پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

به بازی فردامقابل ایران مثل یک فینال نگاه می کنیم

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 621006
کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا، گفت: بازی فردا خیلی سخت و دشوار خواهد بود و اگر ببریم وضیعت ما در گروه بهتر می شود.
به بازی فردامقابل ایران مثل یک فینال نگاه می کنیم
به گزارش جهان نيوز، اینیستا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ایران در جام جهانی در مورد وضعیت خط هافبک اسپانیا، گفت: تیم قوی هستیم. در دفاع، هافبک و حمله همه باید در کنار هم باشند و تلاش کنند. باید توازن را برقرار کنیم و فشار را تحمل کنیم. 

هافبک طراح ماتادورها افزود: بهترین مدافعان دنیا را داریم. اما خط حمله هم نقش مهمی دارند ولی ما یک تیم هستیم.

وی در مورد تغییر سرمربی تیم و تاثیرش بر تیم گفت: می خواهیم تغییر در تیم را فراموش کنیم و شرایط سختی برای همه بوده است و می خواهیم متمرکز باشیم بر روی کاری که می خواهیم انجام بدهیم.

تردیدی در مورد تغییر مربی نداشته ایم و به مربی‌مان اعتماد داریم و کاری که قبلا انجام داده ایم را انجام می دهیم. البته بازی با پرتغال خیلی ساده نبود. تماشاگران از ماحمایت می کردند و به کارمان اعتماد داریم و بازی فردا خیلی سخت و دشوار خواهد بود و اگر ببریم وضیعت ما در گروه بهتر می شود.

کاپیتان اسپانیا در مورد نقش خودش در متحد ماندن بازیکنان تیم بعد از تغییر و اینکه تو تیم را هدایت کردی گفت: نه، نه من نظرات خودم را دارم و تجربیات خودم را هم دارم اما تصور می کنم نکته مهم این است که ما همیشه تیم متحدی بودیم و سال ها باهم بازی کرده ایم و خوب می شناسیم یکدیگر را ، ما چشم بسته به هم تیمی هایمان اعتماد داریم. ما می خواهیم به بازی توجه کنیم و روی دو بازی آینده متمرکز هستیم و به مسایل دیگر توجه ای نداریم.

اینستا در مورد اینکه این جام جهانی آخر توست و رویایت چیست گفت: ورزشکاران همیشه می خواهند به بالاترین سطح برسند و می خواهیم جام جهانی را ببریم اما سخت است و آسان نیست و باید سخت تلاش کنیم. اگر چه رویاهایی بزرگی در سر داریم ولی باید متمرکز باشیم روی بازی فردا و به بازی فردا مثل یک فینال نگاه می کنیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم به این بازی مثل یک بازی نهایی نگاه میکنیم و برایمان حکم مرگ و زندگی دارد.