شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مهدی رجب زاده رسما مربی ذوب آهن شد

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 620988
بازیکن با سابقه و کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن تصمیم با خداحافظی از مستطیل سبز رسما به جرگه مربیان پیوست.
مهدی رجب زاده رسما مربی ذوب آهن شد
به گزارش جهان نيوز، مهدی رجب زاده بازیکن با سابقه فوتبال کشورمان بعد از سالها درخشش در فوتبال ایران کفشها را آویخت تا به صورت رسمی به جرگه مربیان بپیوندد. رجب زاده از همین فصل کار خود را بعنوان دستیار امید نمازی در تیم ذوب آهن آغاز می کند.

رجب زاده متولد سال ۱۳۵۷ در شهر شیراز است و در حالی با دنیای بازیگری در سن ۴۰ سالگی خداحافظی کرد که به دلیل شرایط مناسب بدنی اش لااقل در این فصل هم می توانست به صورت حرفه‌ای به فوتبال خود ادامه دهد.

رجب زاده فوتبال حرفه‌ای اش را از باشگاه فجر سپاسی آغاز کرد و با همین تیم به فوتبال ایران معرفی شد. وی سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان، الامارات، الظفره و ذوب آهن را در کارنامه‌اش دارد و عمده دوران فوتبالی‌اش را در همین باشگاه ذوب آهن تجربه کرد.

این بازیکن در همه دوران حضورش در لیگ برتر ۱۰۵ گل با پیراهن های سه تیم فجر سپاسی، مس کرمان و ذوب آهن به ثمر رساند تا پس از رضا عنایتی و آرش برهانی سومین گلزن برتر تاریخ مسابقات لیگ برتر باشد. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *