شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تمدید تحریم‌های ضدروسی اتحادیه اروپا

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 620648
شورای اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده خود علیه روسیه در رابطه با الحاق شبه جزیره کریمه و بندر سواستوپل در سال ۲۰۱۴ را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
تمدید تحریم‌های ضدروسی اتحادیه اروپا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دفتر مطبوعاتی شورای اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کرد که این شورا اقدامات محدود کننده خود در پاسخ به الحاق شبه‌جزیره کریمه و بندر سواستوپل به روسیه را برای یک سال دیگر، یعنی تا تاریخ 23 ژوئن سال 2019تمدید کرده است.

این تصمیم در نشست امروز وزرای کشاورزی و شیلات 28 کشور اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ اتخاذ شد و بدون هیچ بررسی مورد تمدید قرار گرفت.این اقدامات در چهارچوب راهکار اتحادیه اروپا در راستای عدم به رسمیت شناختن الحاق شبه جزیره کریمه به ترکیب فدراسیون روسیه است.

این تحریم‌ها از سال 2014 مرتبا به طور یک ساله تمدید شده و تاکنون ادامه داشته است. در قانون مصوبه 23 ژوئن سال 2014 آمده است: «روسای جمهور و دولت‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا با قاطعیت اقدام دولت فدراسیون روسیه در نقض تمامیت ارضی کشور اوکراین و تصاحب‌ شبه‌جزیره کریمه و بندر سواستوپل را محکوم می‌کند.»
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *