پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴۴
کنش‌های مجازی بازیگر سیاسی

من‌ ترانه، همچنان ۱۵ سال‌ دارم

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 620694
اگر از توییت و ری‌توییت‌های متعدد سیاسی وی بگذریم، به برخی از اتهامات (نگوییم دروغ) نسبت به آدم‌ها و نهادها می‌رسیم که نه تنها اثبات نشده، بلکه تکذیب هم شده و خانم بازیگر نه تنها آن‌ها را اصلاح نکرده که حتی آن اتهامات را پاک هم نکرده است!
من‌ ترانه، همچنان ۱۵ سال‌ دارم
گروه سیاسی جهان نيوز: خانم ترانه علیدوستی از بازیگران مشهور و پرطرفدار سینمای ایران است که به‌جز حضور در سینما، در شبکه‌های اجتماعی نیز حضوری جدی دارد که گاهی این فعالیت حاشیه‌ساز می‌شود.
 
به گزارش جهان نيوز، ترانه علیدوستی بازیگری را از 17‌سالگی و با بازی در «من ترانه 15 سال دارم» آغاز کرد. یک آغاز قدرتمند که به‌خاطر آن توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر شود. او بازیگر کم‌کاری است و سالی یکی، دو فیلم بیشتر بازی نمی‌کند و انتخاب‌های سختگیرانه‌ای که داشته باعث شده در همین آثار محدود توانایی‌هایش را اثبات کند.

او را با حضورش در فیلم‌های آقایان فرهادی و حقیقی به‌یاد می‌آوریم و بعدتر با سریال «شهرزاد» که توانست او را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. علیدوستی با فیلم فروشنده فرهادی در کن حاضر شد اما نتوانست جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خودش کند.

او در سال‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته و عمده پست‌ها و توییت‌هایش هم در حوزه‌های زنان، مسائل اجتماعی و سیاسی بوده است. حضور جدی در فضای مجازی و پیگیری و اظهارنظر درباره مسائل مختلف نه تنها بد نیست که اگر عالمانه و متعهدانه باشد مفید هم هست. البته نه برای سلبریتی‌ها که برای تمام کاربران فضای مجازی و فعالان اجتماعی اصولی عرفی وجود دارد که به یک استاندارد جهانی تبدیل شده است.

نمونه‌های‌فرنگی!
به گزارش صبح نو، در بین سلبریتی‌های آن‌ طرف آب کم نداریم بازیگرانی که هم طرفدار حقوق زنان‌اند و هم درباره دیگر مسائل اظهار نظر می‌کنند. اما یک تفاوت مهم که در مقایسه آن‌ها با بیشتر نمونه‌های وطنی از جمله ترانه علیدوستی دیده می‌شود، این است که فعالیت آن‌ها صرفاً به توییت و انتشار پست محدود نمی‌شود. آن‌ها برای کارهای خیریه وسط میدان هستند.

آنجلینا جولی سرپرستی سه کودک را علاوه‌بر سه فرزند خودش برعهده‌گرفته، بعد از آن بود که به بیش از 30 کشور سفر کرد و فعالیت‌های بسیاری برای بهبود وضعیت آن‌ها انجام داد. ‌آنجلینا جولی با این پیشینه حالا الهام‌بخش بسیاری از افراد مشهور برای انجام کارهای خیرخواهانه و فعالیت‌های بشردوستانه و البته قبول مسوولیت‌های اجتماعی یک ستاره است.

این ستاره مشهور در آخرین فعالیت‌های بشردوستانه اجتماعی‌اش با بازگشایی یک مدرسه دخترانه در افغانستان، سطح کارهای خیرخواهانه‌اش را بالاتر برده است. این مدرسه دخترانه در روستایی تأسیس شده که در‌حال‌حاضر طالبان آزادانه توسط تعداد زیادی از مهاجران در آنجا سکونت داده شده است.

سلنا گومز یکی از کم سن و سال‌ترین ستاره‌های مشهور جهان است که اتفاقاً در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده اما طعم میلیونر شدن را در نوجوانی چشید و اتفاقاً یکی از آگاه‌ترین ستاره‌ها در انجام مسوولیت‌های اجتماعی است. سلنا که از سال 2008 سفیر یونیسف شد و در‌حال‌حاضر جوان‌ترین سفیر یونیسف است در نخستین اقدام خیرخواهانه‌اش به غنا سفر کرد تا به کودکان این کشور کمک کند. برگزاری تورها و کنسرت‌های خیریه در کشورهایی مثل نپال و اختصاص عواید آن به کارهای عام‌المنفعه از جمله فعالیت‌های خیریه این بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی است.

البته این موارد محدود به جولی و گومز نیست و ده‌ها نفر دیگر از مشاهیر سینما و موسیقی غربی نسبت به مسائل پیرامون خود اهمیت قائل می‌شوند و به دور از شعار، سیاست‌زدگی و غر زدن به انجام کارهای مفید اجتماعی می‌پردازند.

قضاوت‌می‌کنم،قضاوت‌نکنید!
ترانه علیدوستی در فیلم «فروشنده» اصغرفرهادی بازی کرده است. عصاره فیلم فرهادی درباره عدم قضاوت دیگران است. حال با بررسی رفتار علیدوستی در فضای مجازی به راحتی می‌توان فهمید که گویا بازیگر فروشنده به مضمون فیلم خودش اعتقاد ندارد و هر که را بخواهد قضاوت می‌کند، بدون اینکه ثابت کند.

متاسفانه تعداد موارد اتهامات غلط این بازیگر (که ارتباط خوبی با رسانه اصلاح‌طلب روزآروز دارد و مدتی است سعی در معرفی آن به مخاطبانش دارد) به حدی زیاد شده که گویا این موارد نه یک اشتباه سهوی که یک رویه عامدانه است.

اگر از توییت و ری‌توییت‌های متعدد سیاسی وی بگذریم، به برخی از اتهامات (نگوییم دروغ) نسبت به آدم‌ها و نهادها می‌رسیم که نه تنها اثبات نشده، بلکه تکذیب هم شده و خانم بازیگر نه تنها آن‌ها را اصلاح نکرده که حتی آن اتهامات را پاک هم نکرده است!

در برخی از موارد بسیار ضعیف‌تر، شخصی که چنین رویه‌ای داشته باشد حتماً توسط نهاد مخاطب مورد شکایت قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی حرف‌هایش باشد اما گویا ترانه علیدوستی از حصاری آهنین برخوردار است که نیروی انتظامی، قوه قضاییه و... را به دروغ متهم می‌کند ولی کسی به او نمی‌گوید بالای چشمش ابرو است!

آیا این وضعیت به‌دلیل روابط خوب این بازیگر با برخی از زنان دولت تدبیروامید است؟ حتماً که برخورد قضایی و بازخواست هر انسانی از جمله یک بازیگر مورد خوشایندی نیست و هدف این گزارش چنین اتفاقی نیست اما لااقل لازم است که اگر درچنین شرایطی برای برخورد با آدم‌های مختلف استانداردهای متفاوتی وجود دارد، بازیگر مورد نظر هم قدردان باشد و اشتباهاتش را اصلاح و با صدای بلند عذرخواهی کند که این کار باعث کوچک شدنش نخواهد شد. توییت‌های خانم علیدوستی در این موضوع آنقدر زیاد است که از فرصت این گزارش خارج است اما سه مورد از این توییت‌ها قابل توجه است.

 نخستین توییت مربوط به ادعای یکی از بازیکنان سابق تیم فوتسال بانوان بود که ادعایی درباره عدم اجازه حضورش در مسابقات خارجی را منتشر کرده بود. موضوعی که مشخص شد از پایه بی‌اساس است.

توییت بعدی معروف در رابطه با فیلمی بود که از برخورد ماموران راهور منتشر شد. «پلیس (نیروی انتظامی) مسلحه. باید فنون مهار وضعیت‌های پرتنش رو داشته باشه. نه که هرچی شد مشت و لگد رها کنه. برخورد با تبهکار در حوزه وظایف عزیزان راهنمایی  و رانندگی نیست. هست؟ خب دستگیر می‌کردید.

ولی دشمنتون هم وقتی اسیر شماست و روی زمین افتاده، ۴نفری کتک زدنش غیرقانونیه. و توحش.» جملات فوق مربوط به خانم علیدوستی است، آن هم درباره موردی که شخص دستگیر شده با قمه و افشانه اشک‌آور با ماموران پلیس یک کشور درگیر شده است.

فیلمی که طبق احساسات و جوگیری مرسوم در فضای اجتماعی به سرعت منتشر شد و این بازیگر هم از زاویه خودش فیلم را تفسیر و پلیس را «متوحش» نامید! خانم بازیگر نگفت که اگر در هرجای دیگری از دنیا، با قمه و گاز اشک‌آور به پلیس حمله کنند، او را دستبند می‌زنند یا با شات‌گان جانش را می‌گیرند. البته بعد از مشخص شدن اصل ماجرا، علیدوستی آنقدری تعهد و صداقت نداشت که از اشتباهش عذرخواهی کند.

اما توییت سوم درباره قصاص قاتل معروف ماموران پلیس در ماجرای دراویش بود. در حادثه اغتشاشات دراویش، فردی در یک حرکتی تروریستی که شبیه اقدامات داعش بود، سوار بر اتوبوس ماموران پلیس را زیر گرفت و سه نفر از آن‌ها را به شهادت رساند.

فیلم این اتفاق منتشر شد و روح بسیاری از مردم از سلایق مختلف را جریحه‌دار کرد. اما در روزهای اخیر اکانتی مشکوک با عنوان یکی از وکلای دادگستری بدون ارائه دلیل محکمه‌پسند، توییت‌هایی را در بی‌گناهی قاتل منتشر کرد.

طبق معمول تعداد زیادی از اکانت‌های فیک، برانداز، سلطنت‌طلب و البته برخی از خبرنگاران اصلاح‌طلب نیز بدون آن که از صحتش مطمئن شوند با آن ‌همراهی کردند. متاسفانه ترانه علیدوستی هم -که انگار هرجا و هرکس مطلبی علیه جمهوری اسلامی منتشر کند سر صف همراه‌کنندگان است- اقدام به انتشار گسترده مطالب فوق کرد و این داستان همچنان ادامه دارد.

معترضی‌که‌خودش‌شفاف‌نیست!
اگر از رویه عجیب ترانه علیدوستی در انتشار مطالب خلاف واقع بگذریم، نکته‌ای قابل توجه است. بسیاری از سلبریتی‌های فرنگی نیز درباره مسائل مختلف اجتماعی اظهار نظر می‌کنند اما در مقابل خودشان و فعالیت‌هایشان نیز شفاف هستند و مطلب پنهانی وجود ندارد.

اگر سلبریتی‌های فرنگی درباره جامعه حرف می‌زنند (که البته آنقدرها هم حرف نمی‌زنند!) خودشان، درآمدشان، زندگی‌شان و... شفاف و آشکار است. آیا خانم ترانه علیدوستی پاسخ می‌دهند اخباری که درباره دستمزد میلیاردی ایشان از مجموعه ‌«شهرزاد» مطرح است، صحت دارد؟ ‌

پس از انتقاداتی که به عوامل حاضر در فصل دوم «شهرزاد» توسط بعضی از سینماگران و کمپین «نه به شهرزاد» صورت گرفت و خواستار روشنگری درباره ابعاد مالی ساخت این اثر و رقم حق‌الزحمه بازیگران شدند، تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده و لااقل، خانم علیدوستی که درباره سیاست، امنیت، اقتصاد، محیط‌زیست، مذهب و... اظهار نظر می‌کند، یک توییت درباره شبهات مردم نسبت به دستمزدهایش منتشر نکرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معمولا بیشتر بازیگران مبنای فکری ندارند
حرفی هم که از روی مبنا نباشه پشیزی ارزش نداره
بی سواد
Romania
دقیقا هدفتون از این مقاله چی بود جهان
تبلیغ برای ایشون یا اعتراض به کارهای ایشون
از کلیت متن چنین بر می آید که با این مطلب مفصل بیشتر قصد تبلیغ ایشون را دارید
Iran, Islamic Republic of
من ترانه 15 ساله ام
توئیت هایش هم سناریوست متاسفانه از یه 15 ساله توقعی نیست ..
هادی
Iran, Islamic Republic of
من جهان نیوز کمتر از 15 سال دارم...
علی
Canada
الکی ایراد نگیرید! هرکس هر جوری که دلش میخواهد باید بتواند زندگی کند و به هیچکس هم ربطی ندارد!
سروش
Iran, Islamic Republic of
ایراد نیست، انتقاد است جهت افزایش ظرفیت و بکارگیری استعداد، الان خانم جولی در موصل است با کودکان عراقی عکس می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
خداییش خود شما این حرفو قبول داری؟
پس الان از جهان ایراد گرفتی یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
بله هر کسی می تونه هرجور دلش خواست زندگی کنه ولی مجاز هم نیست توهمات خودش رو عین حقیقت فرض کنه
Iran, Islamic Republic of
کاری ک شما همیشه میکنید و بخاطر توهم هاتون از جان و مال مردم هزینه هم میکنید
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
1- نتیجه این تفکر « لیبرال توحشی» که هر کس هر جور می خواهد باید بتواند زندگی کند و مربوط به کشور و فضایی است که امثال شما در آن زندگی می کنند این است که مثلا در کشوری مثل آمریکا هر کس اراده کرد و از فرد یا جمعیتی خوشش نیامد با مسلسل و اسلحه شخصی به جان مردم می افتد و در یک حادثه جنون آمیز و حیوانی 17 انسان بی گناه را به دیار نیستی میفرستد و هزاران جنایت دیگر به اسم هر جوری خواستن زندگی کردن. این نوع کنش در عالم خلقت مربوط به حیواتات است و و توحش حیوانی و تسری و تعمیم آن به جامعه انسانی، توحشی بالاتر. که جامعه غربی با همه فیس و افاده علمی و تکنولوژی خود درگیر آن است
2- در آئین پاک اسلام که با فطرت انسانی همگونی دارد، آزادی و نوع رفتار اجتماعی و حتی در برخی موارد فردی دارای قید و بندهایی است که به آسایش، آرامش، حرمت و شخصیت خود فرد (تأکید می شود، خود فرد)، سایر افراد و جامعه صدمه ای نزند.
3- متأسفانه بسیاری از این مثلا ستاره های (سلبریتی های!!!) هنری، ورزشی و ... ایران هنوز به بلوغ عقلی، فکری و اجتماعی نرسیده اند که بفهمند خواسته یا ناخواسته رفتار و گفتار و کنش آنان بر بخشی از جامعه اثر گذار است و باید در این موارد با آگاهی کامل از رویدادهای جامعه اظهار نطر و افاده فرمایند و اصلا و ابدا در جایگاهی نیستند که قضاوت کنند آن هم با جهل به زوایای مسائل و بدتر اینکه حکم هم صادر کنند و به سینه چاکان خود خط و نشان و فرمان بدهند و با حیثیت دیگران بازی کنند و وقتی هم ثابت شد که از ابتدا تا انتها غلط کرده اند، این مقدار وجدان و شعور نداشته باشند که برای جبران مافات حداقل زبان عذرخواهی در کام بچرخانند.
4. یکبار دیگر فارق از حب و بغض و عشق مسخره و بی منطق به اینگونه افراد، مطلب این صفحه را از ابتدا تا انتها مطالعه فرموده و وجدان خود را قاضی کنید که اگر مخاطب تهمتها و ادعاهای ناروای اینگونه موجودات، شخص شما یا بستگان مورد علاقه شما بود، باز هم اینگونه نظر می دادید؟
اصلا خیلی عجیب است از جماعتی که شب و روز خود را با انواع و اقسام جانواران به نام حمایت و دوستی با حیوانات سر می کنند و مثلا اهل رعایت حقوق حیوانات هستند، چگونه از یک جانی و جلاد که با صراحت به جنایت خود در له کردن 4 نفر شهروند در زیر لاستیکهای اتوبوس در واقعه خیابان پاسداران اعتراف کرده است و فیلم لحظه به لحظه این جنایت و شادی و اعتراف هم مسلکان بی شرافت و وجدانش هم موجود است حمایت می کنند.
البته در این عصر باید مسخ شدن برخی انسانها و بروز و ظهور انسان نماها را باور کرد.
البته تا زمانی که اصلاح طلبه به هر شکل و قیافه و تیپ و نظری که باشه آزاده و به کسی ربط نداره ولی امان از وقتی یه آدم ارزشی بخواد اظهار نظر کنه واویلا.ببین چه بلایی سر الهام چرخنده آوردند.
Canada
باز هم چرخید؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بگو که چه کسی گفته که هر کسی هر جوری که دلش خواست باید زندگی کنه؟ کی گفته که این حرف درسته ؟ یک حرف بیخودی افتاده سر زبون شما و امثال شما و فکر میکنیدکه حرف خیلی عالمانه ای هم زده اید. همه ادیان الهی و غیر الهی و همه قانون های نوشته شده در کشورهای مختلف آمده اند که بگن هر کسی نمیتونه هر جوری دلش خواست زندگی کنه، بلکه محدودیت هایی وجود داره، و باید بعضی چیزها رو رعایت کنه.
لقمان
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز اینا قد شون کوتاه تر از این حرفاست نمی دونم چرا؟
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ترانه عزيز
رضا
Iran, Islamic Republic of
مرده باد افکار ترانه عزیز
ننگ باد بر کسانی که چشم بسته طالب حقی هستند
که حق نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آدم هایی که بار سنگین بصیرت بخشی به جامعه را به دوش می کشد و فقط در درگاه خدااعتراض می کنند و دچار منیت نشده اند. و از خدا یاری می خواهند.
Iran, Islamic Republic of
انقدر بهش رو دادن اینطور شد
Iran, Islamic Republic of
خانم علیدوستی ! شهرزاد سعادت عقل کل و مدعی العموم یک نقش خیالی در یک سریال بود و تمام شد رفت
اینا نون به نرخ روز میخورند یه مدتی چون جمهوری اسلامی از بیرون و درون مورد هجمه قرار گرفته نظام را در موضع ضعف میبینند و احساس میکنند خیلیا از این حرفا خوششان می آید.اینه که شیر درِ خانه شده اند.
هشیار
Iran, Islamic Republic of
ضمن قبول انتقادات وارده به سلبریتی های وطنی، توجه به چند نکته خالی از لطف نیست:
- سلبریتی های خارجی غالبا علیه کشور خود به ویژه خط قرمزهایشان هرگز صحبتی به میان نمی آورند و موضعی نمیگیرند
- سلبریتی های خارجی فعال در خارج از کشور خودشان (مانند آنجلینا جولی) به ویژه در بخش کودکان عموما اهداف سیاسی دارند به نفع منافع کشورشان؛ حواسمان باشد برای انتقادهای درستمان از باطل تمجید نکنیم
م.ا
...
علی
Iran, Islamic Republic of
این افراد کمبود محبت دارند همسرانشان نتوانسته اند انرا بر طرف کنند هر چند گاهی برای رفع این مشکل اظهار وجود می کنند که توجه ها را به خودشان جلب کنند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کجای دنیا به ضد نظامها و حکومت ها و ارزشهای خودشون اینطور آزادی ندادند که ما میدیم حتی در فرانسه چه برسه امریکا! چرا یه جوجه که با امکانات همین نظام راه صد ساله رو یه شبه طی میکنه باید اینطوری بیاد حکم قانون و شرع و رو زیر سوال ببره و ذهن مردم را منحرف کنه و هیچ کی هم بهش کار نداشته باشه! سه جوون مثل دسته گل در اوج جوانی پیش چشم همه زیر گرفته میشند بعد این سبک مغزهای خودشیفته از این بابا گرفته تا رشید پور و ..میان قاتلشون رو تطهیر میکنن و ما تماشا میکنیم والله اگه نظام اسلامی نبود خودمون بلد بودیم چطوری اینا رو ادب کنیم! پررو ها میرن جلوی آقا میگن حصر ظالمانه ! اصول گراها هم وقتی که میخوان نقد کنند کلی سلام و صلوات میفرستند بعد اسم کرباسچی رو میارن که بله کارت خوب نبود این ادبیات برخورد با جاسوس و دشمن نیست ..
جاوید
Iran, Islamic Republic of
علیدوستی اسم خودشو گذاشته بازیگر ؟!!!!!!!!!! یا سیاستمدار بی اطلاع و ساده لوح ؟ !!!!!!!!!!!
متاسفم برای مردم کشورم
محمد
سلام
حرف بنده اینه که هر اقدامی باید در چارچوبی انجام بشه که ما تو عرف بهش میگیم باید فرهنگشو داشته باشه مثل فردی که خودروی مدل بالایی داره ولی قوانین و حقوق دیگران رو تو خیابونا رعایت نمیکنه میگیم فرهنگ رانندگی نداره
اما برای سلبریتی ها خیلی تو چشم تره ، همه میتونن در مورد وقایع جامعه خودشون آزادانه نظر بدن اما اگه احیانا اون نظر اشتباه از آب دراومد باید با شجاعت بیان و بگن که اشتباه کردن و اگه دلی شکسته و قلبی آزرده شده جبران کنن آخه اونا تو چشم ترن و برای مردم الگو هستن
Iran, Islamic Republic of
کاری نداره که منم از فردا شروع می کنم علیه نظام و ..حرف زدن دری وری گفتن هم قهرمان می شم ....
Iran, Islamic Republic of
فعلا هنر نماها برخی ورزش کاران شدن همه چیز مردم مثل نخو آش همه جا هستند نظر می دهند جز در حوزه کاریشان که چیزی بلد نیستند
م . ناظر
Iran, Islamic Republic of
مرحوم عبید زاکانی رحمةالله علیه در نسخه اصلی ترجیع بندش میفرماید:
رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز
تا سهم قلمبه ز خزانه بستانی
Iran, Islamic Republic of
خانم جولی با آوارهای موصل عکس یاد گاری می گیرد ودر افغانستان مدرسه افتتاح می کند.سوال این است که مسبب این خرابی ها کیست؟کدام کشور پشت همه این قضایااست؟پاسخ به این سوال مضحک بودن کار خانم جولی را نشان می دهد.چه کسی به داعش پروبال واسلحه داد؟چه کسی القاعده را ایجاد کرد؟خانم جولی به جای سفر به موصل وافغانستان بایدیک سری به کاخ سفیدو پنتاگون بزند.اما ترانه علیدوستی این تیپ آدمها سیرند وبرای این سیری بهایی نپرداخته اند آیا خانم علیدوستی چه امتیازی نسبت به دیگران دارد که او را سلبریتی نشان داده است آیا صرف داشتن چهره است؟این نعمت برایشان آب ونانی داشته است ودر دنیای غفلت امروز آنها را مشهور کرده است انچه به این اشخاص اجازه می دهد در مورد همه چیز وهمه کس همه جورنظری بدهند در واکاوای شخصیت باد آورده ای است که به کف آورده اند چیزی که بهایی برای آن پرداخت نکرده اند.حال برای استمرار این شهرت تکنیک خاصی را بکار می برند تا همیشه سر زبان ها باشند که البته بر ترافیک پیشنهادهابه آنها خواهد افزودو به اصطلاح مشتری گیر تر خواهند بود این یک طراحی است آنها باید نظر بدهند تا کار کنند وپول جمع کنند ودر ینگه دنیا خرج کنند همه ماجرا این است.
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام-مرحبا-عالی عالی عالی گفتی
Iran, Islamic Republic of
در این مملکت بعضی ها مخشون یک طرفه شده یعنی هرچه از طرف مخالفین بیاد دربست می پذیرند و طوطی وار تکرار می کنند از این افراد نباید توقع ازادگی و بصیرت و منطق و استدلال و تحلیل داشت اما خوبه برای افرادی که کورکورانه از این افراد دفاع می کنند از طریق مناظره و مصاحبه های چالشی عیار فهم و دانش سیاسی و اجتماعی امثال این خانم سنجیده شود تا وزن علمی و معرفتی انان مشخص گردد تا طرفدارنشان مصداق کوری عصا کش کور دیگر نباشند
Iran, Islamic Republic of
...
منتظر
Iran, Islamic Republic of
با با پنجعلی پایتخت : 15 سالو دروغ میگه ...
الکی میگه ....
بزنم تو دهنت؟!
Iran, Islamic Republic of
چرندیات سلبریتی به کنار اونایی که مریداشون هستن به کنار مخاطب باید عاقل باشه
Iran, Islamic Republic of
سوره زخرف (آیه ۸۳)

فَذَرْهُمْ يَخُوضُوا وَيَلْعَبُوا حَتَّىٰ يُلَاقُوا يَوْمَهُمُ الَّذِي يُوعَدُونَ
آنان را به حال خود واگذار تا در باطل غوطه‌ور باشند و سرگرم بازی شوند تا روزی را كه به آنها وعده داده شده است ملاقات كنند (و نتیجه كار خود را ببینند)!(
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام
البته این آیه برای کسانی است که در باطل خود غوطه ورند و کاری به دیگران ندارند و برای کسی مزاحمتی ایجاد نمی کنند فرض مثال است.
با کسانی که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند و آب در آسیاب دشمن می ریزند باید برخورد کرد-هم قهری و هم بصیرتی
Iran, Islamic Republic of
این سلبریتیهای ,گوگوری مگوری رو کاری نداشته باشید,اینا کلا ازاد هستن,بزارید خوش باشن,اینا کلا از همه چی ازاد هستن,ولشون کنید,
Iran, Islamic Republic of
این سلبریتیهای ,گوگوری مگوری رو کاری نداشته باشید,اینا کلا ازاد هستن,بزارید خوش باشن,اینا کلا از همه چی ازاد هستن,ولشون کنید,
جهان
Iran, Islamic Republic of
خبر نداری ، اینهارو میذارید ، شما رسانه ای ها ، باعث خودشیفتگی اینها میشد ، ولا به خدا مقصر شما هستید ، چرا اینکارو میکنید و مخالف معکوس میشید ، نوبره
Iran, Islamic Republic of
سلام
اصل این انتقاد به خانم علیدوستی درست است اما بزرگوار توجه کنید که بازیگران خارجی نامبرده، کارهایی که به عنوان خیرخواهی انجام میدهند، حقیقتی غیر خیرخواهانه و در راستای افزایش قدرت نرم آمریکا است که با حمایت مالی و تبلیغاتی دولت آمریکا اجرا و رسانه ای میشه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امثال ایشان اگر توبه نکنند که احتمالش خیلی کم است با سر و یا شایدم با ته در جهنم فرو می روند و رفته اند
Iran, Islamic Republic of
انقدر موقع انتخابات به این بازیگز مازیگر ها بها میدید که خودشون هم باورشون میشه کسی هستن!