جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

لابی‌ها عارف را رئیس کمیسیون آموزش کرد

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 620973
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: برخی از اعضای کمیسیون از سال های قبل با زاهدی اختلاف نظر و از وی انتظاراتی داشتند که این موضوعات هیچ ارتباطی به بحث کمیسیون نداشت.
لابی‌ها عارف را رئیس کمیسیون آموزش کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون و انتصاب محمدرضا عارف، به عنوان رئیس کمیسیون آموزش، پیرامون لابی های صورت گرفته در این خصوص، اظهار داشت: برخی از اعضای کمیسیون از سال های قبل با زاهدی اختلاف نظر و از وی انتظاراتی داشتند که این موضوعات هیچ ارتباطی به بحث کمیسیون نداشت.

وی با بیان اینکه بنده لابی های صورت گرفته را به زاهدی عنوان کرده بودم، افزود: برخی از دوستان اصولگرای ما به عارف رای دادند و در نهایت 9 رای آقای زاهدی در برابر 13 رای آقای عارف قرار گرفت.

ابطحی تصریح کرد: معتقدم عارف از شخصیت وزینی برخوردار است و می تواند کمیسیون را به شکل علمی اداره کند.

عضو کمیسیون آموزش یادآور شد: باتوجه به اینکه زاهدی به عنوان رئیس کمیسیون، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز محسوب می شد و همراه با عارف که عضو این شورا بود دو حق رای در جلسات شورای عالی را داشت این بار با انتصاب عارف به عنوان رئیس کمیسیون  تنها از یک حق رای در شورا برخوردار هستیم که این موضوع می تواند یکی از خسارت های این انتصاب محسوب شود.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *