پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

مردم نسبت به حقوق‌های نجومی مطالبه‌گری کنند

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 621012
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تعدادی از مسئولان جمهوری اسلامی با دریافت حقوق‌های نجومی مدعی حرکت در مسیر انقلاب هستند و مردم نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند بلکه باید در این زمینه مطالبه گری کنند.
مردم نسبت به حقوق‌های نجومی مطالبه‌گری کنند
به گزارش جهان نيوز، محمد حسین صفار‌هرندی امشب در مراسم سالگرد شهدای موتلفه اسلامی که در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ایستادگی در فشار‌ها و مشکلات حرکت ساده‌ای نبوده و باید جلوه‌های پیروزی به مردم نشان داده شود.

وی بیان کرد: انقلاب برای مردم غرور و افتخار آفرید و مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: شهدا قهرمانان این ملت هستند و کاری که شهید حججی برای این کشور و انقلاب انجام داد، افتخاری بزرگ است.

صفارهرندی افزود: امروز جامعه جهانی این موضوع را پذیرفته که جوانمردانی همچون شهید حججی شر داعش را کم کردند و افتخاری بزرگ برای انقلاب و ملت ایران آفریدند و مردم با مثال بارز مقاومت در مقابل دشمنان آشنا شدند.

وی ادامه داد: امنیت و رفاه در جامعه تنها با پیروی از ولایت و همچنین استقامت ایجاد می‌شود در حالی که تن‌آسایی بی‌نتیجه است و بزرگی و اقتدار ملت با ایستادگی تحقق می‌یابد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: عده‌ای تصور می‌کردند با متوسل شدن به قدرت‌های دیگر می‌توانند دستاورد‌هایی داشته باشند، اما امنیت و رفاه محصول این مهم دوام نخواهد داشت.

صفارهرندی بیان کرد: مقرر شده بود به محض امضای برجام تمام تحریم‌ها برداشته شود، اما امروز شاهد اضافه شدن تحریم‌ها هستیم و این مسیر اشتباه است، اما عده‌ای همچنان به این موضوع به بهانه قدرت و ثروت کشور آمریکا اصرار دارند.

وی عنوان کرد: امروز میزان بدهی‌های کشور آمریکا از تولید ناخالص این کشور بیشتر بوده و براساس آمار‌ها ۶۰ میلیون آمریکایی زیر خط فقر هستند و با این اوصاف این سوال مطرح است که آیا می‌توان به این کشور وابسته شد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت مقابله با حقوق‌های نجومی گفت: تعدادی از مسئولان جمهوری اسلامی با دریافت حقوق‌های نجومی مدعی حرکت در مسیر انقلاب هستند و مردم نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند بلکه باید در این زمینه مطالبه گری کنند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
والله ماباحقوقهای نجومی کاری نداریم حقوق خودمونوبدن که نریم واسه ۵۰۰تومن پول ترخیص از بیمارستان به کس وناکس روبندازیم اقاچرا کسی به فکرماکارگران شیشه فلوت قزوین نیست؟؟؟تاکی آخه چطوری اعتراض کنیم؟؟
والله دوسه روزپیش یکی ازهمکارا واسه ۵۰۰تومن پول ایست قلبی کرده مرده
بدبخت اومده امورمالی پونصدتومن خواسته اونم ندادن
کجاست عدالت علی اخه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شر درست نكن بابا ! كى به حرف تو گوش ميكنه آخه ؟!
محمد
Iran, Islamic Republic of
داد اگر داد من و ناله اگر ناله تو آنچه به جای نرسد فریاد است
جناب آقا صفار پس مردم نماینده انتخاب می کنند برای چی؟ مگر وظیفه اصلی مجلس تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن نیست .