیم ملی مقابل ماتادورها/ مهمترین گل تاریخ تکذیب شد!/ گریه ملی‌پوشان پس از باخت به اسپانیا/ تشویق شدید شاگردان کی‌روش در کازان/ یک گام تا تاریخ‌سازی

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 621353
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی مقابل اسپانیا شکست خورد.
اسپانیا ۱ - ایران صفر/ باخت قهرمانانه تیم ملی مقابل ماتادورها/  مهمترین گل تاریخ تکذیب شد!/ گریه ملی‌پوشان پس از باخت به اسپانیا/ تشویق شدید شاگردان کی‌روش در کازان/ یک گام تا تاریخ‌سازی
به گزارش جهان نيوز، شاگردان کارلوس کی روش که از اول دیدار خود توانستند سه امتیاز شیرین به دست بیاورند امشب در دومین بازی خود برابر تیم ملی اسپانیا به میدان می روند. این اولین دیدار ملی پوشان ایران برابر اسپانیایی ها در ادوار مختلف است. دیداری که کسب امتیاز در آن اهمیت فراوانی برای صعود از این گروه دارد.    

ترکیب تیم ملی برای بازی با اسپانیا مشخص شد

ترکیب 11 نفره تیم ملی برای دیدار با اسپانیا به شرح زیر مشخص شد.

علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، مرتضی پور‌علی‌گنجی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری و سردار آزمون

به این ترتیب سید مجید حسینی جانشین روزبه چشمی مصدوم شد و عزت‌اللهی بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای جای مسعود شجاعی را در ترکیب تیم ملی گرفت.



ترکیب تیم ملی اسپانیا مقابل ایران اعلام شد

تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دیدار با ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر اعلام شد.

داوید دخه آ، دنی کارواخال،‌ جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، بوستکس، آندرس اینیستا، داوید سیلوا، ایسکو، واسکز و دیگو کاستا



دقایق حساس:

دقیقه 3 – 
ارسال بلند و خطرناک ایسکو اولین خطر را روی دروازه ایران به وجود آورد اما پرواز دیدنی بیرانوند و مشت او باعث شد تا این خطر از روی دروازه ایران دور شود. 

دقیقه 5 – اولین حرکت هجومی ملی پوشان ایران در این دقیقه اسپانیایی ها را غافلگیر کرد. وحید امیری در نزدیکی های کرنر به خوبی توانست یک خطا از کارواخال بگیرد. 

دقیقه 6 – ارسال بلند امیری روی سر مهاجمان ایران با واکنش اسپانیایی ها از روی دروازه این تیم دور شد.

دقیقه 10 – ارسال خطرناک اسپانیایی ها از روی ضربه ایستگاهی با فاصله از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. 


دقیقه 12 – خطا روی مهاجم اسپانیا یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای این تیم به وجود آورد. اعتراض حاج صفی و پاسخ عصبی داور در این دقیقه دیدنی است. 

دقیقه 12 – ارسال اسپانیایی ها راه به جایی نبرد و فرصت سفیدپوشان از دست رفت. 

دقیقه 14 – کارلوس کی روش اولین اعتراضات خود را در این دقیقه آغاز کرد. به مانند بازی قبلی چالش سرمربی ایران و داور چهارم بازی از اکنون استارت خورد. 

دقیقه 14 – شوت انصاری فرد در حالی که می توانست با یک پاس موقعیت بهتری برای ایران به وجود بیاورد از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. 

دقیقه 16 – حرکت اینستا با ارسال راموس ادامه یافت اما باز هم بیرانوند خود را حاکم بر این منطقه نشان داد. 


دقیقه 17 – پرتاب ابراهیمی در موقعیت خوبی به طارمی رسید. این اتفاق در حالی افتاد که هم طارمی و هم مدافعان اسپانیا در ابتدا به خیال آفساید ایستادند اما در نهایت فرار و ارسال طارمی از جناح چپ راهی به جایی نبرد.

دقیقه 22 – ارسال ماتادورها از روی یک ضربه ایستگاهی در حالی که چیزی نمانده بود یک کرنر نصیب آنها کند اما بیرانوند مانع از این اتفاق شد. 

دقیقه 23 – تنها یک دقیقه بعد باز هم اسپانیا توانست یک ضربه ایستگاهی در موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه ایران به دست بیاورد. این بار سردار آزمون روی بوسکتس خطا کرد. 

دقیقه 24 – با یک دقیقه تاخیر ضربه اسپانیایی ها به صورت یک شوت محکم توسط سیلوا به دروازه ایران شلیک شد اما جاگیری مناسب بیرانوند باعث مهار این توپ شد. 

دقیقه 27 – موقعیت خطرناکی در محوطه ایران به وجود آمد اما ابراهیمی و حاج صفی و حسینی با چنگ و دندان این توپ را دور کردند. 

دقیقه 22 – ارسال ماتادورها از روی یک ضربه ایستگاهی در حالی که چیزی نمانده بود یک کرنر نصیب آنها کند اما بیرانوند مانع از این اتفاق شد. 

دقیقه 23 – تنها یک دقیقه بعد باز هم اسپانیا توانست یک ضربه ایستگاهی در موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه ایران به دست بیاورد. این بار سردار آزمون روی بوسکتس خطا کرد. 

دقیقه 24 – با یک دقیقه تاخیر ضربه اسپانیایی ها به صورت یک شوت محکم توسط سیلوا به دروازه ایران شلیک شد اما جاگیری مناسب بیرانوند باعث مهار این توپ شد. 

دقیقه 27 – موقعیت خطرناکی در محوطه ایران به وجود آمد اما ابراهیمی و حاج صفی و حسینی با چنگ و دندان این توپ را دور کردند.

دقیقه 30 – ارسال بلند اسپانیایی ها در حالی که مدافعان ایران برای لحظه ای به هم ریختند به سیلوا رسید اما ضربه آکروباتیک این بازیکن از بالای دروازه ایران به بیرون رفت. 

دقیقه 31 – یک شوت دیگر از سوی اسپانیایی ها و باز هم از سوی سیلوا از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. 

دقیقه 32 – یک بار دیگر جر و بحث داور و بازیکنان ایران، این رامین رضاییان مورد حمله کلامی داور اروگوئه ای قرار گرفت. 

دقیقه 36 – پاس دیدنی طارمی در حمله تیم ملی در موقعیت مناسبی به رضاییان رسید اما ارسال این بازی با ضربه سر راموس راهی کرنر شد. اولین کرنر تیم ملی ایران در این دقیقه شکل گرفت. 

دقیقه 36 – اولین کرنر ایران را انصاری فرد به خوبی روی دروازه اسپانیا انداخت اما مدافع اسپانیایی با ضربه سر این توپ را دور کرد. 

دقیقه 36 – در حین ارسال کرنر ملی پوشان حاجی صفی دچار مصدومیت شد و به زمین افتاد. مصدومیتی که با برخورد او و مجید حسینی به وجود آمد. 

دقیقه 37 – گویا مصدومیت کاپیتان تیم ملی جدی است و او به ناچار از زمین خارج شد تا مداوا شد. 

دقیقه 42 – یکی از مهمترین فرصت های اسپانیایی ها در این دقیقه شکل گرفت اما ضربه ایسکو با حرکت دیدنی عزت اللهی دفع شد.

دقیقه 37 – جالب ترین اتفاق این نیمه در این لحظه اتفاق افتاد. برانوند پس از جمع کردن توپ اسپانیایی ها روبروی کاستا خود را به زمین انداخت و همین اتفاق باعث شد تا مهاجم خشن اسپانیایی ها از داور تذکری جدی دریافت کند. مسئله ای که پس از بازدید تصویر آهسته مشخص شد از روی حرکت سریع و البته تمارض بیرانوند به دست آمد. 

دقیقه 1+45 – حرکتی دیگری از سوی اسپانیایی ها در محوطه جریمه تیم ملی با شوت محکم و خطرناک سیلوا دروازه تیم ملی را به شدت تهدید کرد اما فرصت نیز از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

 دقیقه ۴۹ اسپانیا صاحب یک ضربه کرنر شد. ضربه سر پیکه را بازیکنان ایران از روی خط برگردانند. لحظاتی بعد بوسکتس از پشت محوطه جریمه شوتزنی کرد که بیرانوند یکبار توپ را دفع کرد و در برگشت واسکز با دروازه بان ایران برخورد کرد و این خطر هم رفع شد. 
حملات تیم اسپانیا در نیمه دوم از سمت راست تیم ایران و از جایی که رامین رضاییان بازی می کرد، متمرکز است.

 دقیقه ۵۳ کریم انصاریفرد از پشت محوطه جریمه اسپانیا اقدام به شوتزنی کرد که توپ وی با اختلاف بسیار کم به اوت رفت. این بهترین موقعیت ایران در این بازی بود.
یک دقیقه بعد، اسپانیا توسط کاستا در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد. رامین رضاییان قصد دور کردن توپ از جلوی پای کاستا را داشت که توپ وی به پای مهاجم اسپانیا خورد و وارد دروازه بیرانوند شد.

دقیقه ۶۰ سانتر امید ابراهیمی از سمت راست زمین با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه اسپانیا بیرون رفت. 

تیم ایران پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. رامین رضاییان این توپ را ارسال کرد و سعید عزت اللهی موفق شد این توپ را به گل تبدیل کند اما داور این گل را رد کرد. بازیکنان ایران در حال شادی بودند ولی داور روی رای خود پافشاری کرد. بعد از بازبینی صحنه داور تایید کرد که عزت اللهی در آفساید بوده و این گل مردود شد. 

ایران بازی شجاعانه ای را در دستور کار قرار داد و توسط وحید امیری و کریم انصاریفرد به اسپانیا فشار می آورد.

 دقیقه ۶۹ احسان حاج صفی بعد از مصدومیت مجدد از زمین خارج شد و میلاد محمدی جای او را گرفت. 

دقیقه ۷۰ بازیکنان اسپانیا به صورت برنامه ریزی شده کرنر را داخل محوطه ایران آوردند و به سمت دروازه شوت کردند. رامین رضاییان خودش را جلوی توپ انداخت و روی خط آنرا نگه داشت. علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی هم خودشان را جلوی توپ انداختند و در نهایت داور به سود ایران خطا گرفت. 

 دقیقه ۷۵ علیرضا جهانبخش به جای کریم انصاریفرد وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی را گرفت.

دقیقه ۷۶ سانتر وحید امیری روی دروازه اسپانیا از جلوی پای طارمی عبور کرد.
وحید امیری بازیکن تیم ملی ایران از داور بازی کارت گرفت. 
وحید امیری ستاره ایران در دقایق پایانی است. او بعد از لایی انداختن به پیکه مدافع اسپانیا توپ بسیار خوبی را روی دروازه حریف سانتر کرد که ضربه سر مهدی طارمی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۶ سامان قدوس به جای وحید امیری به زمین آمد. امیری عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت و دوندگی او در زمین مشهود بود.

در دقایق پایانی، اسپانیا بازی را آرام کرد تا از برتری اش محافظت کند.

اما به گزارش خبرنگار اعزامی  فارس از روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی حساس با یک گل مقابل اسپانیا شکست خورد.

* تماشاگران ایرانی پس از پایان بازی ملی‌پوشان کشورمان را تشویق کردند.

* بازیکنان تیم ملی پس از پایان بازی به سمت سکوها رفته و به ابراز احساسات هواداران ایرانی پاسخ دادند.

* کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان به سمت داوران بازی با اسپانیا رفت و با آنها خوش‌وبش کرد.

* شکست تیم ملی مقابل اسپانیا برای بازیکنان تیم ملی به قدری ناراحت‌کننده بود که چند بازیکن در وسط زمین گریه می‌کردند.

* با وجود پیروزی تیم اسپانیا در این بازی، اما هواداران ایرانی تا دقایقی پس از بازی در ورزشگاه باقی مانده و شاگردان کی‌روش را تشویق کردند.

*‌ کلیه نیمکت‌نشینان تیم ملی در پایان بازی به داخل زمین آمده و به بازیکنان دلداری می‌دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آ سد صادق
United Kingdom
دیواری محکمتر از دیوار چین. ۷ سال کیروش فقط دفاع یاد فوتبال ایران داد. جام جهانی گذشته قابل قبول بود، اما امروز‌ بعد از چهار سال و‌صرف هزینه های میلیاردی، واقعا آیا قابل قبول هست فقط دیوار دفاعی تشکیل بدیم. آیا فوتبال امروز فقط دفاعه. پس نگه داری توپ به جای دفع های بی هدف کجای فوتبال ایرانه
Iran, Islamic Republic of
ایران به خود باوری برسه مشکل حله
فقط من که میگم مشکل خودباوری داشتیم
که با این بازی تا حد زیادی حل شد
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، اینکه فکر کنیم خدا یک نژاد رو برتر از نژاد دیگه آفریده، ظلم به خود و خداست. خدا در نهاد همه انسانها استعدادهایی قرار داده که ممکنه با هم متفاوت باشن ولی در کل یک اجتماع، تمام استعدادها برای بالندگی وجود داره. ما هم از دیگران نه برتریم و نه کمتر. فقط باید به خودباوری برسیم. اونوقت هر کس که تلاش بیشتری داشته باشه برتر هم هست ولی اینکه خودمون رو از قبل در خیلی از زمینه ها بازنده میدونیم معضل بزرگ جامعه ماست. چیزی که دیشب ثابت شد این بود که هر وقت ترس رو کنار بگذاریم و تلاش کنیم از بهترینها چیزی کم نداریم. مثل والیبال مثل صنعت فضایی مثل صنعت نانو مثل صنعت هسته ای مثل پزشکی که قبلاً بسیار ضعیف بودیم ولی جوانان این کشور ثابت کردن که هیچ چیز جلودارشون نیست ...
جهان نیوز محترم خواهش می کنم پیامم رو تقطیع نکنید. تشکر
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو ایران عالی بود
Iran, Islamic Republic of
موافقم. اما‌ مونده مردم، خیلی چیزها رو بفهمند که اگر بفهمند، میشوند همان مردمی که باید باشند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مردم همه چیز رو می فهمند
به مردم توهین نکن
حتی اگر نظر مردم با نظر من مخالف باشد نظر من مشکل دارد
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی؛
فرمودید مردم، همه چیز را میفهمند. بابت کدام مورد، فکر میکنید مردم، همه چیز میفهمند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
اگر نظر من با مردم مخالف بود، معلوم میشود نظر من مشکل دارد؟!؟! هان؟!...
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما خیلی جوگیریم و پر مدعا یادمون رفته داریم با اسپانیایی بازی می‌کنیم که ستون تیمش بازیکنان رئال و بارساست پرتغالی که قهرمان اروپاست سه تا میخوره اما فقط یه گل کاملا شانسی به قول خود کاستا به مامیزنه و ما یه گل و کاملا رو بدشانسی قبول نمیکنن این تیم خوبیه فقط یکم باید دروازه حریف بشناسن همین یادت نره تیم قبل گل زدن باید گل نخوره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بنده به سهم خودم از بازی بچه ها مقابل اسپانیا که یکی از غولهای فوتبال دنیا است راضی هستم و خوشحال
و باید از آنها تشکر کرد
Iran, Islamic Republic of
بنده هم به سهم خودم، از کلیت بازی های ایران، از فوتبال حرفه ای، از کیروش میلیاردی، و از بابت سهم خودم از بیت المال، ناراضی ام.
قراره هر کسی به سهم خودش، اظهار فضل کنه؟!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی وجدانا شما کلاه خودت را قاضی کن و کج بنشین و راست صحبت کن.....انتظار داشتی در برابر اسپانیا هجومی بازی کنیم...یا شاید هم ببریم...بنده خدا...هر بازیکن اسپانیا به لحاظ فنی و قیمتی برابر کل بازیکنان تیم ملی بود...فقط این استراتژی عالی کیروش و غیرت شاگردانش بود که بهترین باخت ایران در تمام ادوار فوتبال را دیدیم...دیشب تیم ملی باغیرت نشان داد فقط ایران آبروی آسیاست...و بس...شما نظر کارشناسان را ببین و بعد انتقاد بفرما....یک بازی خوب و هدفمند در برابر قهرمان جهان و اروپا یا به نوعی منتخب بهترین های جهان....ولی دعا کن لایی وحید امیری به پیکه باعث جدایی شکیرا نشود...با خاک یکسان شد...موفق باشید دوست محترم
Iran, Islamic Republic of
