شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۱۸
افکار عمومی را روشن کنید

توضیحات سرلشکر فیروزآبادی درباره «ویلای لواسان»/ پاسخ جنبش عدالتخواه به سند فیروزآبادی +متن کامل

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 620887
سرلشکر فیروز آبادی با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی پیرامون مسائل پیش آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرد.
توضیحات سرلشکر فیروزآبادی درباره «ویلای لواسان»/ پاسخ جنبش عدالتخواه به سند فیروزآبادی +متن کامل
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و مشاور فرمانده کل قوا با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص مسائل پیش آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین‌وسیله سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم.

محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود ۴ اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می‌باشد. جزئیات آن در متن سند آمده است. (یک برگ به پیوست). ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم.

این محل ۲۲ سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می‌شد. در مورد مصاحبه با خبرنگاران محترم درخواست مجوز کرده‌ام که در صورت اجازه انشااللّه اقدام خواهد شد.
 

 
 
واکنش جنبش عدالتخواه به پاسخ سرلشکر فیروزآبادی
جنبش عدالتخواه دانشجویی طی اطلاعیه‌ای در واکنش به اظهارات اخیر سرلشکر فیروز آبادی پیرامون ویلای لواسان اعلام کرد: از آنجاکه متصدی ملک مزبور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، لذا معقولانه به نظر می‌رسد که ستاد اجرایی در این خصوص شفاف‌سازی کرده و به بیان ابعاد ماجرا بپردازد. چراکه ماجرای ویلای لواسان قضیه‌ای پیچیده نیست و با شفاف‌سازی توسط ستاد اجرایی و آقای فیروزآبادی، افکار عمومی را می‌توان از اقدامات مطلع کرد.

متن این اطلاعیه در ادامه آمده است:

« ساعتی پیش سرلشکر فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح طی بیانیه‌ای در خصوص ویلای لواسان اعلام موضع کرد.

در این بیانیه چنین آمده است: «بدین‌وسیله سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل‌شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم.
محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود 4 اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود 70 تا 100 سال پیش می‌باشد. جزئیات آن در متن سند آمده است. (یک برگ به پیوست) ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم. این محل 22 سال به‌عنوان دفتر فوق سری رئیس ستاد کل استفاده می‌شد. در مورد مصاحبه با خبرنگاران محترم درخواست مجوز کرده‌ام که در صورت اجازه انشااللّه اقدام خواهد شد.»

طبق گفته‌های فوق، سرلشکر فیروزآبادی حکمی مبنی بر تخلیه دریافت نکرده است. این در حالی است که دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذرماه سال گذشته در جلسه‌ای با جنبش عدالتخواه دانشجویی این‌چنین بیان داشته بود: «موضوع تخلیه ویلای مزبور از گذشته پیگیری می‌شده است تا آنجا که رهبری سال 92 حکم به تخلیه آن داده‌اند. همچنین در ادامه بیان نمودند که بعد از نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به ستاد اجرایی، ایشان نامه جنبش را همراه با نامه‌ای از ستاد به مقام معظم رهبری ارسال نموده و دوباره رهبر معظم انقلاب بر نامه ستاد پارافی مبنی بر تخلیه ویلای مزبور می‌نویسند. بعدازآن آقای فیروزآبادی اعلام می‌دارند که تا آخر اردیبهشت‌ماه 97 ملک مذکور را تخلیه خواهند کرد.»

با توجه به اظهارات دکتر مخبر، اگر آقای فیروزآبادی حکمی ولایی، قانونی و قضایی مبنی بر تخلیه دریافت نکرده است، پس چرا آقای فیروزآبادی به ایشان اعلام داشته‌اند که تا آخر اردیبهشت‌ماه 97 ملک مذکور را تخلیه خواهند کرد؟

از آنجاکه متصدی ملک مزبور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، لذا معقولانه به نظر می‌رسد که ستاد اجرایی در این خصوص شفاف‌سازی کرده و به بیان ابعاد ماجرا بپردازد. چراکه ماجرای ویلای لواسان قضیه‌ای پیچیده نیست و با شفاف‌سازی توسط ستاد اجرایی و آقای فیروزآبادی، افکار عمومی را می‌توان از اقدامات مطلع نمود.

همچنین جنبش عدالتخواه دانشجویی معتقد است که مبارزه با فساد را در وهله اول باید از دانه‌درشت‌ها آغاز گردد که پیگیری مسئله فوق تائید استراتژی مذکور است. لذا مطالبه و پیگیری در خصوص روند واگذاری اموال بیت‌المال به مسئولان در آینده نیز ادامه خواهد داشت که جزئیات آن در هفته آتی از سوی جنبش عدالتخواه دانشجویی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در پایان لازم است دوباره ذکر شود که جنبش عدالتخواه دانشجویی از 6 ماه گذشته پیگیر موضوع واگذاری ویلای لواسان به سرلشکر فیروزآبادی بوده و در ابتدا بنای رسانه ای شدن موضوع را نداشته است. لکن با توجه به عدم همکاری افراد و دستگاه‌های مربوطه، این موضوع جهت تنویر افکار عمومی و اقدامات لازم از سوی دستگاه‌ها، رسانه‌ای شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
100 سال قبل!!!!
دفتر فوق سری!!!
مخروبه!!!!
دروغ گو
Iran, Islamic Republic of
یکی بره چند تا عکس بگیره ببینیم این خراب شده کجاست !!کمی گلریزون کنیم تا اباد بشه!!
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می‌رسد چرا هیچکدام از این مکانهای سری در جنوب شهر نیست
ن
Iran, Islamic Republic of
جدای از همه حاشیه ها که کاربران به نکته های جالبی اشاره کردند ،
از انصاف اگه نگذریم ، وقتی ایشان ادعای آقای مخبر رو رد می کنند خب وظیفه آقای مخبر هستش که ادعاشون رو ثابت کنند مثلا نامه رو منتشر کنند . ایشون که می گه چنین نامه ای رو وصول نکرده پس مخبر احتمالا کذب گفته که باید از ایشون پیگیری کنید > آقایان جنبش.
ن
Iran, Islamic Republic of
100 سال رو نفهمیدی منظورش چی بوده ؟؟؟ اون بنده خدا قدمت ساختمان رو گفته مال 70-100 سال یشه . آی کیو
... الکی به دیگران نگو دروغ گو. ( اولش رو خودم سه نقطه گذاشتم تا جهان نیوز مجبور به سانسور نشه)
Iran, Islamic Republic of
سهم خودت از انقلاب رو خیلی زیاد حساب کردی سردار!!
United Arab Emirates
احسنت اما بعضیها مثل حاج قاسم سلیمانی به سفره انقلاب اصلا توجهی نمیکنن اما اینا متاسفانه چی بگم
United States
خدای دلم واسش سوخت آمد مظلوم نمایی کنه قافل از اینکه دیگه عصر اطلاعات است لطفا دوستان و بزرگان دیگری که املاک یا مفت در اختیار دارند خودشان تخلیه کنند و تحویل مسولین جدید بدهند
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما با اون بیرق امریکا که سر در خونه ات نصب کردی اظهار نظر نکن.... این یه مسیله کاملا داخلیه و خوذمون حلش میکنیم و نیاز به دخالت خارجیها و ریز بیرق خارجیها نداریم
Iran, Islamic Republic of
بابا همش تقصیر احمدی نژاد چرا نمیفهمید ، از برادر عمار پندار زاکانی میخوام در خصوص نقش گروه جنایتکار احمدی نژاد در اینخصوص گوهر فشانی کند
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم از ابتدا موضوع را نادرست طرح کردند! جوری موضوع مطرح شد که گویی این محل ده هزار متری محلی مسکونیست و چون زیربنا هم ذکر نشد به ذهن خواننده این گونه منتقل شد که یک ویلای 10 هزار متریست. در هر صورت با توجه به مطالب ایشان این محل مسکونی نیست و محل کار است و احتمالا هنوز توسط ایشان دارد استفاده اداری از آن می شود. حالا که موضوع را علنی کرده اند باید دو طرف مدارک و مستندات خود را کاملا ارائه دهند تا مخاطب متوجه موضوع شود. امیدوارم پوست خربزه ای زیر پای این بچه های دانشجوی احساساتی و بی تجربه نینداخته باشند تا بدینوسیله مهار شده و مقبولیت خود را از دست بدهند و صحت ادعاهایشان برای موارد بعدی مورد تردید قرار گیرد و بدینوسیله شرشان را به اصطلاح کم کرده باشند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان هم دفتر کار فوق سریه!
(با فرض راست بودن تمام گفته های فیروزآبادی) اصلا 10000 متر نه یک متر ، کسی که کمی به اصول شرعی معتقد باشه فردای اتمام مسئولیتش ملک رو تحویل میده نه اینک تازه بعد از این همه مدت ملک رو تحویل نده و تقاضای برگزاری مصاحبه بکنه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ایشوم هنوز نظامی هستند و مسئولیت دارن
Iran, Islamic Republic of
اَلِکی میگه
عباس معصومیه
Iran, Islamic Republic of
فوق سری؟
خداوند انسان را آفرید و انسان توجیه را!
Iran, Islamic Republic of
نوش جونش زحمتشو کشیده
برا امنیت من شما جونشو گذاشته
Iran, Islamic Republic of
اگه جونش رو گذاشته پس چرا زنده هست مثل اوناکه جونشون رو گذاشتن شهید نشده ؟؟؟؟؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
طلحه و زبیر هم با همین استدلال زیاده خواهی میکردن
اگه برای خدا کار کرده اون دنیا پاداشش رو از خدا بگیره که قطعا قابل مقایسه با ...
سدرا
Iran, Islamic Republic of
خوانندگان محترم می تونن فلسفه اینکه همیشه و در همه حال این سرلشگر چفیه بر دور گردن می اندازه را ذکر کنند؟
عجب !!! یعنی این محل فوق سری تا الان فاقد تاسیسات بهداشتی بوده ؟ پس این 25 سال اونجا چکار می کردین ؟
سید مهدی م
Iran, Islamic Republic of
1) البته ریاست سابق ستاد حتما بهتر میدانند که در ادبیات نظامی برای اماکن، طبقه بندی ای به نام "فوق سری" وجود ندارد. حتی در مورد اسناد نیز چنین طبقه بندی ای را نداریم. در مورد اماکن، "حساس" یا "حیاتی" وجود دارد که تعریف خاص خود را دارد. ...
سید مهدی م
Iran, Islamic Republic of
عجب پس چهان نیوز اینطوری ممیزی میکنه! از 5 مورد پاسخ فقط اولی رو درج کردید. کاشکی به قول بعضی ها آخری رو اول مینوشتم :)
عیبی نداره اعتراضی ندارم!
Canada
درختها رو اب ميدادن!
میثم
Iran, Islamic Republic of
خوب اگر اینطوره هر چه سریعتر تخلیه کنید و تحویل بدهید تا بهانه هم به دست ضد انقلاب نیفتد ویلای ده هزار متری به چه درد شما میخوره آن هم از بیت المال.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که به درخواست تخلیه منفی میدن احتمالا از اعضای ساکن در آن ویلا هستند و گرنه چه کسی ممکن است به این درخواست منطقی منفی بده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چند نکته:
1. هیچ جای این سند دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تحویل ملک به ایشان دیده نمی شود و خوب است اگر می خواهند پای حضرت آقا را وسط بکشند سندی ارائه نمایند و نه اینکه مثل آقایان دولتی در قضیه برجام جوری عمل کنند که خلاف واقع بودنش بعدا مشخص گردد. ضمن اینکه اگر این ادعا درست هم باشد همان فردی که مجوز را داده یک سال قبل دستور داده اند پس دهید خوب است به رسم امانت سریعا این کار را می کردند.
2. معلوم است که برای تحویل هر ملکی یک رسیدی بین تحویل دهنده و گیرنده امضا می شود این حتی در زمان جنگ هم بوده و این سند تنها این را ثابت می کند.
3. اگر این ملک دفتر فوق سری رئیس ستاد کل بوده خوب است ایشان بفرمایند الان که دیگر رئیس ستاد کل نیستند چرا این ملک در تملک ایشان است؟
4. ای کاش بفرمایند ایشان که برای مصاحبه درخواست مجوز نموده اند آیا برای افشای وجود دفتر فوق سری هم مجوز داشتند؟
Iran, Islamic Republic of
استفاده از بیت المال توسط نامبرده چه ربطی به برجام ودولت دارد
حضرت آقا خودشان دفتر دارند ودر این خصوص اظهار نظر می فرمایند نیاز نیست کار ایشان را با قضیه برجام شستشو بدهید.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
یاد ادعای کروبی در مناظره با احمدی نژاد افتادم که می گفت: امام گفته بود اون پول ها را خرج کن...!!!
ولایت معاشی که سال هاست داد می زنیم و دل حضرت آقا را هم خون کرده، یعنی همین!!!
Iran, Islamic Republic of
ا
اتفاقا منم یاد کروبی افتادم وقتی در پاسخ "چرا از فلانی پول گرفتید" احمدی نزاد گفت : بنده که پول (سواپ) نفت یا تراکم شهرداری ندارم که (برای تبلیغات) خرج کنم!!!
و استاندار و شهردار سایق پاکدست در مقابل این کنایه سنگین بجز نمایش دندانها پاسخی نداشت!!!
راستی "دل حضرت آقا را خون کرده" رو خوب اومدی، خدا ازت قبول کنه جناب عدالتخواه حقیقت طلب!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حافظه همه یاری می کند که رقیب جناب کروبی باقاطعیت تمام گفت : هر سندی از بنده دارید همین فردا در روزنامه خودتان (اعتماد ملی) چاپ کنید!
و هنوز که هنوز است کروبی و کلهم اجمعین رفقایش با همراهی هم پیمانان جناح راستی شان - اصولگرا = انقلابی- رفته اند که اسنادش را بیاورند.
بعد نه سال با مدیریت رفقای "دولت آشتی ملی" شان ، تازه توانستند یک چیزکی برای رحیمی اصولگرا بتراشند و یک چیزکی هم برای بقایی!
....
Iran, Islamic Republic of
غيب شدن پول معاملات نفتي، هزينه هاي بي سند، اجابت درخواستهاي مالي غيرمنطقي سلبريتي ها، كمك به برخي كشورها فقط براي اينكه نامت را ياد بگيرند، تاسيس موسسات فانتزي و كمك مالي به آنها و ...، در ساير كشورها سند محسوب مي شود.
اينجا را نمي دانم.
Iran, Islamic Republic of
11:51
وقتي جرم ها و فسادهاي دولت مطلوب خود را "يك چيزكي" بيان مي كني، ميزان عدالتخواهي و حق طلبي ات را خوب مشخص مي كني.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فوق سری دیگه چه صیغه ای است؟
آن هم جایی که هیچ امکاناتی ندارد
کسانی که می خواهند جلسه فوق سری داشته باشند با چه آنجا روند ؟
کی آنجا روند؟
مگر یک جلسه و یک دفتر چند متر جا نیاز دارد؟
آب و هوا هم در تصمیمات جلسه مهم است؟
چرا نبردید در کویر لوت و ریگ جن جلسه نگذاشتید که هیچ بشری متوجه نشود؟
حاج آقا التماس دعا
دست ما هم بگیرید
یعنی الان شما یک مکان فوق سری را افشا کردید؟!
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂😂😂😂خوب گفتی
Iran, Islamic Republic of
...
زحمتي مي كشيدي از دوربين موبايلت عكسي تهيه مي كردي و ارسال مي كردي تا همه متوجه بشوند.
کپر نشین ها
Iran, Islamic Republic of
آقای آقایی فیروز ابادی باید به نامه اخیر دفتر رهبری و اظهارات مخبر رئیس ستاد اجرایی در دستور به تخلیه این واحد ویلایی جواب می داد نه صورت جلسه تحویل واحد در 3 دهه پیش!
ضمنا به مرور و از منابع مالی ستاد مشترک نیروهای مسلح کشور که در اختیار آقای فیروز ابادی بوده، این ویلای تحویلی الان " کویت شده"! لذا دل کندن سخت است!
Iran, Islamic Republic of
میشه ی عکس از انجا ک شما دیدی و ما ندیدیم بزاری
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سرلشکر ولایی. خداوند عزیز پشت و پناهت.
حمیدرضا رسولی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب سرلشگر دکتر فیروزآبادی
حالا که موضوعی به این مهمی رسانه ای شده چرا سعی دارید با دلیل تراشی و عذرهایی بدتر از گناه در اختیار داشتن و استفاده شخصی از ویلای ده هزار متر مربعی از سرمایه بیت المال را کم اهمیت جلوه دهید؟! انصافاً برای ستاد کل نیروهای های مسلح امکان فراهم شدن مکان فوق سری به جز این مکان خوش آب و هوا فراهم نبود؟ جالب اینجاست شما برای اینکه موضوع به این مهمی را کم اهمیت و پیش پا افتاده جلوه دهید عنوان کرده اید مکان مربوطه متعلق به هفتاد تا صد سال پیش و یا اینکه سقفش شیروانی و یا دارای اتاق های معمولی و یا مخروبه بوده است!!!! ...
عضو هیات علمی دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چرا قصد تخریب یک رزمنده دوران دفاع مقدس و مبارز خدوم را دارید که برای خداوند تبارک و تعالی جهاد کرده و حاصل تلاش و مجاهدتش آسایش فعلی ما است. برای این کار شما جز "حق الناس" چه نامی برگزینیم؟ آیا من به حرف شما اعتماد کنم یا به پاسخ این فرد بزرگ که افتخار مقام سرلشکری را در کارنامه دارد. بی شک هر عاقلی به صحبت این سردار والامقام احترام می گذارد و به او اعتماد می کند. مواظب نوشته ها و گفته های خود باشیم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی این متن را آقای فیروز آبادی ننوشته؟
Iran, Islamic Republic of
متن را آمریکا نوشته حتا"
Iran, Islamic Republic of
لطفا سوابق جبهبه ایشان را منتشر فرمایید...
معاون نخست وزیر وقت اقای میر حسین موسوی در امور دفاعی سابقه رزمندگی در دوران دفاع مقدس محسوب میشود؟!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا ایراد نداره
اصا حرف ایشون درست
الان چند وقته ایشون ریس ستاد کل نیستند؟؟!!!
چرا تو این مدت ویلا رو تحویل ندادند؟!
Netherlands
ایشان حق داره هر کاری بکند؟
Iran, Islamic Republic of
بلی ایشون ولی نعمت هستند بر ما و می تونن
این حمله جدید ضد انقلاب به انقلابیونه
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
آقای هییت علمی . بیچاره دانشجوهات
Oman
آیا تا به حال دیده اید که آقا، پای نامه هایشان با عنوان "رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای مدظله العالی" امضا کنند؟ چه شده که مسئولین اینقدر علاقه مند به ردیف کردن عناوین خود هستند؟ بیخود نیست که میگویند درخت هرچه بارش بیشتر سر به زیرتر. "سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن آقائی فیروزآبادی"!!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ صدر اسلام گواه است که چه کسانی پا در رکاب رسول الله و امام علی ع شمشیر زدند، اما کمی بعد، حب دنیا و گندم ری مسیرشان را عوض کرد و شدند...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من پسرخاله سرلشكر فيروز آبادي نيستم ولي از كجا معلوم اونهايي كه مي گن ويلاي 10000متري بوده درست گفته باشن و سرلشكر فيروز آبادي دروغ گفته باشه ؟؟؟؟
تازه اين جنبش عدالتخواه دانشجويان چگونه به ستاد سري فلان دسترسي پيدا كردند . مگر دستگاههاي نظارتي و قضايي مردن كه اين جنبش و ان جنبش دنبال اين مسائل مي روند ؟؟؟؟
اَی خِدا
Iran, Islamic Republic of
و الله
مردم
Iran, Islamic Republic of
دستگاه های نظارتی جز اهمال کاری و مماشات و تساهل و تسامح و مصلحت اندیشی و ناکارآمدی، تا به حال چه گلی به سر این کشور و مردم کاشتن؟!!!
ما را به خیر تو امیدی نیست، شر مرسان
114
Iran, Islamic Republic of
فرزندان انقلاب در جنبش عدالتخواه دانشجویی همه جا هستند چون در بدنه ملت حضور دارند و در بدنه ملت از کادر وظیفه و رسمی و پیمانی در ستاد مشترک نیروهای مسلح تا راننده آژانس و مغازه دار و کاسب محل و نیروهای خدمات شهرداری ،همگی اطلاعات بسیاری در مورد مسئولین و بستگان و سو استفاده ها و حتی مفاسدشان دارند که در اختیار فرزندان خود در جنبش عدالتخواه دانشجویی و حتی نمایندگان انقلابی مجلس می گذارند و این چنین است که رسوا شود هر آنکه در او غش است!
ما همه جا هستیم.
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت به کامنت خوب شما جناب رسولی
Iran, Islamic Republic of
جهان چرا نصف بیشتر کامنت رو حذف کردی؟ به صلاااااح نبود؟ چیزی بدی نبود که؟!!
Iran, Islamic Republic of
این چه مکان سری بوده که به این سادگی آشکار شده؟ این مکان با این قدمت دارای ارزش تاریخی است که ایشان در این مورد کوتاهی کرده.این پاسخ مشخص است که برای فرار از قضاوت افکار عمومی است.
Iran, Islamic Republic of
آیا این سند واگذاری است! نه نام تحویل دهنده مشخص است نه نام تحویل گیرنده. اصلا معلوم نیست که توسط چه کسی و یا چه نهادی واگذار شده است!! خداکند که واگذاری های اینچنینی زیاد نباشد و گرنه جا دارد که خون گریه کرد.ا
United Arab Emirates
عجب پرتوقعه این آقا واه واه
Iran, Islamic Republic of
در سند کذایی! درج شد ۳ اتاق در متن ایشان نوشتند ۴ اتاق
کاش حداقل حرمت فرمانده و سرباز را نگاه دارند و از رهبری خرج نکنند
کجای این سند نامی از رهبری هست
United Arab Emirates
این جور آدما ن که باعث میشن اصلاح طلبا تو انتخابات پیروز بشن
يك هم وطن مظلوم
Iran, Islamic Republic of
آقای فیروزآبادی مدعی شده محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود ۴ اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می‌باشدو ۲۲ سال دفتر فوق‌سری رییس ستاد کل بوده!

۱. خب برادر گیرم که حرفت درست باشه؛ حالا که دیگه رییس ستاد کل نیستی؛ چرا تحویل نمی‌دی؟

۲. دستورات رهبری در سال ۹۲ و ۹۶ درباره تخلیه ویلای_لواسان چه بوده است که جنبش_عدالتخواه_دانشجویی به نقل از مخبر گفته است؟

۳- پاسخ شما به درخواست ستاد اجرایی برای تحویل ملک چه بوده است؟ می‌گویند مخروبه بودن ملک و بازسازی آن توسط شما ملاکی برای عدم باز پس دادن ملک است. درسته؟

۴- آیا ویلای_لواسان صرفا دفتر فوق سری بوده و به عنوان محل کار مورد استفاده واقع می‌شده؟ هزینه‌های بازسازی‌ش شخصی بوده یا از بیت‌المال؟ اگر مربوط به ستاد کل است، چرا به ستاد کل نیروهای مسلح تحویل داده نشده؟
يك همشهري انگشت به دهان مانده
Iran, Islamic Republic of
١- اگر ویلا یک دفتر فوق سرى بوده، چرا به شخص حقیقى، آن هم به عنوان عضو هیات علمى واگذار شده، نه به عنوانِ شخص حقوقى و رئیس ستاد کل؟

٢- در فرض صحت، ایشان از ٨ تیر ٩٥ در ستاد مسئولیت ندارند. با کدام حکم، ٢ سال دفتر فوق سرى را تحویل نداده اند؟

