جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۲ تن انواع مواد مخدر در کهنوج کشف شد

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 621339
فرمانده انتظامی کهنوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو تن انواع مواد مخدر توسط پلیس این شهرستان کشف شده است.
۲ تن انواع مواد مخدر در کهنوج کشف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: کشف دو هزار و ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۹ قاچاقچی و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو در رابطه با قاچاق مواد مخدر بخشی از عملکرد پلیس شهرستان طی سه ماهه نخست سال ۹۷ بوده است.

وی افزود: پاکسازی برخی محله ها از لوث خرده فروشان مواد مخدر نیز از دغدغه ها و اولویت های کاری پلیس است که در این زمینه بیش از ۲۵ نفر از خرده فروشان و ۵۱ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ بهرامی نقش پیشگیری و کاهش تقاضا را در زمینه معضل اعتیاد بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: پلیس در این زمینه نیز با اعزام کارشناسان انتظامی و آموزش شهروندان، تولید و نمایش فیلم های مستند، توزیع بروشور و نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر نسبت به آگاهسازی شهروندان اقداماتی را انجام داده است.

فرمانده انتظامی کهنوج تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری همه دستگاه ها و ادارات با عزمی جهادی، گامی موثر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بردارند و پلیس را در این زمینه که با ماموریت های خطیری همراه است، یاری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *