کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزنامه زنجیره‌ای حامی آقای فیروزآبادی شد!

29 خرداد 1397 ساعت 12:58

بی‌تردید خانه‌های مصادره‌ای در کشور کم نیستند که برخی سال‌هاست در آن زندگی می‌کنند اما تمرکز جنبش عدالتخواهی بر منزل فیروزآبادی تا حدودی سیاسی جلوه می‌کند و دلیلش را شاید باید در اظهارات سال 93 سردار یافت.


به گزارش جهان نیوز، روزنامه آرمان طی یادداشتی در شماره امروز خود در واکنش به انتشار نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به دادستان تهران برای تخلیه ویلای بیت المال در اختیار سرلشکر فیروزآبادی، ضمن سیاسی و جناحی خواندن این نامه در مطلبی با عنوان «هزینه همراهی سردار با رئیس‌جمهور؟» به حمایت از سرلشکر فیرزوآبادی پرداخته است. آرمان نوشته است:

«ادعایی از سوی دانشجویان عضو جنبش عدالتخواهی مطرح شده است و چند روزی است بر صحت این ادعا تاکید می‌کنند. آنها مدعی هستند که سردار فیروزآبادی به مدت 25 سال در یک ویلای مصادره‌ای زندگی کرده و اکنون باید آن را پس بدهد. بی‌تردید خانه‌های مصادره‌ای در کشور کم نیستند که برخی سال‌هاست در آن زندگی می‌کنند اما تمرکز جنبش عدالتخواهی بر منزل فیروزآبادی تا حدودی سیاسی جلوه می‌کند و دلیلش را شاید باید در اظهارات سال 93 سردار یافت که گفته بود: «ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردمسالاری دینی و یک رئیس‌جمهوری تعیین شده است که روحانی است و تحصیلاتش دینی است، دکتری در سطح بین‌المللی هم دارد و در دوران مبارزات انقلابی و 35 ساله بعد از انقلاب در سنگرهای حساس امنیتی-دفاعی و سیاستگذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رئیس‌جمهور افتخار کنیم و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همتمان را بگذاریم در پشتیبانی دولت که بتواند در این شرایط حساس، کشتی کشور را پیش ببرد.» پس از آن هم رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح درحمایت از دولت فروگذار نبود و اکنون شاید فشار به او نتیجه همین حمایت‌ها باشد. البته برخی امور باید اجرا شود اما آغاز عدالتخواهی از منزل فیروزآبادی محل تامل است.»


کد مطلب: 620870

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/620870/روزنامه-زنجیره-ای-حامی-آقای-فیروزآبادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com