کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین نسخه «اصلاح طلبان وطن فروش» برای نجات ملت ایران

وطن فروشی و تن فروشی به سبک اصلاح طلبان!

"ترامپ در برجام تجاوز کرد، اشکالی ندارد، بازهم تن فروشی کنیم"!

28 خرداد 1397 ساعت 17:18

این نامه خفت آور یادآور نامه ننگین نمایندگان اصلاح طلب و معاند مجلس ششم به رهبرمعظم انقلاب است که در آن نامه این نمایندگان به رهبری پیشنهاد کرده بودند که جام زهر را بنوشد و از آرمان های جمهوری اسلامی در حوزه استقلال طلبی و موضوع هسته ای و همچنین حمایت از گروه های مقاومت و ... دست بردارد.


به گزارش جهان نیوز، برای وطن فروشان تفاوتی ندارد در چه شرایطی قرار داریم و طرف مقابلشان چه کسی ایستاده، آنان به تن فروشی سیاسی عادت دارند . این جماعت تنها در فکر بسترسازی برای تحقق خواسته های امریکا است. گروهی که گاهی نسخه مذاکره با داعش می پیچد و روز دیگر پیشنهاد مذاکره با ترامپ بعد از پاره شدن برجام می دهد!
 
کمتر از یک ماه پس از آن که رئیس جمهور امریکا تمام تعهدات و همچنین مفهومی به نام حقوق بین الملل را زیر پا گذاشت و از برجام خارج شد، شماری از اصلاح‌طلبان در نامه ای مشترک با ضدانقلاب خارج از کشور، خواستار مذاکره مستقیم مسئولان جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور آمریکا شدند.
 
این نامه درست چند روز پس از ادعای ترامپ مبنی بر این که ایران به پای میز مذاکره باز خواهد گشت، منتشر شده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه هفته پیش در کنفرانس خبری که بعد از دیدار با "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی داشت بدون اشاره به خروج آمریکا از برجام نسبت به آنچه که «بازگشت ایران به پای میز مذاکره» میخواند، ابراز امیدواری کرده بود. اما درست یک هفته پس از این اظهارات ترامپ، امروز نامه‌ای مشترک از برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و ضدانقلاب خارج از کشور منتشر شد که در آن طرح مذاکره مستقیم با ترامپ و تضمین گرفتن از او مطرح شده است.
 
در این نامه اسامی شماری از اصلاح‌طلبان تندرو همچون غلامحسین کرباسچی، احمدی منتظری، ابوالفضل بازرگان و نیز اپوزیسیون خارج از کشور  از جمله جمیله کدیور، رضا علیجانی به چشم می‌خورد.
 
پیش از این برخی از رسانه های ضدانقلاب از نگارش چنین نامه ای خبر داده بودند تا اینکه روزنامه اصلاح طلب اعتماد در گفتگویی با غلامحسین کرباسچی از امضا کنندگان این نامه به صورت رسمی نگارش چنین نامه خفت باری را تایید کرد. 
 
در گزارش این روزنامه آمده است: 
«روز گذشته تعدادي از فعالان سياسي با نوشتن نامه‌اي خطاب به مسوولان عاليرتبه نظام خواستار بازنگري در تصميمات اساسي و مذاكره مستقيم با امريكا شدند. نويسندگان اين نامه با اشاره به «از دست رفتن فرصت مناسب» دولت باراك اوباما از مسوولان تصميم‌گير نظام خواسته‌اند «فارغ از جنگ‌هاي رواني كاخ سفيد با يك تصميم ملي اعلام كند كه حاضر به انجام مذاكرات بدون قيد و شرط با امريكاست تا قدمي در راه‌حل مشكلات و اختلافات برداشته شود». در اين بيانيه تاكيد شده كه اين مذاكرات «مي‌تواند با قدرت و از موضع حفظ منافع ملي دنبال شود» و «در صورت هرگونه زياده‌خواهي يا عدم ارايه تضمين براي پابرجا ماندن تعهدات، راه بازگشت هميشه باز است». 
 
این نامه خفت آور یادآور نامه ننگین نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم به رهبرمعظم انقلاب است که در آن نامه این نمایندگان به رهبری پیشنهاد کرده بودند که جام زهر را بنوشند و از آرمان های جمهوری اسلامی در حوزه استقلال طلبی و موضوع هسته ای و همچنین  حمایت از گروه های مقاومت و ... دست بردارند. 
 
از دیگر نکات این نامه ،  قرارگرفتن نام برخی از لیدرهای این جریان مانند غلامحسین کرباسچی در کنار عناصر شناسنامه دار ضد انقلاب خارج نشین است موضوعی که اصلاح طلبان حداقل در ظاهر از آن ابا داشتند اما در شرایط فعلی، آنان هم نوایی با ضدانقلاب معاند را در بوق و کرنا می کنند چه آنکه خبر  نگارش و انتشار این نامه به صورت رسمی ، از زبان غلامحسین کرباسچی  در روزنامه دوم خردادی اعتماد که مدیرمسئولی آن را الیاس حضرتی ، نماینده اصلاح طلب مجلس برعهده دارد  منتشر شده است. 
 
