پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انگلیس مقابل تونس با سختی به برتری رسید

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 620689
تیم ملی انگلیس در اولین دیدارش در جام جهانی 2108 موفق شد تونس را شکست دهد.
انگلیس مقابل تونس با سختی به برتری رسید
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های ملی انگلیس و تونس از گروه G رقابت های گروهی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه ولگوگراد آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک انگلیس به پایان رسید.

گل‌ها: هری کین(11 و 1+90) انگلیس، فرجانی ساسی، پنالتی(35) تونس.
داور: ویلمان آلکساندر پرز از کشور کلمبیا
اخطارها: کایل واکر(33) انگلیس،
اخراج:

ترکیب تونس: معز حسن(15-فاروق بن مصطفی)، دیلان، معلول،صیام ،یاسین ،فرجانی ،السخیری، انیس، الخزری(85-صابر خلیفه) ، السلیتی(74- امین محمد بن عمر) و فخر الدین

ترکیب انگلیس: پیکفورد، استوز، واکر، مگوایر، تریپیر، هندرسون، لینگارد(90+2-دایر)،‌ آلی(80-لوفتوسچک)، یانگ، استرلینگ(67-مارکوس راشفورد) و کین

شرح نیمه اول
انگلیس از همان آغاز بازی حملات خود را روی دروازه تونس آغاز کردند و در نهایت خیلی زود در دقیقه 11 بازی علی رغم واکنش عالی معز حسن، گلر تونسی ها هری کین، کاپیتان و گلزن سه شیرها توپ برگشتی را به راحتی در درون دروازه رقیب آفریقایی خودشان قرار داد.
تونسی ها با وجود اینکه عقب افتادند ولی با ضد حملات خوبی که ترتیب دادند موفق شدند یک ضربه پنالتی به راحتی از واکر بگیرند و فرجی ساسی از روی نقطه پنالتی دروازه سه شیر را باز کرد تا این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

شرح نیمه دوم 
در نیمه دوم انگلیسی ها نتوانستند موقعیت های خطرناک نیمه اول را روی دروازه انگلیس ایجاد کنند. تونسی ها با زدن گل تساوی خیلی روحیه گرفته بودند و اجازه نمی دانند که خطری روی دروازه شان ایجاد کنند. فشارهای سه شیرها روی دروازه تونس جواب داد و در نهایت کین ناجی تیمش شد و در دقیقه 1+90 بازی دروازه تونس را باز کرد تا انگلیس با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان باشد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *