پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

پیش‌بینی سایت انگلیسی از دیدار ایران و اسپانیا

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 620758
یک سایت انگلیسی اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران با قلب و روحش برابر اسپانیا دفاع می‌کند ولی با سه گل شکست می‌خورد.
پیش‌بینی سایت انگلیسی از دیدار ایران و اسپانیا
به گزارش جهان نيوز،  تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ فردا چهارشنبه در کازان به مصاف هم می روند.

سایت انگلیسی Real Sport در گزارشی به تحلیل این مسابقه و ارزیابی اش از عملکرد دو تیم پرداخت که بخش هایی از این گزارش در زیر می آید:

 امکان گلزنی ایران به اسپانیا
با کسب سه امتیاز در دیدار اول (مقابل مراکش) ایران شانس ضعیفی برای صعود به مرحله بعدی به دست آورده است. با این حال در بازی مقابل اسپانیا و پرتغال هدف واقعی تر، به ثمر رساندن یک گل دیگر در این تورنمنت است.  سردار آزمون خط حمله ایران را پیش می برد اما شانس گلزنی آنها شاید توسط هم تیمی سردار یعنی علیرضا جهانبخش به دست بیاید. حمایت از حملات او (سردار آزمون) از بال‌ها حیاتی خواهد بود چرا که ایران به دنبال ضربه زدن به اسپانیا است. حتی یک گل در این بازی می تواند دستاورد تاریخی برای تیم ملی باشد.

پیش بینی: ایران صفر - اسپانیا ۳
ایران با روح و قلبش دفاع خواهد کرد. اسپانیا با انبوهی از مدافعان ایران مواجه می شود و می داند که چطور چنین سنگری را فرو بریزد. گل اول کلیدی است. اگر این گل خیلی زود برای اسپانیا به دست بیاید، دریچه ها باز می شود اما اگر ایران در نیمه اول مقاومت کند، استرس می تواند نقش اصلی را ایفا کند. در هر صورت اسپانیا باید دو یا سه گل به ثمر برساند تا بتواند جایگاهش در مرحله بعدی را رزرو کند.

نبرد کلیدی: سردار آزمون و دیگو کاستا
در حالی که گل به خودی بازی روز جمعه (ایران و مراکش) سه امتیاز را به آنها هدیه داد، ایران هیچ چیزی را به اندازه اینکه یکی از بازیکنان خودش گل بزند دوست ندارد. بیشترین امید آنها به سردار آزمون متکی است؛ بازیکنی که در مرحله مقدماتی جام جهانی بسیار موفق عمل کرد ولی در بیشتر دقایق بازی روز جمعه منفعل بود. به نظر می رسد مقابل اسپانیا داستان همان است و ایران ۹ بازیکن را پشت توپ قرار می دهد (دفاعی بازی می کند) و به سردار آزمون اتکا می کند. شانس کمی وجود دارد ولی او مقابل دروازه توانمند است. دیگو کاستا (مهاجم اسپانیا) با عملکردش در بازی مقابل پرتغال تمام شک و تردیدها پیرامون شایستگی اش را کنار زد. او تلاش می کند دفاع سخت ایران را برای تضمین صعود اسپانیا به دور بعد درهم بشکند.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسطوره های شکست ناپذیری که بیشتر در ذهن فوتبالدوستان نقش بسته تا واقعیات زمین سبز، در این دوره از بازیها با چالش اساسی از سوی رقبایی که جدی گرفته نمی شدند مواجه شده و انشالله این روند در بازیهای کشور ما نیز تداوم یابد
نترسید . مگه اسپانیا یا پرتقال مسی رو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایران 1
اسپانیا0
گل: قوچان نژاد
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم انگلیس ان شاءالله بازی اسپانیا رو میبریم
سرور
Iran, Islamic Republic of
این همه مقدمه چینی لازم نیست.ایران با زدن گل آزمون اسپانیا را هم خواهد برد.
Romania
آیا تیم اسپانیا از آرزانتین قوی تر است ؟
تیم ما در برابر آرژانتین ۹۲ دقیقه مقاومت کرد
آرژانتینی که مسی را داشت
تیم ما اگر از اعتماد به نفس کافی و بازی گروهی به تمام معنا و هوشیاری لازم برخوردار باشد پیروزی بر تیم اسپانیا دور از دسترس نخواهد بود
Iran, Islamic Republic of
اسپانیا رو ببریم زیبا کلام سکته رو زده