با نظر آ سید صادق موافقم. کسی از ایران انتظار نداره قهرمان جام بشه یا حتی صعودش به مرحله دوم از دید هیچکس قطعی نیست! پس ما این فرصت رو داریم که فوتبال بازی کنیم و فوتبال هم فقط دفاع کردن نیست.
خود من از موافقان بی‌چون و چرای کیروش بودم، اما واقعا چرا بعد ۷ سال جایگاه فوتبال ایران هنوز متزلزل‌ـه؟ ما تو این مدت چی بدست آوردیم؟! آیا فوتبالمون از پایه رشد کرده؟!
اگه بجز خوندن کامنت‌های فارسی یه نگاه به رسانه‌ها و کامنت‌های کارشناسان و کاربران خارجی بندازین متوجه میشین دارن ایران رو مسخره میکنن و در عوض برای تیم‌هایی مثل مراکش و حتی عربستان چقدر احترام قائلند
Iran, Islamic Republic of
عربستان و مراکش که کلا"تعطیل بودند.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم فوتبال ایتالیا شاید 100 ساله اینجوریه. مهم اینه که تو بازی حریف چقدر موقعیت داره نه حمل توپ کرده
Iran, Islamic Republic of
نیمه اول ایران واقعا منطقی و واقع گرایانه بازی کرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
نیمه دوم بهتر بود. نیمه اول مثل بازی مراکش فقط داشت وقت کشی می کرد
Iran, Islamic Republic of
وجدانا
ایران 1 - 1 اسپانیا
داوری اسپانیا رو پیروز کرد
ان شاء الله پرتغال و می بریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
تکذیب شد!!!! فرداست کهع بگید ویدیو چک هم ابزار شیطان بزرگ هست. عزیز من آفساید بود. تیتر استکبار ستیزتون رو اصلاح کنید.
باور کنید کار دشمن نبوده.
آفساید بود
Iran, Islamic Republic of
محمد آقا بالاخره کی شما میخواین دست از نیش و کنایه های توهین آمیزتون بردارید
کی با ویدئو چک مخالفه
کدام تیتر استکبار ستیز بود
اینکه تیتر زده " باخت قهرمانانه " چه اشکالی داره
و اصلا چه ربطی به سیاست داره
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها ذاتا لوده سیاسی اند
دست خودشون نیست مریضند
درمان هم نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
جناب محمد! معلومه واقعا سرباز استکباری. چون نه کسی با ویدیوچک مخالفت کرد، نه تیتر مشکل داشت. شما تو ذهنت یه تصوری کردی برای یه هدفی.
احمد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بر خلاف نظر کیروش بازیکنان لیگ ایران بهترین ها بودند
Canada
واقعا خوب بازى كردند. خسته نباشيد ميگم به همه پسرهاى عزيزمون مخصوصا دروازه بان و خط دفاعى مون كه عالى بودند
United States
خدا رو شکر که شکست یک امر مباح باعث جلوی گیری از یک حرام قطعی شد رقص و سوت و....
Iran, Islamic Republic of
به جای تیکه پرونی به یک دکتر روانشناس مراجعه کنی برات بهتره
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
تورا. به خدا کمی پارتی بازی راکنار بزارید مادرکشور بهترین ها را داریم چرا این هزینه های میلیار دلاری صرف استعداد یابی نشود چرا مگر دیگر تیم ها بازیکنانشان خارج از کره زمین وفضایی هستند ان ها هم ادمند مثل ما مگر ما چی کم داریم نقص عضو که نداریم بگردید چند تا فوتبالی واقعی پیدا کنید دراین گروه فقط دروازه بان وسه نفردیگه بدرد می خورد
Iran, Islamic Republic of
سوال اینجاست وقتی ما می تونیم خوب بازی کنیم چرا باید فقط یک دفاع محض داشته باشیم انگار هدف این بود که آبرومندانه بازی را ببازیم
رونالدو
Iran, Islamic Republic of
ایران واقعا افتضاح بازی کرد آبروی آسیا را بردیم با این فوتبالمون
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اينكه در مقابل قهرمان جهان و قهرمان اروپا بازي كرديم بايد گفت يك بازي منطقي و كم اشتباه و زيبا را به نمايش گذاشتيم و حتي امكان تساوي براي ما وجود داشت.
در هر صورت ميدان جام جهاني تيمها با تمام قوا به حاضر خواهند شد و اسپانيا با انگيزه كامل و با توپ پر به ميدان آمده بوده و شانس با ايشان يار بود كه توانستند پيروز ميدان باشند.
فقط ميتوان گفت بچه ها آفرين.
محسن
Iran, Islamic Republic of
خدائیش ما هر چقدر از بازی بچه ها کیف کردیم از ادا و اطوارهای فردوسی پور اذیت شدیم
یعنی حالمون رو با رفتارهای زشتش گرفت

آخه برادر من : تو با دیگران سر مسائل مالی مشکل داری ، چه ربطی به مردم داره ؟؟؟؟

اونطرف بچه ها دارن با چنگ و دندان از تیم ملی دفاع میکنند ، این طرف این آقا برای ما پویول پویول راه انداخته

حضرت عباسی آخه کارشناس های ایرانی چه ایرادی دارند که با دادن پول های میلیاردی میره از خارج کارشناس میاره ؟

در ضمن جا داره از گزارش خیلی خیلی خوب آقای خیابانی تشکر کنم

دیشب عالی بودی ، مثل بازی ایران و استرالیا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما مهاجم نداریم.سردار خراب کرد اساسی .برای بازی آخر فکری بشود
Iran, Islamic Republic of
دقیقا هم سردار هم طارمی خوی بازی نکردن باید برای بازی با پرتغال قوچان نژاد و بیارن تو زمین
رها
Iran, Islamic Republic of
بچه ها متشکریم...شیرمردان ایرانی فوق العاده بودید...واقعا ایران به شماافتخار کرد....اسپانیا شانسی و به سختی برد....خسته نباشید جانانانه....
Iran, Islamic Republic of
انتظار نداشتیم انقد عالی باشین.مرسیییییی
Iran, Islamic Republic of
ایران بد بازی کرد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن آرزوی موفقیت برای کشور عزیزم ایران
همه ما منتظر موفقیت و سربلندی ایران در تمام صحنه ها هستیم
فوتبال ایران با اسپانیا را به طور کامل دیدم و ضمن احترام به همه دوستان من به نیمه دوم بازی ایران کاملا افتخار می کنم اما از بخش هایی از نیمه اول که ما ضد فوتبال عربستانی را به نمایش گذاشتیم و در صحنه هایی بیخودی خودمان را زمین می انداختیم خجالت کشیدم
باید به کیروش یاد بدیم که حرفه ای گری در ایران تا زمانی که با مردانگی همراه هست ارزشمند است
Iran, Islamic Republic of
درود بر کیروش و بازیکنان تیم ملی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایران
محسن
Iran, Islamic Republic of
قهرمانانه !!!!!!!!!!!!!!! باختیم !!!!!!!!!!!!!
این دولت عجب اصطلاحاتی اختراع می کند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگویند شاگردان کیروش.تیم ملی ایران را کوچک میکنند.مثل اینکه مد شده تیم ها را اینگونه خطاب کنند. نمیفهمند یک تیم ملی را اینگونه از ملی بودن خارج و او را در حد شاگردان کیروش پایین میکشند. لطفا به بقیه رسانه ها نیز یاداوری نمایید.
Iran, Islamic Republic of
اخه جهان نيوز چرا اينقدر ............ مگه باخت قهرمانانه هم داريم مگر اسپانيا يها از كرات ديگر امدن مگر با يك بازي دفاعي اتو بوسي افتخار هم دارد و ان گل نبود مگر چشمهاتان كوره كه دروغ ميگيد نكنه اين هم كار امريكاستد چقدر بيشرميد