با این حال در روزهایی که تلاش امریکا برای فشار بیشتر به ملت ایران علنی شده است، نامه مشترک اصلاح طلبان و ضدانقلاب تکه دیگری از پازل امریکا را کامل کرد. این نامه حامل این پیام است که «فشار از بیرون» با همراهی عناصری در داخل همراه خواهد شد تا خواسته های امریکایی ها زودتر محقق شود. فشارهایی برای به نتیجه رساندن طرح هایی چون  FATF و مقابله با توان دفاعی و موشکی ایران.
 
این نامه بیش از همه نشان می دهد نوعی تقسیم کار میان سه ضلع امریکا، اروپا و برخی از عناصر ضدانقلاب و اصلاح طلب تندور داخلی صورت گرفته است. تقسیم کاری که در خوش بینانه ترین حالت، محصول جهل برخی از چهره هایی است که خود را اصلاح طلب می خوانند. بلاشک برنامه ترامپ بدون حضور برخی عناصر داخلی به نتیجه نخواهد رسید. قطعا ترامپ همانگونه که اعلام کرده است منتظر بازگشت ایران به پای میز مذاکره است. خواسته ای که امروز در نامه‌ی ضدانقلاب خارج نشین و اصلاح طلبان بازگو شد.
 
ای کاش جریانی که سالها بر کوس مذاکره با امریکا نواخته است، و برای به دست آوردن توافقی که «هیچ» بود، تمام سرمایه هسته‌ای را نابود کرده و همچنان به دنبال پادویی برای کاخ سفید است ، یکبار هم که شده نقاب منافقانه خود را کنار می زدند و صادقانه هدف از بستر سازی برای تحقق خواسته های امریکا در ایران را بیان می کردند.

اسامی افراد امضا کننده این نامه که در رسانه های معاند انقلاب منتشر شده به شرح زیر است: 

غلامحسین کرباسچی، ، حمید آصفی، ابوالقاسم عابدین پور، احسان رضائی، احمد زمانی، احمد علوی، احمد منتظری، احمد نجاتی، اسماعیل ختائی، اسماعیل فکوری، اشرف میرهاشمی، اکبر ولائی، امیر جمشیدی، امیرحسین بهبودی، بهروز خلیق، بهناز کیانی، پروانه شمیرانی، پروین فهیمی (اعرابی)، پروین کهزادی، پروین ملک، جعفر جودکی، جلال درود، جلال کیابی، جلیل ولی بیگ، جمال مشتاق، جمشید شفیعی، جمیله کدیور، جواد سلیمانی، جواد لعل محمدی، حجت نارنجی، حسن زهتاب، حسن شمس، حسن فرشتیان، حسن نورزاد، حسین چابک، حسین کروبی، حسین کیانی، حسین مجاهد، حسین میرزانیا، حمید احمدزاده، حیاس حسینی، خسرو میرمالک ثانی، داود فرهادپور، رحیم قیومی، رضا علوی، رضا علیجانی، رضا کاظمی، سعید رضایی، سیامک سلطانی، سیامک فرید، سیدعبدالمجید الهامی، سیدمسعود حسینی، شهرام قریشی، صادق رضائی، صدیقه وسمقی، عبدالعلی بازرگان، عبدالله مرادی، عزیز قاسم زاده، علی نوری‌زاده، علی جباری، علی سلطانی، علی قنبری، علی کشتگر، علی کلایی، علیاصغر غلامی، عیسی سحرخیز،  فرانک چالاک، فرخ نعمت پور، فرهاد توانایی نیا، حسن امینی، کیوان اسکی، لقمان ستوده، مجید وثوقی، محبوبه بهمنی، محسن زینلی پور، محمد اولیائی فرد، محمد توفیقی، محمد جوادی حصار، محمد محمد پور، مرتضی صادقی، مرتضی نیکی، مرضیه درود، مرضیه زیاری، مریم احمدی، مریم درستانی، مزدک لیماکشی، مسعود شب افروز، مسعود لدنی، معصومه شاپوری، احمد بهرامی، مهدی جامی، مهراب زمانی، مهران میرزاده، مهرداد احمدزاده، مهرداد مرادخانی، میلاد ملک، مینا کیمیایی، ناصر فهیمی، هاجر فکوری، هاشم حسین پناهی، ویدا فرهودی، یدی قربانی، یونس رستمی.

منبع: رجانیوز


کد مطلب: 620655

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/620655/وطن-فروشی-تن-سبک-اصلاح-طلبان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com