جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران - اسپانیا

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 621168
همزمان با دومين بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران - اسپانیا را در این گزارش بخوانید.
پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران - اسپانیا
به گزارش جهان نيوز، تيم ملی فوتبال كشورمان با يك بازی حساب شده در مقابل مراكش در چارچوب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ و كسب سه امتياز اين مسابقه، توانست ميليون ها ايرانی را برای صعود به مرحله بعد رقابت‌ها اميدوار كند. 

امشب، تيم ملی كشورمان در يك جدال نفس‌گير با تیم ملی اسپانيا روبرو می شود. بسیاری از هنرمندان كشورمان در صفحات مجازی از تیم ملی کشورمان حمایت کردند و پشت بازیکنان ایستادند. ما هم به بهانه اين مسابقه، سراغ چند تن از هنرمندان سينما و تلويزيون كشورمان رفتيم تا پيش بينی آنها را از نتيجه اين مسابقه بدانيم كه در ادامه آن را می خوانيد؛

پولاد کیمیایی:سعی کنیم آبرومند جام را تمام کنیم / هر اتفاقی در فوتبال ممکن است
پولاد کیمیایی بازيگر كشورمان درباره پيش بينی خود از بازی های ايران در جام جهانی و به خصوص بازی  با اسپانيا  بیان کرد: فکر می کنم هر دوبازی را ببازد چرا که اگر نبازد فوتبال از قاعده اصلی خودش دور شده است، می توان تصور کرد مکزیک آلمان را ببرد چون همه این سال ها با برنامه ریزی تلاش کرده و حتی به مراحل بالای جدول جام جهانی رسیده است اما ایران که حتی از مرحله اول بالاتر نرفته بعبد است بتواند این اتفاق را رقم بزند.

وی افزود: تیم فوتبال ما از لحاظ فیزیکی که یکی از اساسی ترین مسائل فوتبال است کم می آورد چه برسد به اینکه اتفاقاتی مانند برد تیم های بزرگ و صعود به مراحل بالا را را به دست بیاورد.
این بازیگر عنوان کرد: البته بازی اول را انصافا با غیرت و خوب بازی کردند اما اگر فکر کنیم و فشار بیاوریم که تیم های بزرگ را باید ببریم یا می بریم فقط بچه ها را اذیت کردیم، ما برای رسیدن به اهداف والا باید زیرساخت های فوتبال  را درست کنیم در غیر اینصورت قیاس فوتبال کشورمان با فوتبال سطح یک جهان اشتباه است چون آن ها فوتبال را از پایه و استاندارد قوی می کنند و از لیگ های خوبی برخوردار هستند.

کیمیایی اظهار داشت: تنها کار ما این است که مانند بازی با آرژانتین آبرومند پیش برویم، بازی که به شخصه از غیرت و ایستادگی آنها لذت بردم.
 
افسانه پاكرو: شايد تا فينال جام جهانی هم برويم!

افسانه پاکرو بازيگر كشورمان، درباره پيش بينی خود از بازی های ايران در جام جهانی و به خصوص جدال با اسپانيا گفت: پیش بینی نتيجه بازی ايران و اسپانيا کار بسیار سختی است؛ زمانی که بازی پرتغال و اسپانیا و سطح بالای بازيكنان این دو تیم را که دیدم بسیار لذت بردم. در كل از ابتدا درباره تیم ملی كشورمان حس میانه‌ای نداشتم؛ هميشه می‌گفتم یا هیچ اتفاقی نمی‌افتد و یا تا فینال می‌رویم!

وی افزود: اما الان حس من این است که بعید هم نیست تا آخرش برویم؛ کلاً حس خوبی به بازی های تيم كشورمان در جام‌جهانی  دارم.

الهام پاوه ن‍ژاد: اميدوارم برنده بازی باشيم
الهام پاوه نژاد بازيگر تئاتر و تلويزيون كشورمان، درباره احساس خود نسبت به بازی امروز ايران و اسپانيا بیان کرد: امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد؛ حتی اگر با گل به خودی حريف باشد. این شادی و پیروزی برای مردم ما لازم است.

وی ادامه داد: من فوتبالی نیستم و تخصصی آن را دنبال نمی‌کنم؛ اما در این حد می‌دانم و شنیدم که قرار است با تيم های قدرتمندی بازی کنیم و در گروه مرگ قرار داریم؛ اما در کل امید به پیروزی تيم كشورمان دارم.
 
مهدی امينی خواه: بايد با احتياط بازی كنيم
مهدی امینی خواه بازيگر كشورمان، درباره حساسيت بازی ايران با اسپانيا تصریح کرد: به نظرم سخت ترين بازی های ما، رقابت با اسپانيا و پرتغال است. ما با دو تیم قدرتمند و مدعی روبرو هستیم و اگر واقع بینانه به جریان نگاه کنیم، کار دشواری پیش روی تیم ملی کشورمان است. با اين حال من امیدوارم بازی با نتیجه مساوی تمام شود.

وی افزود: هر دو تیم اسپانيا و پرتغال از بازیکنانی برخوردارند كه یک تنه نتیجه را عوض می‌کنند و در راس بهترین‌های دنیا قرار گرفته اند؛ پس باید با احتیاط بازی کرد.
 
سید کاظم احمدزاده: واقع بينانه نگاه كنيم، می بازيم!
سید کاظم احمدزاده مجری تلويزيون، درباره بازی ايران و اسپانيا گفت: من متخصص فوتبال نیستم؛ اما اگر واقع بينانه نگاه كنيم، نتيجه اين مسابقه شکست ما و برد تيم اسپانياست.  اگر هم بر مبنای احتمالات و گرد بودن توپ و اینکه در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست نگاه کنیم، هر اتفاقی ممکن است بيفتد.

وی افزود: البته به نظر من، این توقع بالایی است که بگوییم بچه‌های تيم ملی، بايد تیم‌های بزرگ را ببرند.

سيد علی ضيا: همه دلمان برد می خواهد
سيد علی ضیا مجری برنامه های تلويزيونی، درباره پيش‌بينی خود از نتيجه بازی ايران و اسپانيا اظهار كرد: ما همه دلمان می‌خواهد كه بازی با اسپانيا را ببریم. به شخصه از باخت بدم می‌آید. امیدوارم بچه‌های تیم ملی با وجود ناعادلانه بودن امکانات، بودجه و  ... در مقابل دو تيم اسپانيا و پرتغال بدرخشند و اتفاق خوبی را رقم بزنند.

وی افزود: امیدوارم به لطف و مهربانی خدا و دعا‌های مردم و غیرت و تعصب بازيكنان تيم ملی، اسپانيا، پرتغال، برزیل، فرانسه و هر تیم دیگری را ببریم و در فینال جام جهانی با تیم محبوب من یعنی آلمان بازی كنيم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *