سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

ماجرای جعل مهر باشگاه استقلال

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 621263
دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت:مگر جعل مهر باشگاه دولتی استقلال کار کوچکی است که رسیدگی به آن یک سال است طول کشیده و هیچ‌کس هم در مورد آن اظهار نظر شفاف نمی کند.
ماجرای جعل مهر باشگاه استقلال
به گزارش جهان نيوز، پرویز برومند در خصوص اینکه بعد از اظهارات سال گذشته‌اش چه اتفاقی پیرامون آکادمی باشگاه استقلال رخ داد گفت: بعد از مصاحبه که با شما انجام دادم کمیته اخلاق از من دعوت کرد تا به فدراسیون فوتبال بروم، آنها آنها از من خواستند که حرف‌هایم را تایید کنم و من هم اشاره کردم هر صحبتی انجام دادم عین حقیقت بوده و تمام صحبت‌های را تایید می‌کنم اما به شرطی که آنها قول بدهند موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: بعد از صحبت هایم من برگه‌ای جلوی خودم قرار دادند و من های نوشته هایم را مهر و امضا کردم و آنها از من خواستند که خودم موضوع را پیگیری نکنم تا کمیته اخلاق به این موضوع ورود کند. به آنها گفتم که شخصی که منشوری بوده به آکادمی استقلال رفته و مهر باشگاه استقلال هم جعل شده و عنوان کردم جعل مهر یک باشگاه چه از نظر قانونی و چه  از نظر انسانی خلاف است.این موارد را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال منتقل کردم، البته یک سال از این موضوع گذشته ولی هنوز پاسخی داده نشده است.

وی  تاکید کرد: چند وقت پیش یکی از اعضای محترم کمیته اخلاق را در فدراسیون دیدم و از او در مورد پرونده سوال کردم که گفت خیلی مسائل محرمانه است اما کمیته اخلاق به صورت جدی پیگیر موضوع شده و مطمئناً آنها می خواهند دست برخی افراد را از فوتبال کوتاه کنند به همین علت وارد جزئیات نشده و عنوان کرد که در کمیته اخلاق مورد در حال پیگیری است.فکر می‌کنم چون بعضی موارد محرمانه است آنها حق دارند.

برومند در خصوص اینکه افتخاری مدعی شده اتفاقات رخ داده در سال گذشته در دوره مدیریت او نبوده است گفت: آقای افتخاری اشتباه می‌کند چون قبل از او بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال بود که حسن روشن را به عنوان مدیر آکادمی انتخاب کرده بود. در اواخر دوره مدیریت افشارزاده بوده که ورمزیار انتخاب شد، البته افتخاری اینجا را درست می گوید چون در آن زمان بلافاصله راهی کلمبیا شد تا در مسابقات جهانی فوتسال شرکت کند به همین دلیل در همان برهه مهر باشگاه استقلال جعل شد و از روی همان مهر قراردادها به هیئت فوتبال رفت و اتفاقاتی افتاد که من همه این موارد را با سند و مدرک در اختیار دارم.

 وی با اشاره به اینکه افتخاری مدعی شده بعد از آن با ورمرزیار صحبت کرد که دیگر نباید چنین اتفاقاتی در استقلال رخ بدهد گفت: جالب است که افتخاری  با افتخار چنین حرفی زده است و گفته از آنها خواستم دیگر این کار را نکنید! مگر جعل مهر کار کوچکی است که آقایان گفتند دیگر این کار تکرار نشود؟ من تمام مدارک و اسناد را در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان قرار دادم و حتی این مدارک به دست آقایان زمانی و مسعود معینی هم رسید ولی نمی دانم چرا پیگیری نشد!

وی تأکید کرد: اتفاقاً آقای زمانی جلسه‌ای را با دوستان ترتیب داد و اشاره کرد که چه اتفاقاتی رخ داده، حتی مدارک من را هم به مسئولان باشگاه استقلال منتقل کرد ولی نمی‌دانم چرا ترتیب اثری داده نشد. تخلف به این بزرگی بیش از یکسال است که هیچ کس آن را پیگیری نکرده است. من از شما سوال می کنم آیا جعل مهر باشگاه دولتی استقلال تخلف نیست که به سادگی از آن عبور کرده اند؟ آیا اگر چنین اتفاقی در جای دیگری رخ می‌داد آقایان دادگاهی نمی‌شدند؟

برومند در ادامه تاکید کرد: جالب است اتفاقات زنجیروار ادامه پیدا کرده و همان رشته زنجیر در حال ادامه همکاری است، آقایان گودرز حبیبی پیشکسوت و دلسوخته واقعی باشگاه را انتخاب کردند تا او کارهای آکادمی را زیر نظر بگیرد اما کاری کردند که این شخص فرار کند و بدترین خبر ممکنی که شنیدم این بود که آکادمی استقلال دو تکه شده بود، یک گروه در زمینه هویزه زیر نظر ورمزیار تمرین می کردند و یک عده دیگر هم زیر نظر گودرز حبیبی در ورزشگاه شهید کشوری.

برومند در پایان در خصوص اینکه آیا اتفاق دیگری بعد از اسنادی که در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان قرارداد افتاد یا خیر گفت:  هیچکس صحبتهای ما را پیگیری نکرد و خبری نشد. الان هم همه از اتفاقات آکادمی استقلال خبر دارند از وزارت ورزش بگیرید تا  خود  مسئولان باشگاه ولی واقعاً نمی‌دانم چرا هیچ کس با آن برخورد نمی کند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *