جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۰

واکنش حاتمی کیا به شعر میثم مطیعی

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 620931
بازتاب شعر میثم مطیعی در روز عید سعید فطر بسیار گسترده بود تا جائی که ابراهیم حاتمی کیا هم به آن واکنش نشان داد.
واکنش حاتمی کیا به شعر میثم مطیعی
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان و فیلم نامه نویس موفق انقلابی که تجریه ساخت فیلم‌های آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف‌، از کرخه تا راین و ... را در کارنامه خود دارد و اخیرا پس از  اکران فیلم به وقت شام توانست به خوبی ذات پلید گروه تکفیری داعش ودر مقابل از جان گذشتگی مدافعان حرم را نشان دهد.

این هنرمند محبوب در صفحه شخصی اینستاگرامش پستی تأمل برانگیز منتشر و بیتی را ضمیمه آن کرد. این بیت بخشی از شعری است که میثم مطیعی در روز عید فطر درخصوص مسائل روز کشور خوانده بود.

دوستان! صدق و صفا دهه شصت چه شد؟

راستی حال و هوای دهه شصت چه شد؟
 
وقتی حاتمی کیا ازحال و هوای دهه شصت می نویسد

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینا که دهه 40 و 50 ان!
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب حاتمی کیا اوضاع سینما با شما و چند نفر دیگه چند نفر حرفه ای و زیرک دارد ولی در حوزه رسانه های جمعی بضاعت بسیار اندک است، گاهی یکی یه حرکتی انجام می شود تا هفته ها همان را مزه مزه می کنیم تا یه خبر یا یه مقاله نو از راه بسه، یاحق
عمار
Iran, Islamic Republic of
کارگردان ولایی وتوانمند باسلام توصیه ای دارم امیدوارم به دستتان برسد.:
لطفا فیلم زندگینامه شهید حججی را در الویت فیلمسازیتان قرار دهید.
باتشکر
سروش
Iran, Islamic Republic of
جناب عمار کاش اون چه که از دستت برمی اید را انجام دهی در راه اشاعه زندگی شهیدان و بخصوص شهید حججی به ملت اینکه خودمان بیکار بشینیم و به این و آن سفارش کنیم، زیبنده یک مومن نیست.
Iran, Islamic Republic of
دود شد هوا رفت .ژن وباند برتر را بچسب وماهیگیران وکاسبان تحریم ودلار آزاد.سکه 2/5 میلیونی !
علی
Iran, Islamic Republic of
مخالفان اشعار آقای مطیعی مشخص نمی کنند که دقیقا با کدام یک از ابیات ایشان مشکل دارند؟!
لقمان
Iran, Islamic Republic of
جناب برای چی نقطه ضعف خودشونو را به ملت نشان بدهند، بهترین راه بلوا و هیاهو است تا زمانی که فضا مه الود باشد کسی نمی داند مسئول کیست، کی باید پاسخگو باشد و کی مدعی؟
Iran, Islamic Republic of
کلا با همه بندهاش مشکل دارند. یعنی مخالفان مشکلی ندارند شعر تیکه های سنگین سیاسی و فرهنگی و انقلابی دارد که یک مقدار اذیت شان میکند.
البته دیگه پوستشان کلفت شده و عادت کرده اند. کار خودشان را میکنند و رانت و اختلاس و دورویی میکنند و میگویند حالا یکی هم آمد یک چیزی گفت. نگران نمیشوند.
Denmark
برادر عزیزوگرامی جناب اقای حاتمی کیا از شما عاجزانه درخواست دارم.درمورد وضعیت خانواده های شهدا مخصوصا فرزندان شهدا که در جامعه امروزی مورد بی مهری قرارگرفته اند فیلم بسازید تا اندکی از مظلومت این قشر از جامعه به نمایش دربیاید
Denmark
اقای حاتمی کیا درمورد جانبازان فطع نخاع وجانبازان شیمیایی فیلم بسازید تا مردم اولا وضعیت زندگی آنان را ببینند دوما فرق بین جانبازی که باسوء استفاده از موقیعت خود شان ومنزلت انان را زیر سئوال برده مشخص شود.