سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۱
۲۲۵
برای محافظت از ما باید در خانه های بزرگ زندگی کنیم!

اصل ماجرای «ویلای لواسان» فیروزآبادی چیست؟/ دوبار دستور رهبری برای تخلیه ویلا+ تصویر

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 620590
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: نامه این جنبش به دادستان تهران درباره ویلای مصادره‌ای لواسان امروز رسانه‌ای خواهد شد.
اصل ماجرای «ویلای لواسان» فیروزآبادی چیست؟/ دوبار دستور رهبری برای تخلیه ویلا+ تصویر
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد معتمدی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در ارتباط با نامه‌ای که این تشکل دانشجویی به تازگی در خصوص ویلای لواسان منتشر کرده است، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گزارش این نامه‌ای که به دادستان تهران نوشته و در فضای مجازی منتشر شده است امروز رسانه‌ای خواهد شد. ما آذر ماه سال گذشته نامه‌ای به ستاد اجرایی که متصدی امر اموال مصادره‌ای است، نوشتیم و در این نامه نسبت به ویلای مصادره‌ای لواسان توضیحاتی دادیم.

وی ادامه داد: بعد از پیگیری‌های ستاد اجرایی و جلساتی که داشتیم، متوجه شدیم که سال ۹۲ هم  در مورد تخلیه این ویلا دستوراتی صادر شده بود، که البته این موضوع نقل و قول است.

این فعال دانشجویی گفت: بعد از این نامه ما، برای بار دوم ستاد اجرایی پیگیر این موضوع می‌شود، مجدد اواخر آذر سال گذشته نامه پاراف می‌شود که این ملک تخلیه شود.

وی مدعی شد: سردار فیروزآبادی مهلتی خواستند که ملک را تخلیه کنند و این مهلت تا اردیبهشت ماه امسال بود اما از آن‌جایی که ملک تخلیه نشد ما نامه‌ای را به دادستان تهران به عنوان مدعی‌العموم نوشتیم تا این ملک را پس بگیرند.  این ملک در لواسان تهران واقع شده و از سال ۷۲ یعنی حدود ۲۵ سال است که دست آقای فیروزآبادی است و در آن زندگی می‌کند.

محمدجواد معتمدی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی همچنین در گفت‌وگوی دیگر با خبرگزاری فارس نیز درباره جزئیات روند مطالبه بازپس گیری ویلای لواسان از سرلشکر فیروزآبادی گفته است: پس از ارسال نامه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای پاسخ به سؤالات جلسه‌ای را با اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه برگزار کرد. در این جلسه جناب آقای مخبر، ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با پاسخگویی به سؤالات نامه مذکور، بیان کرد که موضوع تخلیه ویلای مزبور از گذشته پیگیری می‌شده است تا آنجا که رهبری سال 92 حکم به تخلیه آن داده‌اند.

همچنین ایشان در ادامه بیان کردند که بعد از نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به ستاد اجرایی، نامه جنبش را همراه با نامه‌ای از ستاد به مقام معظم رهبری ارسال کردند و دوباره رهبر معظم انقلاب بر روی نامه ستاد پارافی مبنی بر تخلیه ویلای مزبور می‌نویسند. بعد از آن آقای فیروزآبادی اعلام می‌دارند که تا آخر اردیبهشت‌ماه 97 ملک مذکور را تخلیه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در همان جلسه با رئیس ستاد، جنبش عدالتخواه دانشجویی این مهلت را به مسئولان ستاد داد که تا پایان اردیبهشت‌ماه در صورت به نتیجه نرسیدن موضوع، آن را با مردم مطرح و از این طریق موضوع را پیگیری می‌کند.

به ادعای معتمدی، پس از پایان این مهلت با پیگیری‌های انجام‌شده، مسئولان ستاد بیان کردند که حکم قضایی تخلیه ویلا نیز صادر شده است اما نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قضایی و مسئول اجرای حکم از اجرای آن استنکاف کرده اند. بنابراین جنبش عدالتخواه دانشجویی این بار در نامه‌ای که در رسانه‌ها نیز انتشار یافت، با درخواست از دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم پیگیری اجرای حکم فوق را از ایشان تقاضا کرد و خواستار بازپس‌گیری بیت‌المال از شخص مذکور شد.

معتمدی یادآور شد: روند تقاضای بازپس‌گیری بیت‌المال از مسئولان سابق همچنان نیز ادامه خواهد داشت. لکن در وهله اول جنبش عدالتخواه دانشجویی بنای رسانه‌ای شدن این کارها را ندارد و در صورت عدم همکاری اشخاص و دستگاه‌های مربوطه این اقدامات در آینده رسانه‌ای خواهد شد.

این گزارش حاکی است خبرنگار فارس در تماس با دفتر سرلشکر فیروآبادی خواستار پاسخگویی وی به ادعاهای مطرح شده توسط این تشکل دانشجویی شد که دفتر مذکور تا این لحظه از پاسخ رسمی به این سوال خودداری کرده است.

زاکانی: برای آقای فیروزآبادی متأسفم
علیرضا زاکانی نماینده ادوار مجلس، به نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره لزوم تخلیه ویلای بیت المال لواسان سرلشگر فیروزآبادی واکنش نشان داد.
 

 
این اقدام فیروز آبادی پذیرفته نیست/ از ابتدا دادن این اموال به مسئولین غلط بوده است/ این امر نقض عدالت است
عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا در مورد این نامه به فردا نیوز گفت: «علی القاعده این مطلب بر می‌گردد به ضعف کسانی که مسئولیت نگهداری این اموال را دارند. پذیرفته نیست حتی اگر آقای دکتر فیروزآبادی لازم بوده در دوران مسئولین چنین امکان عمومی را در اختیار داشته باشد الان سال هاست که این مسئولیت را فاقد هستند و طبیعتا هیچ نوع توجیهی برای داشتن این امکانات ندارند. من فکر می‌کنم در این زمینه ضعف بر می‌گردد به کسانی که باید از این اموال به بهترین وجه ممکن  در جهت منافع عمومی بهره برداری می کردند نه منافع شخصی، چون این در هیچ کجای جهان پذیرفته است. یک نوع ملاحظاتی موجب این امر شده است. ضمن اینکه واگذاری چنین اموالی به مسئولین از ابتدای امر غلط بوده است. یعنی هیچ توجیهی ندارد. حالا به فرض اینکه بپذیریم در دوران مسئولیت این توجیهی داشته در دوران ترک مسئولیت هیچ توجیهی ندارد و صرفا به گونه‌ای است که نقض عدالت می‌کند.»

این از نشانه های بی عدالتی در جامعه است/ مسئولان مربوطه برخورد کند
سلیمی نمین در مورد رواج استفاده از خانه‌های مصادره‌ای در بین مسئولان نظام هم گفت: «قطعا این بحث بر می‌گردد به ضعفی که نهاد‌های مربوطه برایشان مستولی شده است، در واقع آن مسئولیتی که باید در ازای حفاظت و صیانت از این اموال می‌داشتند این مسئولیت را به خوبی به سر انجام نرساندند. این بر می‌گردد به آدم‌هایی که آن دوران مسئول بودند. من فکر می‌کنم جای اقدام در این زمینه دارد. بعضی از این اموال فروخته شده است، یعنی برخی ملک‌های گران قیمت به برخی مسئولین واگذار شده، بسیار ارزان و به صورت قسطی که درست نبوده است. این‌ها مواردی است که قابل پیگیری است. به نظر من یکی از موارد بی عدالتی در جامعه همین امر است که به صورت غیر منطقی یک عده‌ای به شدت رشد اقتصادی پیدا کنند. یعنی به صورت روال غیرقانونی با برخورداری از اموال عمومی رشد پیدا می‌کنند. این را می‌شود پیگیری کرد. مصادیق زیادی را خود من سراغ دارم که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد برخی اموالی که در اختیارشان گرفته بود را واگذار کردند به کارمند‌های خودشان و نزدیکان خودشان که این کار بسیار خطا بود باید پیگیری می‌شد و بازگشت داده می‌شد.»

می گفتند برای محافظت از ما باید در خانه های بزرگ زندگی کنیم
سلیمی نمین که در دهه شصت خود مسئول کیهان هوایی بوده است در مورد عدم اعتراض جریان انقلابی به این واگذاری ها در آن دهه هم گفت: «این گونه نبود که آن زمان اعتراضی به این مطلب صورت نگیرد. منتها آن موقع بعضی ها در مقابل اعتراض بحث حفاظت را مطرح می کردند. خیلی از مسئولین به خانه‌های دارای ابعاد وسیع منتقل شدند چرا که دارای محافظین متعدد بودند و این محافظین برای سکنی نیاز به جا داشتند تا در کنار آن مسئول باشند. در دهه 60 که ما ترور‌های گسترده و فراوانی داشتیم این مساله یک مقدار مورد اغماض قرار گرفت. یعنی اینکه برخی از مسئولین سیاسی امکانات ویژه‌ای را در اختیار بگیرند این با شرایط زمانی یک مقدار توجیه می‌شد. مثلا یک مسئول سیاسی 12 تا محافظ داشت.20 تا محافظ داشت. این‌ها باید یک جایی کنار آن مسئول زندگی می کردند. طبیعتا آن مسئول نمی‌توانست در یک آپارتمان زندگی کند باید می‌رفت خانه‌ای که باید یک خانه اصلی یک خانه فرعی می‌داشت که بتوانند محافظین در آن سکنی گزینند و از آن فرد حفاظت کنند. این در ایام ترور‌های گسترده عرض کردم توجیهی داشت. اما امروز که بحث ترور‌ها کلا منتفی است یا بسیار بسیار محدود شده است طبعا باید به شرایط معمولی برگردد.»

در آن زمان به اقدام ناطق نوری اعتراض کردیم/ رهبری دستور دادند اموال از بنیاد 15 خرداد پس گرفته شود
سلیمی نمین در اشاره به مصداق این استفاده‌ها گفت: «وقتی که آقای ناطق نوری از خیابان ایران به شمال شهر منتقل شد، ساختمان بسیار بزرگی را در اختیار گرفت با همان توجیهی که نیاز به جای برای محافظین دارد انتقاداتی صورت گرفت. یادم هست آقای توکلی مقاله‌ای در روزنامه رسالت نوشت که بسیار مقاله گزنده‌ای هم بود. موارد این طوری بود. هم ما در کیهان و هم سایر نیرو‌های اصولگرا در این زمینه مطرح کردند. منتها عرض کردم آن موقع توجیه داشتند که ما بر اساس میل خودمان نرفتیم حفاظت به ما دستور داده که در آن خانه نمی‌تواند از شما محافظت به عمل بیاید و یا امنیت شما در آن جا قابل رعایت نیست. یعنی آنجا نمی‌توانند امنیت شما را تامین کنند. باید حتما به یک جای دیگری منتقل شوید. آن موقع یک مقداری از خودشان سلب مسئولیت می‌کردند. می‌گفتند حفاظت از ما خواسته است تا به جای وسیع تری منتقل شویم تا بتوانند از ما مراقبت‌های لازم به عمل بیاورند. اما عرض کردم این بحث می‌تواند به طور جد دنبال شود حتی می‌توانیم از این موسسات بخواهیم که لیست واگذاری اموال به مسئولین را در اختیار افکار عمومی قرار دهند و افکار عمومی پیگیری کنند. آن‌هایی که هیچ توجیهی را ندارند قطعا باید برگشت داده شود. من یادم می‌آید در این زمینه اعتراضی صورت گرفته است. یکی از فوتبالیت‌های سابق به نام ناصر نبوی که کارمند یکی از همین نهاد هاغ شده بود بعد از انقلاب ایشان یک ملکی بسیار وسیعی را که متعلق به یکی از مسئولان رژیم پهلوی بود از بنیاد کوثر زمان کروبی دریافت کرد و مورد اعتراض واقع شد، ولی متاسفانه ترتیب اثری داده نشد، چون افراد دیگری هم از این اموال سو استفاده کرده بودند که نهایتا آیت الله خامنه‌ای دستور دادند که همه اموال گرفته شود از بنیاد ۱۵ خرداد. یعنی بعد از اینکه سهل انگاری‌هایی برایشان ثابت شد که در بنیاد ۱۵ خرداد صورت گرفته است دستور انتقال اموال را از این مجموعه دادند»

آیا درخواست تخلیه این ویلا را هم می‌دهند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای من جای سوال است اصلا چرا مسولین مملکت اسلامی باید در چنین خانا هایی ساکن شوند اصل موضوع جای سوال است
United Arab Emirates
همه مشکلات حل شده، سراغ فیروز آبادی آمده اید!!
Netherlands
اتفاقا مشکل امثال این افرادند که عملشان با حرفشان یکی نیست
United States
دلم برایش سوخت بقیه خوردندو بردند و. همچنان در حال خوردن هستند اما طفلک برای یک ویلا ده هزار متری کلی براش مشکل درست شد!!!!!!!!!!!!!!!
Canada
عباس سلیمی نمین: پذیرفته نیست حتی اگر آقای دکتر فیروزآبادی لازم بوده در دوران مسئولین چنین امکان عمومی را در اختیار داشته باشد الان سال هاست که این مسئولیت را فاقد هستند و طبیعتا هیچ نوع توجیهی برای داشتن این امکانات ندارند.

دوبار دستور رهبری برای تخلیه ویلا.

حالا چه کسی جلوی حکم ولی فقیه ایستاده؟ احمدی نژاد یا ...؟
Netherlands
ایشان در زمان داشتن مسئولیت هم نباید انجا زندگی میکردند.مثلا حکومت اسلامی است و علی الگو
Iran, Islamic Republic of
ایشان یکی از کسانی بودند که در سال 88 برای ریاست جمهوری احمدی نژاد فعالیت میکردند که حتی در یک سخنرانی به طور علنی گفتند که امکان ندارد بگذارند کسی غیر از ایشان رئیس جمهور شود
Iran, Islamic Republic of
کجا همچین حرفی زده؟ از آب گل آلود نباید ماهی گرفت دوست گرامی.
مردم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشان از دشمنان سرسخت احمدی نژاد بوده
لطفا اگه سندی داری رو کن در غیر این صورت سکوت کن
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در سال 92 چیز دیگه ای میگه
Iran, Islamic Republic of
ایشان اولین کسی بوده که برجام را تبریک گفته.
Iran, Islamic Republic of
از احترام نظامی اش به رفسنجانی هم معلوم بود....
Iran, Islamic Republic of
آقای سلیمی نمین خودشون هم در مورد درخواست انجام مطالعات خارج کشور و درخواستی که توسط دولت قبلی اسم نیارم حساس میشن هم توضیحاتی بدن.
ای کاش ایشون سخن نمی گفتن.
آقا متاسفانه درصد کمی از مسوولان و مدیران هستند که پاکدست و خدوم واقعی هستن البته درجات دارن نمیشه 0 و 1 برخورد کرد ولی علیه السلام اکثرا نیستند و دنیا بردشون.
سلام بر شهید باکری عزیز
سلام بر شهید چمران عارف
سلام بر شهیدان ایران
سلام بر مسوولان خادم و خدمتگزاران بی منت
United States
اتفاقا همه مشکلات ما همین آدمها هستن اگه نمیدونی بدون
علی
United States
دل کندن از پست جا ومال ومنال سخته دیگه
Iran, Islamic Republic of
قطره قطره جمع گردد،وانگهی دریا شود.
همین یکی یکی ها هستن که میشن یه کوه بزرگ
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آیا شهید صیاد شیرازی مقام مهمی نداشتند . آیا ایشان هم در چنین خانه هائی زندگی می کرد
شهید رجائی چطور
شهید رجائی در خانه محقر خود زندگی می کرد و ناهار خود را که در خانه تهیه می شد با قابلامه به محل کار یعنی نخست وزیری می برد
فیروز آبادی و فیروز آبادی ها چه حقی دارند از این املاک استفاده کنند
به خاطر امنیت جانی ؟!
مسخره است !
اگر می ترسند پُست قبول نکنند
به خاطر امنیت جانی امنیت ایمانی خود را به خطر می اندازند...
خدایا خودت به فریادمان برس!!!!!
احسان
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا بود.احسنت
Iran, Islamic Republic of
بد بختی مردم ایران این هست که از خداوند میخواهیم بداد ما برسدغافل از اینکه ما خودمان باید به داد خودمان برسیم.از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت
Netherlands
خدای متعال همه یاوران قرآن را در کنف حمایت خود قرار دهد ان شاءالله
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز
می خواهیم حل اولین مشکل را با فیروز آبادی شروع کنیم
مشکلی داره ؟
البته به مسکن و درآمد مقامات دولت نیز باید رسیدگی شود
...
Iran, Islamic Republic of
دقیقن مشکل کشور امثال فیروزآبادی ها هستند...
Denmark
امثال ایشان در کشور بسیار هستند
Iran, Islamic Republic of
دقت کنید دوستان
کامنت نویس فوق ۱۶:۱۳ از فعل " آمده اید " استفاده کرده
نه از فعل " رفته اید "
این می تواند معنا دار باشد
یعنی طرف از نزدیکان ایشان است احتمالا!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
مردم
Iran, Islamic Republic of
این چه حرفیه برادر؟؟؟؟؟فیروزآبادی و خاتمی و غیره نداره....وقتی مردم دارن با مشکلات اقتصادی میجنگن، وقتی یه جوان فوق لیسانس توانایی اداره یه خانواده و اجاره یه خونه 50 متری رو نداره چرا باید مسئولین سابق و فعلی تو ویلاهای چندصد متری زندگی کنن؟ این عدالته؟ این بود انقلاب پا برهنه ها؟ این دوره اگه شانس یا پارتی داشته باشی و بتونی به یکی وصل بشی دیگه نونت تو روغنه!!!! واقعا تاسف داره، خوب آبروی همرزما و دوستای شهیدتونو حفظ کردید
Iran, Islamic Republic of
تقصیر احمدی نژاد ،درود بر زاکانی و بقیه اصولگراها!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد اکثریت مردم فقط احمدی نژاد را قبول دارند
Canada
خوب که چی؟ باز ربطش دادید به احمدی نژاد؟ نظرا سردار فیروزآبادی برای حذف اسرائیل از نقشه زمین نیاز به چند سالی تمرکز و تجدید قوا در لواسان داشته اند.
Iran, Islamic Republic of
این خود اکثریت پنداری در این کشور مرضی است مسری که همه به این آفت دچار شده اند
محسن
Iran, Islamic Republic of
خودت هم که گرفتار کلی گویی هستی!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگر فقط احمدی نژاد خوب است
خب ایشان می خواهد رئیس جمهور شود و وزیر و مدیر از کجا بیاورد ؟ لابد از کره ماه !!!!
فکر کن کمی بد نیست ها
چون میگی فقط او خوب است و بقیه بد هستند
وزیران قبلی او را هم که قبول ندارید چون بر علیه او صحبت کردند
هاشمی
Romania
حقیقت تلخ است احمدی نژادی های جدید !
بنده خودم از طرفدارهای احمدی نژاد بودم و الان هم از کارهای خوب ایشون دفاع می کنم
ولی چون عقل دارم از کارهای اشتباه ایشان دفاع نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
بسه...هی اصولگرا و اصلاحطلب..خسته شدیم بخدا.لعنت ب جفتشون.
محسن
Iran, Islamic Republic of
نمی ترسی با این تعمیم ؛ نفرین به خودت بر گردد؟
برای دشمن هم گفتن به این صراحت نفرین نکن! خدا همه را هدایت کند
United States
همه مثل همید و فقط مردم را بازی دادید . ۴۰ سال هست هر استفاده ای خواستید کردید . با نام دین چه ها که نکردید .
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
شما مثل چی هستید؟ ما این مسئولان را قبول نداریم و به آنها اعتراض می کنیم. اما شما چی فقط بلدید عملکرد مسئولان را به دین ربط بدهید
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
عزیز18.03؛ زمانی این آقا برای دفاع از ایران زحمت کشیده وجانفشانی کرده و شاید با توجه به وضعیت آنروزها لازم به سکونت در این مکان بوده؛ لذا ما ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایشان؛ توقع داشتیم به محض بازنشستگی بلافاصله ویلای لواسان رو ترک میکردند تا الگویی باشند برای تمامی کسانی که قبل و بعد از ایشان در اینگونه ویلاهاسکونت کرده و تاکنون حاظر به تخلیه محل نشده اند.
Netherlands
عزیزم اینها اقا هستند .دم از مستصعف زدن اینها نمایش است برای فریب
Iran, Islamic Republic of
حالا همه به حرفهای دکتر احمدی نژاد رسیده اند چپ و راست یک مشت دزد و دروغگو هستند
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانب - رحیمی- مشایی - بقایی اینها یار غار کی هستند و همه شان به علت فساد مالی در زندان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی گل باغ ایت الله مرحوم هست خودتون هم میدونید
...
Iran, Islamic Republic of
سانسورچی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
میثم مطیعی برای اینا هم شعر داره؟!!
اگه براش به به چه چه کنند چرا نداشته باشه؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای میثم مطیعی عزیز مورد تأیید همین صف اولی‌ها است که می‌تواند برود و از تریبون آنها استفاده کند ولی وقتی پای خودی ها در دام گیر می‌کند هزاران توجیه از زمین و اسمان به کمک انها می آید اصولگرایان همیشه حرفی برای توجیه کردند دارند فقط مثل اصلاح طلبها به امریکا و اسرائیل حواله نمیشوند
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
ما اصولگرایان کسانی مثل توکلی، زاکانی، کریمی قدوسی و همین تشکل عدالتخواه دانشجویی را داریم که خودی و غیر خودی ندارند برای نمونه ماجراهای کردان، املاک نجومی، و ویلای فیروزآبادی توسط خود اصولگرایان پیگیری شد، شما فقط یک نمونه از پیگیری اصلاح طلبها در مورد پزونده های جناح خودشون رو بگید
Iran, Islamic Republic of
چون اصول گراها اصلا نمیدونن با خودشون چند چند هستن.
Denmark
بسیار است ولی متاسفانه چاپ نمیشود
Denmark
چطور همه اصلاح طلبان میشوند فتنه گر و جاسوس و امریکایی و اسرائیلی ولی اصولگرایان اختلاس گر و رانت خوار فقط میشوند اشتباه اداری یا لغزش هوای نفس شخصی و بعد هم تمام
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
19.59 اشتباه کردی چون ؛‌افساد طلبا به آمریکا و اسرائیل حواله نمیشن بلکه از آونجا به کشور ایران حواله شدن؛ نمونش فتنه 88.
Iran, Islamic Republic of
شعر میثم نام نداشت بنابر این خلاف خیانت بکنی شامل شما هم می شود
Netherlands
انهم در ویلای 10000 مترمربعی!
Netherlands
برای ایشان نه ولی برای مردم درجه 2 ایران متاسفم که فریب امثال ایشان و هوادارانشان را میخورند
Iran, Islamic Republic of
درجه ۲ و ۱ نداره فقط کسانی که از اینها رانت دارند حمایت می کنن.
Netherlands
اتفاقا دارد چون درجه 1 ها همه اینجورند و همه خودی هستند
Canada
اقايون اصولگرا كلاهشون رو بزارن بالاتر
امیری
Iran, Islamic Republic of
خدایا رهبری از دست این همه مسیول بی مسئولیت چه می کشد ؟...
Romania
وقتی دهه 60 امام بزرگ و حتی رهبری به ویلای بزرگ نرفتن، شما به چه جراتی اینکارو کردید!!! پس برای چی انقلاب شد سردار؟؟؟؟؟؟ انقلاب از دید شما برای تصاحب ویلا ها بود؟
Iran, Islamic Republic of
دیر یا زود خانه همه ما گور است پس برای چه اینقدر مقاومت میکنید.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
یکی ازخصوصیات خوب این سایت شفاف سازی مالی و اقتصادی درمورد اشخاص هردوجناح است زیرا معمولا جناح ها و گرایش های موجود بدلیل اینکه همه چیز راسیاسی می بینند از شفاف سازی مالی همفکران خود خودداری می کنند و صرفا نقاط ضعف حریف را دربوق و کرنا می نمایند.

امیدوارم افرادی که بیش ازدیگران داعیه انقلابی بودن و آرمانگرایی را دارند بیش از همه به شفافیت مالی و رعایت حقوق بیت المال پایبند باشند
اگر واقعا این افراد مردم را " ولی نعمت " خود درعمل نه درشعار می دانند پس حداقل بایستی به حفظ و حراست ازبیت المال پایبند باشند
هدیه
Iran, Islamic Republic of
واقعا این مطالبات اگه جنبه عمومی پیدا کنه و تبدیل به پویش بشود عالی است.ویک سکوی پرش برای رشد انقلاب. نظام اسلامی ما احتیاج به یک خانه تکانی داره تا دنیا پرستان و غربزده ها رو از کالبد خودش پاک کنه. چقدر رهبر مظلوم ،و چقدر برخی وقیحند که با دوبار دستور ایشان بر تخلیه ویلا وظیفه قانونی خود را انجام نمیدن.!!!!!!!!!
طلبه كنجكاو
Iran, Islamic Republic of
چون كه تعدادي از مسئولين محترم !!!
نظام اسلامي بلد نيستند همچون امام خميني (ره) يا رهبر معظم انقلاب اسلامي با نهايت سادگي و قناعت و در خانه اي بسيار معمولي زندگي نمايند.
لذا گرفتار دنيا و زخارف دنيا شده اند...
چرا كه :
حب الدنيا رأس كل خطيئة
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقای فیروزآبادی، لطفا چفیه رو از گردنت در بیار!
اینم از اصولگراها و ذوب در ولایتی ها
دعوا سر لحاف مولا است
Iran, Islamic Republic of
عزیزم حد اقلش اصولگرا ها از خودشان انتقاد دارند ومیکنند ولی اصلاحات نه
United Arab Emirates
احسنت
Iran, Islamic Republic of
دفت کردی چه تشکلی دغدغه عدالت دارد و افشاگری کرد؟ توییت دهباشی رو خوندی؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
هنوز نوع احترام فیروز ابادی رو به هاشمی یادمون هست. ...چرا میچسبونین به نیروهای انقلابی!؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ِیادتان باشه ایشون از طرفداران سرسخت آقای روحانی از همان ابتداء بوده وهست
کمی تامل لازمه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
پاسخ19.24 یکی از نشانه های بزرگ منافقین در قرآن؛فرصت طلبیه.
این دعوای اصول گرا با اصولگرا بر سر اصول و شرع است؛ حالا تو یک نمونه از قبیله افساد طلب بگو که اینطوری به دنبال اصلاح خودشون باشن.
Iran, Islamic Republic of
الآن «علی برکت الهی ها» کجا زندگی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولایی ولایت
Iran, Islamic Republic of
اکثر مسولان محترم افراد پاک دست و محترم هستند . ایشان نیز فردی ولایت مدار و معتقد به نظام مقدس هستند . خداوند سایه این مسولان و خانواده هایشان را بر سر ما مستدام فرماید و ما را نیز سرباز ولایت قرار دهد زیرا که این امنیت ، سرافرازی و آسایش ، اقتدار ، آرامش ، امید و عزت را مرهون این دلاورمردان هستیم. یا علی
Iran, Islamic Republic of
همه ولایتین غیر احمدی نژاد ، مرگ بر انحراف ، درود بر مسئولین زحمت کش ویلا نشین
Netherlands
مثل اینکه تو خوابی
Iran, Islamic Republic of
اکثر مسولان محترم افراد پاک دست و محترم هستند؟؟
Iran, Islamic Republic of
مولی امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: بپرهیزید از اهل نفاق که گمراهند و گمراه کننده، اهل لغزش اند و لغزاننده، دلهایشان هدایت نمیپذیرد و نقابی از پاکی بر صورت دارند! غرر الحکم
وحید
Iran, Islamic Republic of
در درست کاری و پاک دستی ایشان هیچ شکی و حرفی نسیت فقط من یک سوال دارم 10 هزار متر ویلا رو میخاسته چکار ؟؟؟ کسی که ولایت مدار است وقتی رهبر مملکت دستور تخلیه میدهد باید روی چشم بزارد و بدون حرف زیادی عمل کند نه اینکه رهبری دو بار دستور تخلیه بدهند بازم نخلیه نکنند به نظر بنده نماز خواندن در چنین خانه های اشکال شرعی دارد چه برسد به زندگی کردن چقدر ماها از شعار اول انقلاب و از ساده زیستی دور شدیم
United States
فقط خدا داند و بس پیغمبر خدا می گوید من نمی گویم علم غیب دارم شما چگونه دست به علم غیب یافتی که به یقین رسیدی؟ زندگی در ویلای ۱۰۰۰۰ متری نشانه پاک دستی نیست؟!؟!؟! الله اعلم همه با هم سر دهیم الهی عظم البلا و برح الخفا وانکشف الغطا وانقطع الرجا و ضاقت الارض و منعت السما و......
Iran, Islamic Republic of
این اقا که ولایت ولایتش گوش فلک رو کر کرده بود؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکسه
United States
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت نگو
خطا از هر کس بد است و از چهره های به ظاهر حزب الهی و چفیه به گردن بدتر
بنده خودم طرفدار اصولگرائی و طرفدار حزب اللهی های واقعی هستم ولی کوچکترین خطائی را تحمل نمی کنم
...
Iran, Islamic Republic of
خفته را خفته کی کند بیدار
Iran, Islamic Republic of
داداش آخرش من الله توفیق یادت رفتا!پاراف میشه ب جناب سرلشگر..خیالت راحت...پاچه خوار
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همه اموال و املاک مصادره ای اعلام میکردند و آن را برای استفاده عموم قرار میدادند نه مسولینی که بخورند و ببرند و به فکر مردم نباشند و اوضاع جامعه به این روز بیافتد بعد مردم انقلابی برای حفظ اصل نظام خون دل و فحش بخورند.
Iran, Islamic Republic of
سوالی دارم زندگی ور اینگونه اماکن مصادره ای حلال است با حرام؟
Netherlands
قطعا حرام
United States
اگر حرام است حکم نمازهایی که در آن خوانده شده چیه.؟ البته اگر خوانده شده باشد!!!!البته الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
قطعا حرام ما بیت المال است و باید بین فقرا تقسیم شود
Iran, Islamic Republic of
همه این املاک باید مزایده عمومی گذاشته شود و پول آن توسط کمیته امداد و بهزیستی بین مردم فقیر تقسیم شود
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک ارادتمند به مقام رهبری اعلام می کنم
که در قیامت جلوی تک تک مسئولین را که از بیت المال بیشتر از سهم عادی خود ( مثل همه مردم ) استفاده کرده اند خواهم گرفت و حق خود را از آنها مطالبه خواهم کرد
از یک ریالش هم نمی گذرم
Iran, Islamic Republic of
اینها بلدند اون دنیا هم چه بگویندوازت طلبکارهم خواهند شد!
Iran, Islamic Republic of
برای شفاف سازی و رفع شهبات بهتر است لیست اموال تمام مسئولین که از امکانات دولتی استفاده می کنند توسط دولت و قوه قضاییه اعلام شود. در ضمن مناسب خواهد بود بجای دادن خودرو در اختیار مسئولین ، وام کم بهره می دادند و خودرو بنام مسئول مورد نظر می شد سپس اقساط ان را مسئول مربوطه پرداخت می کرد تا از ان بدرستی استفاده اداری می کرد نه استفاده شخصی.
محسن
Iran, Islamic Republic of
ولایتی بودن با چپاول بیتالمال هیچ همخوانی ندارد آقایان مدعی ولایت
اینها دزدان ولایتی هستند نه سربازان ولایت
Iran, Islamic Republic of
چرا شما بعنوان نمایندگان مجلس جلوتر این وظیفه را انجام ندادید که الآن جوانان عدالت‌خواه و مردم از شما متشکر باشند؟
Iran, Islamic Republic of
مصلحت نبو تا صد سال عنوان بشه. اردیبهشت سال 101 میشد بگن.
Iran, Islamic Republic of
نوش جونت اقای فیروز ابادی اینایی که بهت انتقاد می کنن ضد انقلابن
Netherlands
توهم میرنی
Netherlands
ایشان دوبار دستور رهبری را اجرا نکرده.این به چه معناست؟
Iran, Islamic Republic of
این که انحراف نیست کسی که دستور رهبری رااجرانکرده منحرف نمی باشد فقط احمدی نژاد دراین جمع مسئولین گذشته وحال منحرف است
Canada
پیشنهاد می کنم با آقای فیروزآبادی دور ویلا را سنگر بندی و برای حفظ آن با مسلسل مقاومت کنین.!!!!!!!!!!!!!
United States
مال بابات هست که می بخشی به این و اون؟
Iran, Islamic Republic of
دوستان نادان بد دفاع می کنند بچه گانه !!
Iran, Islamic Republic of
هر چه بیشتر میگذرد دلیل حمایت تعجب برانگیز خواص از ریاست جمهوری روحانی در دو دوره بیشتر روشن میشود! فاعتبروا ای طالبان بصیرت.
Iran, Islamic Republic of
از شیر مادر حلال تره چون اینا برا امنیت من و شما زحمت کشیدن
این فتنه اصلاحاته
Netherlands
علی هم در ویلا و کاخ زندگی میکرد؟
Iran, Islamic Republic of
این مسئولین کشور غارتگر هستند هیچ شناختی از علی ع و اسلام ندارند
هاشمی
Romania
همه مسئولین اینطور نیستند
اینکه گفته شود همه مسئولین بد هستند حرف ضد انقلاب است
ولی با قاطعیت باید حق بیت المال را از غاصبان گرفت
در هر پست و مقامی باشد مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
اميرالمؤمنين علی علیه‌السلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.... روی چه حسابی حق خودتون میدونید این چیزها رو ؟
Netherlands
چون خود را شهروندان درجه 1 میدونند
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال باید رهبری و امام راحل در کاخهای بزرگتر و باشکوهی زندگی می کردند!
و البته با همین استدلال باید به خانواده های شهدا هم کاخ داده می شد. چون ما امنیت خود را مدیون ایشان هستیم. چرا فقط به مسئولین کاخ میرسه و به آحاد ملت، کوخ؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام
چطور میشد از احمدی نزاددر نارمک مخافظت کرد ولی از ناطق تو خیابان ایرانشهر نه
Iran, Islamic Republic of
غریق استخر یه نمونه اش
ابوطالبی
Iran, Islamic Republic of
حب الدنیا راس کل خطییه منشا خطاها دوستی دنیاست سردار وسرباز هم نمیشناسذ
Iran, Islamic Republic of
نه ...تومرام مولا علی این نیست بیت المال را حتی اگر کابین همسران بود پس می گرفتند...آقاهم فرموده اند...ختم کلام...
Netherlands
چرا ایشان اصلا انجا سکونت داشته.همانموقع هم اشکال داشته.کی به ایشان اجازه داده ؟ او هم مقصر است
عباس
United States
جانبازان بیکار و رزمندگانی که در بدترین شرایط اقتصادی زندگی میکنند هیچ سهمی در امنیت این ملت نداشتند.؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگه راست می گید یه نمونه بیاورید که ایشان کاربزرگی کردند.
United States
امنیت را شهدا آوردند آیا خبر دارید چند درصد خانواده های شهدا بیکار فقیر و معتاد هستند چرا به خانواده های شهدا از این کاخ ها ندادند؟!؟!؟!
احمد
Iran, Islamic Republic of
میخوای برای اینکه شاید بخش کمی از زحماتشون جبران بشه یه ویلای ده هزار هکتاری به ایشون بدهند، جون ده هزار متر خیلی کمه.ما کشاورز بدبختی هستیم که ده هزار متر زمین کشاورزی نداریم، اون وقت مسئول پاک و ساده زیست توی ویلای ده هزار متری توی لولسان .... به به آفرین به این مسئولین، اگه اروپا بود کلی آدم استعفا میدادن
Iran, Islamic Republic of
تو ملک مصادره ای نماز هم میخوندن؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی نماز ها آنقدر جنسش محکمه که با این جور چیزا
اصلا مشکلی پیدا نمی کنه . یعنی خارجی درجه یک
Iran, Islamic Republic of
وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون وای به روز حسابتون
Netherlands
اینها به روز حساب ایمان قلبی ندارند وگرنه از خدا میترسیدند و این خانه ها زندگی نمیکردند.در زمانی که اکثریت مردم در رنج زندگی میکنند
Iran, Islamic Republic of
کشتی خودتو باااااا!
United States
روز حساب نزدیک است
Netherlands
تو این کشور به هیچکدام از مسئولین (هیچکدام) نمیتوان اعتماد کرد.و این مردم پناهی جز خدا ندارند.اینان در ویلا و برج فیل نشسته اند و دم از مردم میزنند.اینها مزدم درجه 1 یعنی خودیها هستند و بقیه مردم بینوا درجه 2
Iran, Islamic Republic of
لطفا از آب گل آلود ماهی نگیر .عزیز ترین و پاک ترین انسان ها تو این مملکت رشد و نمو کردند.الان هم عرصه سیاسی ما شاهد رهبری فردی است که نظیرش در دنیا پیدا نمیشه.برو ببین پوتین با اون همه غرور در مورد ایشون چی میگه یا رییس اسبق سازمان ملل چی گفته در مورد ایشون .
Iran, Islamic Republic of
کجایی شهید لاجوردی
Iran, Islamic Republic of
منم بابام از کنار خط مقدم رد شده. ویلا میخوام
Netherlands
حتی در خود خط مقدم هم بوده باشه حق زندگی در یک ویلای 10000 مترمربعی را نداشته
Iran, Islamic Republic of
به جون انقلاب بیوفتین. امتحان خدا بسیار عجیبه. بسیار عجیب. نا امیدم کردین. اقای سوپر ولایی!
هاشم
Iran, Islamic Republic of
وقتی جوانان و حتی نو جوانان ما غسل شهادت می کنند و به قصد قربت به میدان های مختلف جنگ با استکبار حاضر می شوند و به خون خود می غلطند آیا درست است افرادی با توجیهات مختلف به بیت المال دست درازی کنند و خجالت هم نکشند ؟
برای حفاظت این اشخاص بهتر است در شهرکهایی مثل شهید دقایقی در لویزان و مجتمع هایی نظامی مانند ساختمانهای نیروی هوایی در شمال شرق تهران ساکن شوند تا هم حفاظت شوند و هم هزینه ای مالی ، فرهنگی و ... به کشور تحمیل نکنند.
Netherlands
اینها بهانه است.ایشان کی هست که نیاز به دفاع اینطوری دارد؟
Iran, Islamic Republic of
امنیت ایشان ظاهرا از امنیت مقام معظم رهبری هم مهم تره !!!
البته فقط ایشون نیست
امثال ایشون زیاده
حمید
Iran, Islamic Republic of
بیخود نبود خیلی سریع از توافق برجام استقبال کرد و به رهبری تبریک گفت و مورد انتقاد ایشان قرار گرفت !!!
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
جناب فیروزآبادی!شماکه از نسل جبهه و جنگ و بازمانده قافله شهدا هستیدچرا؟ ....
محتشم
United States
من متاسفم براى سرلشكر فيروز آبادى !!! ...
محتشم
United States
يعنى جهان تو اينقدر شعور ندارى كه يك كامنت رو نبايد ناقص منتشر كرد ؟! اين دست بردن و تقطيع كردن نوعى جعل و تحريف بحساب مياد و يقيناً كار انسانهاى زبون و بى فرهنگه ! اگر دوست ندارى يا مى ترسى كه مشتت وا شه خب از خير همه اش بگذر ، چرا خودتو مسخره ميكنى ؟! من كه عاشق زاكانى نيستم كه حرفهاشو تكرار كنم قصدم اين بود حقه بازى شو به رخ بكشم ، باز هم از اينكه وقت ميذاريد و حرفهاى تند و تلخ منو مى خونيد سپاس
Iran, Islamic Republic of
چرا باید شرایطی باشد تا کاسبان شریعت با انداختن چفیه و استفاده از دستگاه پیشانی داغ کن چینی جای مهر رو تبدیل به پینه کرده و با ادعای تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به این راحتی میتونن به اموال بیت المال دست درازی کنند ک...
Iran, Islamic Republic of
خاوری به رئیس دفترش گفته بود کسی بدون وضو حق ورود به اتاقش را ندارد.امان از ریا و جهل که انسانی چون علی را کشت
Iran, Islamic Republic of
حالا میفهمم چرا احمدی نژاد تو دل مردم جا داره
Iran, Islamic Republic of
تنها مسولی که توی مملکت ما بیش از هشتاد درصد مردم قبولش دارند احمدی نژاد است که همه باندهای قدرت و ثروت چپ و راست دشمن او هستند
Iran, Islamic Republic of
حالا این آقا می‌گفت من قنبر سید علی هستم وای بحال بقیه،حال متوجه شدید که مردم گوش بفرمان رهبری هستند اما مسؤلان فقط شعار می دهند
Iran, Islamic Republic of
برخی همکاران ما در ارتش هشت تا ده سال در تهران در نوبت یک منزل سازمانی چهل متری هستند حال فرمانده اسبق ستاد کل نیروهای مسلح در ویلای ده هزار متری ست آیا اینها فریادهای رهبری در جلسات مختلف را نمی شنوند؟...
Netherlands
کی به ایشان مجوز سکونت از ابتدا داده؟
Iran, Islamic Republic of
عزیز من مردم یا درجه دار های ارتش این ویلا را به ایشون بخشیده اند؟!سر مبارک را از زیر برف خارج کن شورای امنیت سازمان ملل هم همیشه مدعی صلح جهانی است
Iran, Islamic Republic of
وقتی به اختلاس های کلان : حسین فریدون - مهدی جهانگیری - فاضل لاریجانی رسیدگی نمی شود و انها در پشت پرده پنهان شده و موضوع لغو برجام هم بهانه ای برای فراموشی دزدی های این قبیل اقایان می شود باید هم فیروز ابادی و امثال ایشان هم مدعی باشند . بقول نوبخت اینها همه شان ذخیره انقلاب هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف دکتر احمدی نژاد عزیز که پاک دست ترین دولتمرد بود .
Iran, Islamic Republic of
برای همین هم باندهای قدرت و ثروت نگذاشتند او کاندید شود
Iran, Islamic Republic of
رحیمی معاون اول کی بود بقایی بابک زنجانی
Iran, Islamic Republic of
اگر یه برگ کاغذ سند از خود احمدی نزاد داشتید که الان کل کشور رو به آتیش میکشیدید ولی خب چیزی جز تهمت و دروغ ندارید...
Iran, Islamic Republic of
رحیمی برای این محکوم شد که دردوره خاتمی پنج میلیارد پول به نمایندگان مجلس داده بود تا در شهرشان خرج کنند.یک نفر بگوید ثروت بقایی چقدر است اگر اختلاس کرده پس این همه پول را چکار کرده حتما برای مدارک محکم قوه قضاییه بود که حتی دادگاه داعشی را علنی برگزار می کند دادگاه بقایی رانه ؟بابک زنجانی از دولت خاتمی تاجر بوده وتجارت می کند.یک سوال از وزیر نفت کردکه جوابش را با حکم اعدام دادند.گفته مگر با برجام تحریم بانکی برداشته نشد پس چرا اجازه نمی دهند پول نفتی که دربانک های خارجی است را به ایران برگرداندوانوقت دیگر بدهی ندارد به وزارت نفت...
Iran, Islamic Republic of
آقاي زاكاني ديگر اجازه ندهيد به هر بهانه ايدر حمايت از احمري نژاد درج شود
حالم به هم مي خورد از درج اينهمه مطلب در مبرا كردن احمدي نژاد كه اينهمه ضربه زد به اسلام ميراث امام مبتني بر ولايت فقيه

