چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

نماینده اصلاح‌طلب تهران از مجلس استعفا داد

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 620861
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهم خرداد ماه استعفای خود از نمایندگی را تحویل هیات رییسه مجلس داده است، برخی ایرادات وارده به نظام قانونگذاری را از دلایل این استعفا عنوان کرد.
نماینده اصلاح‌طلب تهران از مجلس استعفا داد
به گزارش جهان نيوز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهم خرداد ماه استعفای خود از نمایندگی را تحویل هیات رییسه مجلس داده است، برخی ایرادات وارده به نظام قانونگذاری را از دلایل این استعفا عنوان کرد.

محمدجواد فتحی اظهار کرد: استعفای من از نمایندگی نهم خرداد ماه تقدیم هیات رییسه مجلس شده و باید در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود تا یک هفته بعد در مجلس مطرح شود.

وی با بیان اینکه این استعفا ربطی به قانون آیین دادرسی نداشته است، برخی ایرادات به ساختار قانون‌گذاری را از دلایل این امر عنوان کرد و گفت که پس از طرح این موضوع در مجلس، دلایل خود را به تفصیل اعلام خواهد کرد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يكي شجاعت داشت بره
هوشمند
کجا میخوای بری برادر !بمون مبارزه کن؛ اصلاح کن؛ نیتت خالص کن برا خدا ؛برا مردمی که با امید به تو رای دادن؛
عباس گودرزی
سلام ای کاش آقای فتحی طرح های پیشنهادی خود را برای تبدیل شدن به قانون مطرح می کرد . سپس دلایل عدم موافقت مجلس و سپس دلایل آسیب های عدم تبدیل طرح به قانون را بیان می کرد تا مخاطبین بدانند حق با کیست ؟ استعفای بدون دلیل شاید ترس از چیزی باشد .