پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سالک:

گرانی‌های اخیر کمر مردم را شکسته است

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 621214
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: متاسفانه مسئولان گفتاردرمانی می کنند و کار مجلس هم این شده که این گفتاردرمانی ها را تنفیذ کند!
گرانی‌های اخیر کمر مردم را شکسته است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام احمد سالک، نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در واکنش به گزارش اخیر روزنامه جمهوری اسلامی که در ان مدعی شده بود، گرانی های اخیر را کاسبان تحریم به وجود آورده اند، اظهار داشت: متاسفانه هر روز در کشور یک حاشیه درست می کنند تا ناکارآمدی برخی از دستگاه ها حکومتی را تحت الشعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولت باید با قدرت مشکل گرانی مردم را حل کند، افرود: اینکه آقایان مدام اختلافات اقتصادی شان را مطرح کنند و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست.
سالک تصریح کرد: از سران قوا می خواهیم قاطعانه با گرانی های به وجود آمده در کشور که کمر مردم را شکسته است برخورد کنند.

نماینده مردم اصفهان در پایان با تاکید براینکه بی آبی در این استان کشاورزان را به خاک سیاه نشانده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان گفتاردرمانی می کنند و کار مجلس هم این شده که این گفتاردرمانی ها را تنفیذ کند!

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *