جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

مأمور راهور رشوه ۶۰۰ هزار تومانی را رد کرد

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 620642
معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت از رد رشوه ۶۰۰ هزار تومانی توسط مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت خبر داد.
مأمور راهور رشوه ۶۰۰ هزار تومانی را رد کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: گشت پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ مشغول گشت‌زنی در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین‌الدین بود که حرکت مارپیچ یک دستگاه سواری پراید را مشاهده می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در پی این حرکت، افسر پلیس راهور به راننده خودروی پراید دستور ایست می‌دهد، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس در حالت دنده عقب در بزرگراه شروع به حرکت کرده و با انجام حرکات نمایشی به صورت خلاف جهت وارد کنارگذر زین‌الدین - وفادار شرق شده و از پل احسان زین‌الدین به سمت غرب ادامه مسیر داده و متوالی می‌شود.

این مقام ارشد پلیس راهور ادامه داد: پس از تعقیب و گریز پلیس و خودروی یاد شده، عوامل پلیس راهور موقف به توقف خودروی فوق می‌شود؛ راننده پس از خروج از خودرو نیز دوباره سعی بر فرار داشت که توسط عوامل پلیس دستگیر می‌شود.
وی گفت: پس از انتقال خودروی مذکور به پارکینگ و بازدید از آن از زیر صندلی شاگرد یک بسته تریاک به وزن ۲ کیلوگرم کشف می‌شود که راننده رشوه‌ای به مبلغ حدوداً ۶۰۰ هزار تومان به مأمور پلیس پیشنهاد می‌دهد.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: ستوان یکم امیر بوزچائیل با رد رشوه پیشنهادی، مبلغ مذکور را ضبط ضمیمه پرونده می‌کند؛ راننده خودروی یاد شده نیز به همراه کشفیات تحویل عوامل کلانتری ۱۴۶ حکیمیه شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من سرباز بودم رشوه سه میلیونی دادن قبول نکردم.الان این ششصد تومن دادن بهش تو بوق و کرنا کردن
Iran, Islamic Republic of
افرین