جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حضور هنرمندان در جام جهانی روسیه +تصاویر

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 621156
تعدادی از هنرمندان برای طرفداری و تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان، به روسیه رفتند و تصویری از این حضور را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود روز شنبه 26 خرداد در مقابل تیم ملی مراکش در دقایق اضافه موفق به کسب برتری شد.حال تمام ایرانیان و مخصوصا علاقه مندان به فوتبال چشم در راه هستند تا چهارشنبه  از راه برسد و عملکرد تیم ملی ایران مقابل اسپانیا را به نظاره بنشینند و البته امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر در این دوره از جام جهانی باشیم.

در کنار هواداران ایرانی فوتبال که خود را از سراسر به دنیا برای حمایت از تیم ملی کشورشان به روسیه رسانده‌اند جمعی از هنرمندان نیز با حضور در کشور روسیه ازتیم ملی کشورمان حمایت می کنند.

در ادامه پست اینستاگرامی پوریا پورسرخ، بهنام بانی، شهرام حقیقت دوست، سالار عقیلی و امین زندگانی از هنرمندان ایرانی حاضر در جام جهانی روسیه که واکنش و احساس خود را بعد از پیروزی دلچسب تیم ملی ایران مقابل تیم مراکش با کاربران به اشتراک گذاشته اند دیده می شود.

هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه
هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه
هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه
هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه
هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *