سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای غیرضرور جدی شد

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب: 620693
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز غیر ممکن است، گفت: دولت باید اولویت خود را تأمین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی مردم قرار دهد.
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای غیرضرور جدی شد
به گزارش جهان نيوز، عزیز اکبریان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه هنوز بانک مرکزی لیست نهایی خود را برای تخصیص ارز 4200 تومانی به گروه های کالایی اعلام نکرده است، اظهار داشت: اگر قرار است این موضوع اجرایی شود باید با همفکری کارشناسان حوزه های مختلف گروه های کالایی باشد تا در نهایت یک لیست جامع منتشر و مابقی کالاها امکان دریافت ارز 4200 تومانی را پیدا نکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تفکیک کالاها در دریافت ارز 4200 تومانی با تک نرخی شدن ارز متناقض است، گفت: در شرایط فعلی اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز غیر ممکن است و دولت باید اولویت خود را تأمین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی مردم قرار دهد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: در حال حاضر تأمین ارز واردات کالاهای اساسی یک الزام است و دولت باید در این رابطه یک تصمیم مناسب را اتخاذ کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ارز ماشین و یا صنایع چوبی و فلزی را می خواهند حذف کنن . اون وقت شامپو و کلی لوازم ارایشی و بهداشتی اولویت اول هست . خنده دار هست خداوکیلی اداره این کشور
United States
ماجراجویی می کنید و با دنیا جنگ دارید و هزینه اش باید از جیب مردم پرداخت بشه