٣- اگر ملک واگذار شده باید یک دفتر فوق سرى تلقى شود، آیا اساسا به نام همان فردى که باید پوشش امنیتى او تا بالاترین حد پنهان بماند، واگذار میشود؟!
Romania
سلام سردار این مخروبه را بده ما هم یه پنج سال توس بتمرگیم.
United Arab Emirates
دقیقا
Netherlands
کسی حق نداشته در این کشور حق مردم را بشما ببخشد و انهم یک ویلای 10000 متری
Iran, Islamic Republic of
سلام.
مگر به گفته آقای فیروز آبادی این دفتر مربوط به ریاست ستاد کل نیست؟
خوب ایشان که دیگر رییس ستاد کل نیستند.
Iran, Islamic Republic of
انقدر زود قضاوت نکنید ,امثال این خبرگزاری ها راه جهنم رفتن ماها رو اسفالت میکنن,الان با دوتا کامنت گذاشتن و توهینها هیچ اتفاقی نمیافته فقط جهنم رفتنتون سریع میشه,چرا ما ایرانی ها انقدر زود قضاوت میکنیم,
نوع ادبیات همین دوتا خبر جهان رو ببینید از دیروز تا حالا کلی عوض میشه,چیزی رو که مطمین نیستید به زبون نیارید,گردنتون رو پل عبور دیگران نکنید
Iran, Islamic Republic of
چی میگی مسلمون؟ با این منطق شما 40 سال خوردن و بردن. مسائل اجتماعی جای احتمال و پنهان کاری نیست. این اقا باید جوری رفتار میکرده که اتهامی بهش وارد نشه. برای خودش کم کسی هم نبوده که بگیم نمیتونسته. همین کارای حاشیه دار مروج فساده. مملکت باید حساب داشته باشه. شما از جهنم میترسی بقیه که نمیترسن تند تند میرن ویلا برای جلسات فوق سری میگیرن 30 سال نگه میدارن. اینکه نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
چرا در مواضع تهمت نشسته؟ یه فاسدی هم میبینه میگه فیروزآبادی ویلا گرفته منم یکی جور کنم. راه مفسدین رو ناخواسته هموار کرده. الان اعتماد مردم رو باز کمتر کرده. نباید ویلای مخروبه رو میگرفت. نباید. کسی که مسوول جای خفنی بوده نباید از این حرکتا بزنه. حالا گیریم به فرض نا معلوم بیگناه باشه. ابروی نظام رو لکه دار کرده.
Iran, Islamic Republic of
خوب با پاسخی که جناب فیروز آبادی داده اند عقل سلیم حکم به گناهکار بودن ایشان می دهد ده هزار متر زمین باد آورده را مخروبه و سقف شیروانی دار نامیده !!! آنهایی که از رهبری مایه میذارن باید مثل ایشان ساده زیست نیز باشند لطفا" عکسی از این ویلا بگذارید .
ما ایرانی هستیم,
Iran, Islamic Republic of
هنوز چیزی ثابت نشده ابروی یه ادم رو میبرن ,,
Germany
تو خوابی؟
Iran, Islamic Republic of
70 مردم خوابند
مدعیان شیعه علی ع
Iran, Islamic Republic of
ملت همه قاضی هستند و کل پرونده رو هم خوندن,شاکی و متهم رو هم کاملا حرفاشون رو شنیدن,
از شیعه بودن فقط اسم یدک میکشن
اکثرهم لایعقلون
Iran, Islamic Republic of
یعنی خدایی ,جای هیچ احتمالی وجود نداره که این رزمنده راست بگه و حق با اون باشه,
یعنی همه اطلاعات شما کامل هست که اینجوری زود این بنده خدا رو جهنمی و حرام خور معرفی میکنید,خداعاقبتمون رو ختم بخیر کنه
عدالت طلب
Iran, Islamic Republic of
داداشا خواهرها!!!
اونایی که مین زود قضاوت نکنید:
اولا ایشان که داشتن چنین مکانی را تکذیب که نکردن!!!
دوما ایشان سندی را رو کردند که هیچ نشان و امضایی از دستور رهبری عزیز نیست
سوما ایشان اینقدر بی معرفتن که با دستپاچگی از رهبری عزیز خرج کردن و ومشخصه که ولایت معاشی رو خوب بلدند
چهرما ایشان نزدیک به دو سال است که چنین مسئولیتی ندارند اما همچنان آن ملک را در اختیار دارند
پنجما با تفکر کسانی مثل شما، هیچگاه ریشه مفاسد اینچنینی در کشور خشکانده نمیشه بلکه به تمام منافذ کشور نیز نفوذ خواهد کرد
ششما برای بچه های جنبش عدالتخواه آرزوی موفقیت در این راه پرخطر و پرهزینه را داردم و دعای خیر مردم بدرقه راهشان انشالله
Iran, Islamic Republic of
اگه نامه خود فیروز آبادی رو خوب بخونی میفهمی که جای هیچ احتمالی وجود نداره که این آقا مقصر نباشه
فقط خواسته توجیه کنه
Iran, Islamic Republic of
اصلا هیچ راه تطهیری برای فیروز ابادی نیست.غصب بیت المال کرده به همین سادگی!
البته تلاش میشه آبرویش حفظ شود .هرچند تخلیه ملک مزبور انجام شده امادیادتون باشه با روشنگری جنبش عدالتخواه دانشجویی بود والا مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام عمرا جرات اجرای حکم تخلیه داشتند!
باید دید اموال و املاک و حسابهای مالی ... و دیگران به کجا ختم می شود
...
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار بسیجی ولو این ویلا خرابه و مساحتش یک متر باشد به هر حال بیت المال است باید برگردد الحمدلله شما اهل نمازید نماز در مکان غصبی باطل است
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا داره معلوم میشه جریان انحرافی در جمهوری اسلامی چه کسانی هستند.
...
Iran, Islamic Republic of
منظور
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی مردم دوره آخر زمان این است که هر حرف و سخنی رو زودباور می کنند و جایی که باید حقیقت رو بپذیرند آن را انکار می کنند و کمی زودباور هستند و از کاه کوه می سازند
Iran, Islamic Republic of
در طبقه بندی اسناد نظامی فوق سری نداریم اگه درست است شما از افشا کنندگان اسناد سری شکایت کنید تا سیه روی شود هر آنکس در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
این آقا از حامیان آقای هاشمی و برجام هم بود
رر
Switzerland
نامه جعلي است در ثاني به مساحت زمين اشاره نشده است و اين چهار اتاق اتاق سرايداري است نه اصل ساختمان و اگر مخروبه است و قرار بوده ارديبهشت تخليه شود چرا اين مخروبه را ترك نمي كني!؟
Iran, Islamic Republic of
مظلومانه ترین جای قصه اینه که همه چی رو بدستور مقام معظم رهبری ربط داده . واقعا افسوس !!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرلشگر بسیجیدکتر فیروز ابادی
Iran, Islamic Republic of
درود که تاحالا مقاومت کرده ومخروبه. فوق سری رو پس ندادع !!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ان شااله این جنبش در عمل خود صادق باشد و در مبارزه با فساد با دیگر مفاسد بزرگ و دانه درشت نیز برخورد کند وبا سند و مدرک مستدل و قانونی پیگیری مبارزه انقلابی کند نه اینکه گزینه ایی عمل کند
مازنی
Iran, Islamic Republic of
گاندی می گوید:
آه ای عدالت
به نام تو چه جنایت ها که نمی شود
.
Iran, Islamic Republic of
خوش استقباللان بد بدرقه

اشتباه نابجای سرلشکر در حمایت بی ارزش برجام در تبریک ب آقا جنبش را ب موش آورد. و بدون توجه ب ماجرا به رسوایی و آبرو ریزی سردار روی آوردند. بدبود
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
بناست سردارهارا بزنند
به هر بهانه ای
دو هدف دارند
یکی موضوع اصلی که حقوق های نجومی واختلاس هارا به فراموشی بسپارن
ودیگر موضوع دگر اندیشان ونامه نویسان خائن را از ذهن مردم خارج کنند
Iran, Islamic Republic of
اصلا فکر کنم واگذاری مخروبه از طرف اسرائیل بوده که این بسیجی را خراب کنند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
تا آدمهائی امثال شما هستند ، سوار کاری برای این استادان سوارکاری سهل است.
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
ببینید دوستان دستور دین برای ما چیست. اگر پشت سر برادر مومنت حرفی و ادعایی داشتند و او انکار موضوع کرد وظیفه ما قبول کدام طرف است.
با این طول و تفسیرها اگر واقعا حضرت اقا مکانی را به مصلحتی در اختیار مجموعه ای قرار دادند باید بیایند و برای شما از سیر تا پیاز موضوع را بفرمایند که شما قانع شوید یا نشوید و از ایشان هم مکدر شوید؟
عجله و عدم صبوری کار دست آدم می دهد.
Iran, Islamic Republic of
سالهای سال است وقتی صدای دهل بعضی حضرات بلند می شود، رگ دینداری و اخلاق مداری و مصلحت نگری امثال این حسین آقای ما هم گل می کند!
حالا حاضرند درباره طیفی وسیع از اصلاح طلب و احمدی نژادی و دراویش و سلبریتی ها و اونور آبی ها و غیرذلک هم اینقدر متقی رفتار کنند یانه، الله اعلم
علیرضا
United States
هرکس در هر مقامی اگر ذره ای از بیت المال در جهت منافعه شخصی استفاده کند محکوم است منتظر مدارک جناب فیروز آبادی هستیم انتضار و اعتماد ما به ایشان زیاد است....
فرهنگی
انقلابی بودن گذشت انقلابی ماندن شرط است .امام خمینی ره فرمودند :.ملاک حال فعلی افراد است .غربال انقلاب هر روزه ناخالصی ها را غربال کرده وفرو می ریزند البته در حرف زدنشان خود را انقلابی وپیرو امام می دانند ولی چنان در چنبره دنیا اسیر شده اند که خودشان هم متوجه نیستند اولئک هم الغافلون .پرودگارا ما را از غافلان ونفهمان قرار مده
Iran, Islamic Republic of
یکی هم به ما ده هزار متر مخروبه در لواسان بدهد ، چی میشه ؟
Iran, Islamic Republic of
مخروبه ی فوق سری هم مگه داریم؟
مگه میشه؟
آب زلال
Iran, Islamic Republic of
حسن خان

یعنی 22 ساله در مخروبه زندگی میکنی ؟؟؟؟

بمیرم که امکانات هم نداره ...............
حق خدا
Iran, Islamic Republic of
چه امکانات داشته باشه چه نداشته باشه ...

مکان غصبیه ....... عصبی میدونی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم احکام حرام اسلام چرا با یک نامه برای شما حلال میشه ....

در جای غصبی یک ساعت هم جایز نیست باشید ... چه برسه 22 سااااااال
علی
Iran, Islamic Republic of
به مردم عادی چه فرق میکند که از ان ویلا یک سردار انقلابی استفاده میکند یا یک مدیر پهلوی مهم این است دم از عدالت حضرت علی (ع)میزنیم واز بیت المال استفاده میکنیم ومردم رااز انقلاب دلسرد میکنیم
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی حب مال و مقام چشم را کور کند همه کار خلافی انجام میشود خدا خودش کمک کند
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
کاخ های شاه هم ساخت 200سال قبله ولی ایا ارزش مالی نداره درضمن ملت گرامی ازالقاب دکتروسرلشگر برای این اقا استفاده نکنیم چراکه متن جوابیه اش هیچ مفهوم قانونی وشرعی وادبی نداره ! مگرازکرامات علی ع نمیگن که چراغ پیه سوز بیت المال رودرموقع کارشخصی خاموش میکرد ؟ متاسفم جناب فیروزابادی مخصوصا بااون جوابیه ات !حداقل لباسی روکه زمانی همت ها وباکری ها پوشیدن رودربیار
Iran, Islamic Republic of
کارفوق سری درستاد مشترک ؟ نمیدونی یا با نادان طرفی ؟
رحمان محمدی اصل
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام از اعضاء محترم جنبش عدالتخواه دانشجویی که موضوع تخلیه ویلای لواسان ، یعنی محل زندگی سر لشکر فیروز آبادی را پیگر شدند کمال تشکر را داشته و تقاضا دارم در صورت امکان املاک دیگری از اموال مصادره ای که به طور موقت جهت سکونت به اشخاصی داده شده ولی پس از دهها سال سکونت رایگان ، خانه را تخلیه نکرده و با قیمت کارشناسی تملک و وجه آن را بطور قسطی با اقساط طویل المدت بدون سود پرداخته و از این طریق دهها میلیاردها تومان به نا حق سود برده اند را نیز پیگیر شوید
Iran, Islamic Republic of
سوال از جنبش عدالتخواه:چرافقط عدالتخواهیتون رو از زیر مجموعه رهبری دنبال میکنید؟
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
اول جالبه وقتی بازنشست میشن رو می شه همه چی بعد هم اتاق شیروانی هست امکانات هم که نداره دروپیکرهم نداره شما چرا یه جای به این نآمنی رو کرده بو ی مکان سری همین هست که جاسوس ها براحتی امار میدن مثلا وتی جلسه فوق سری داشتید براحتی از دیواراومدن بالا وگوش دادن چی میگید وبعد هم مخروبه هست پس تحویلش بده لباسات خاکی پاکی میشه !!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سرلشکر لطفا این مخروبه رو که لطف کردید در اونجا به سختی زندگی کردین تحویل بدین یه جای بهتر برید!!!!
نازییسم
Iran, Islamic Republic of
فوق سری ؟؟؟؟؟؟؟؟

آلمان نازی ؟؟؟؟؟؟

سرگرد کسلر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حرکت خوبی است مابقی مسئولین اسبق هم ویلاهای غصبی را تحویل بیت امال دهند.مانند...و.....
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا نوبت تخلیه ....
کیانوش
United States
چیز خاصی نیست فقط یه لقمه از سفره انقلابه
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت خوب داری نقاب ازچهره کسایی که به دکتر احمدی نژاد ظلم کردن وبهش تهمت زدن برمیداری
علی
United Kingdom
کاش جنبش دانشجویی قدرت اجرایی داشت و میتوانست استعلام های دیگری هم بگیرند ...
بارالها همه ما را عاقبت بخیر بفرما