پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جسد يك هوادار در آپارتمان فوتبالیست مشهور

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 621129
جسد یک هوادار فوتبال که برای تماشای رقابت هاى جام جهانی به مسکو سفر کرده بود در خانه یک فوتبالیست پيدا شد.
جسد يك هوادار در آپارتمان فوتبالیست مشهور
به گزارش جهان نيوز، با توجه به آغاز رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ هواداران بسيارى براى تماشاى بازى تيم هاى مورد علاقه خود راهى مسكو مى شوند كه در اين ميان يكی از طرفداران فوتبالى كه براى ديدن بازى هاى تيمش به اين كشور رفته بود در نهايت جنازه او در منزل يك فوتباليست مشهور پيدا شد.
 
جسد رومئو کاپالیانی كه برای تماشای جام جهانی به روسیه سفر کرده بود در آپارتمان دوست فوتبالیست مشهورش سولومون کورک ولیا، بازیکن تیم ملی فوتبال گرجستان و تیم لوکوموتیو مسکو پیدا شد.

رومئو که اهل گرجستان است برای تماشای بازی های جام جهانی در آپارتمان کورک ولیا در مسکو به سر می برد كه در نهايت اين اتفاق برايش رقم خورد.البته شنيده کورک وليا مدافع گرجستانی روز حادثه در روسيه حضور نداشته و وى برای مذاکره انتقال 15 میلیون یورویی اش به باشگاه لسترسیتی به انگلیس سفر کرده بوده است و به همين دليل در زمان مرگ دوستش در كنار او نبوده و از طرفى گفته می شود پلیس هم چندین سرنگ را در آپارتمان محل اقامت این جوان پیدا کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *