پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عارف: تاکید رهبری بر انقلابی بودن نمایندگان مجلس

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 621301
رئیس فراکسیون امید برخی محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری که در دیدار با نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی فرمودند را تشریح کرد.
عارف: تاکید رهبری بر انقلابی بودن نمایندگان مجلس
به گزارش جهان نيوز،
محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به دیدار صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دیدار امروز نمایندگان با رهبر انقلاب دیدار بسیار خوبی بود و رهنمودهای ایشان  جایگاه مجلس و قوه مقننه را در نظام جمهوری اسلامی را به خوبی نشان داد.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری به نوعی بیان دیدگاه حضرت امام بود که فرمودند، مجلس در راس امور است، بود، افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین توصیه‌هایی در خصوص کارامدتر شدن مجلس و توجه بر لوایح و طرح‌های اولویت دار داشتند.

عارف با تاکید براینکه انقلابی گری یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانات امروزشان بود خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید انقلابی باشند و تبیین کردند که منظورشان از انقلابی بودن توجه به مسائل کلان کشور عقلانیت و تدبیر است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *