جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب: 620982
اتحادیه اروپا نیز پس از آمریکا در اقدامی مداخله جویانه به قصاص قاتل خیابان پاسداران در ایران واکنش نشان داد.
واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران
به گزارش جهان نيوز، اتحادیه اروپا نیز پس از آمریکا در اقدامی مداخله جویانه با انتشار بیانیه‌ ای اعدام محمد ثلاث را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی اتحادیه اروپا در این باره ادعا شده است: اتحادیه اروپا در هر شرایطی مخالف حکم اعدام است و لغو این حکم در سطح جهان هدف این اتحادیه است!

بیانیه مذکور در ادامه افزود: حکم اعدام، مجازاتی بی‌رحمانه و غیر انسانی است و عاملی بازدارنده نیست و نشانی از انکار شان و منزلت انسان است.

ثلاث در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ و در پی تجمع غیرقانونی آشوب‌گران در گلستان هفتم از خیابان پاسداران، با راندن اتوبوس به سمت مامورین ناجا، آنان را هدف تهاجم عمدی خود قرار داده که منتهی به شهادت سه نفر از ماموران شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط حکم اعدام های ایران غیر انسانی است ؟؟؟اونوقت اعدام های عربستان چه حکمی داره؟؟ نظرتان درباره اعدام شهید نمر چی هست ؟؟؟؟دروغ گوهای گرگ صفت شما بویی از انسانیت نبردید فقط دنبال منافع خودتون هستید
Iran, Islamic Republic of
اعدام با صنلی برق آمریکا را فراموش کرده اند
Iran, Islamic Republic of
اتحادیه اروپا احتمالا در رابطه با حفظ شان و منزلت مقتولان (از نظر ما شهدا) این حادثه نظری ندارد؟
نه تنها این قتل عمد بلکه در تمام قتل های عمد حفظ شان و منزلت مقتول کجاست ؟
اگر این حکم الهی و خدشه ناپذیر (حداقل برای مسمانان) عامل بازدارنده نیست چه حکمی عامل بازدارنده است ؟ آیا از خدا بهتر میفهمند؟
سید احمد
Iran, Islamic Republic of
برابر قانون با جرم مشهود پلیس باید مقابله کند. در غرب وشرق هم همینطور است. در حملات اخیر در اروپا رانندگان حمله کننده به مردم مورد هدف پلیس قرار گرفثه و به هلاکت رسیدند تا جایی برای این یاوه گویی ها باقی نماند. این جانی میبایست در حین ارتکاب جرم به سزای اعماش میرسید تا این همه مزخرفات مطرح نمیشد. این باید روش ضابطان اجرایی باشد طبق قانون وعرف جهانی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
به قول کریم کورانی (سریال گسل)
بمیر شوکت
ریحانه
United Kingdom
اعدام تو بعضی شرایط الزام پیدا میکنه و گرنه هر کی با کسی دیگه مشکل داره دست به سلاح میشه اونوقت سنگ رو سنگ بند نمیشه ضمن اینکه اروپا امریکا و سازمان ملل منادی حقیقت نبوده و نیستن بسته به شرایط گزینشی فرمایشی و به نفع کار میکنند