با توجه به دستور ولي فقيه آقاي فيروز آبادي در غصبي بودن سكونت در آنجا حتما دنبل پاسخ براي خدا و مردم باشد و قوه قضائيه هم !!!
ولي نبايد بغي بر ولي فقيه توسط احمدي نژاد را با عمل فيروزآبادي مقايسه كرد.
مارمولک
Romania
سلام حاج آقا تقبل الله ...
رر
Switzerland
چرا اقاي حسبن شريعتمداري در روز نامه كيهان براي اينجور چيزها سكوت مي كند!؟
Iran, Islamic Republic of
بررسي كنيد خانه هاي كه در سعدآباد هستند متعلق به كدام شخصيت هاست. تو رو به خدا اين روند رو ادامه بديد قوت قلب براي مردم. اينا دل رهبري عزيز رو خون كرده اند و مملكت رو نابود...،،
United States
لطفا معصوم سازی نکنید . ما ۱۴ معصوم بیشتر نداشتیم .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بابا 500 سالته دل بکن از دنیا ! در این سن و سال موهاتو برای چی رنگ میکنی؟ قدری به فکر آخرتت باش. مردم روی شما ها حساب می کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Switzerland
...
Netherlands
امام در یک سخنرانی فرموده بودند بترسید از روی که مردم به ماهیت درون شما پی ببرند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای شادی روح دکتر چمران وزیر دفاع زمان جنگ صلوات.
Iran, Islamic Republic of
در مورد نمایندگان ولی فقیه در استانها.ارتش . سپاه و نیروهای مسلح تحقیق کنید متوجه میشوید که فاجعه است.
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی خودتان را فریب ندهید! حاکمیت مستضعفین دیروز یعنی همین!رجوع کنید به انچه در نهان است!
طالب سنجری
Iran, Islamic Republic of
باسلام
هر چه در این دنیا در اختیارماست ( مال و فرزند وملک وپست سازمانی) محل امتحان است فقط دعا کنیم دنیا زده نشیم وگرفتار شهوات دنیوی نشیم برای سرلشکر دعا میکنم عاقبت بخیر شوند وخود را گرفتار دنیا نکنند...
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه اگر این ویلا از آقای فیروز آبادی گرفته می شود به آقایان یا آقازادگان دیگر تحویل نگردد
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
سال 94 با یکصدو پنجاه میلیون تومان وام در یک از شهرستانها خانه کوچکی خریده ام چندین بار چک هایم برگشت خورده اعصابم به هم ریخته مرض قند و قلب گرفته ام ما هم در این کشور زندگی می کنیم...به یاد سخن امام حسین (ع) می افتم که در صحنه عاشورا فرمودند این لشکر عمر سعد و ... موعظه به سرشان نمی رود چون لقمه حرام خورده اند الان هم نتوانسته ام ماهی با دو میلیون تومان حقوق خودم و جمع کنم الان آدم میفهمه چرا مملکت ما درست نمی شه .... خدا به همه شهدای ما رحمت کند اونها چه کردند ما دنبال چی هستیم/
United States
کاری نکردن. اون بیچاره ها را اگه جعبه سیاهشون را پیدا کنی می فهمی که خودشونم نمیدونن دقیقا برای چی رفتن و چی شد که ایطور شد
Iran, Islamic Republic of
دیگه جز رهبری به هیچ مسعولی اعتماد ندارم
Iran, Islamic Republic of
خداروشکرتکذیب نشدوکاردشمن نبوده ازشبکه بی بی سی ومن وتو هم نبوده
ته دیگ
Iran, Islamic Republic of
10000متر که چیزی نیست برای اینا.سعه صدر اینها بیشتر از این گنجایش داره.خسته نباشی دلاور !!!
Iran, Islamic Republic of
این همان اقا نبود که گاه گاه علم مبارزه با به اصطلاح جریان انحرافی بدترین تهمت ها را به احمدی نژاد می زد.با خاطرات جعلی.خوب حالا معلوم شد چرا این کار را می کرد.چون جزو باند قدرت و ثروت بود.قربون خدا بروم که زود اینها را رسوا می کند
Iran, Islamic Republic of
عقلا سازمانهایی که اموال مصادره ای را در اختیار دارند نباید مجاز باشند تا این اموال را بدون اخذ اجاره در اختیار کسی یا حتی ارگان یا سازمانی بگذارند.
چنانچه لازم باشد کسی به تشخیص سازمان متبوعه و به هر دلیلی در چنین ملکی اسکان داده شود، همان سازمان متبوعه باید اجاره آنرا بپردازد. مگر قانونی در این موارد وجود نداشته باشد که ظاهرا وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید نیروی انتظامی رو اصلاح کرد, مشکل اینجاست.
مینابی
فیروز آبادی انوقتی که جلو صاحب استخر فرح خم شد و وقتی برجام نافرجام را تبریک میگفت زمین خورد
Iran, Islamic Republic of
25 ساله دستشه داداش ! اون موقع جلوی آقا خم می شد.
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
حالا ما تا یه بار مینویسیم که دست همه شون تو یه کاسه است ، فحش می خوریم.
Iran, Islamic Republic of
این برادر عزیز یکی از مریدان مرحوم بودند و ادعای ولایت مداری می کردند از سپاه و ارتش تقاضا داریم بقیه متجاوزان به بیت المال را هم سرجای یشان بنشانن تا عملکردشان زیر سوال نرود
Iran, Islamic Republic of
جای مهر در پیشانی.
Iran, Islamic Republic of
جای مهر در پیشانی زینت مرد مسلمانه. خدا از اینا نگذره.
طاهر
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر باز عدالت طلبان واکنش نشان دادند ولی بعد از 30 سال
Iran, Islamic Republic of
برتری در اسلام تقوی وپرهیزکاری است نه اصول گرایی یا اصلاح طلبی که متاسفانه در هردو جناح این بی تقوایی ها مشاهده می شود هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک .
محمود
Iran, Islamic Republic of
جانم عجب حرکتی بشه انشالله بعد تعیین تکلیف این ملک جناب فیروز آبادی نوبت بقیه میشه اونم با چه سرعتی در ضمن توصیه میکنم عوامل امنیتی رصد کامل از این نوع اموال را داشته باشند تا خدا نکرده از طریق باند بازی متخلفان قصر در نروند عجب جنبشی بشه......
علی اعوانی
Iran, Islamic Republic of
این امر بیانگر موضوع مهمی است، اینکه آدم‌ها در هر سمت و جایگاهی که باشند، وقتی به ویژه‌خواری و یا حرام‌خواری دست می‌زنند، دیگر به سختی می‌توانند از آن دل بکنند. این سختی به حدی است که آدمی هم دستور ولی امر را ندیده می‌گیرد و هم بی آبرویی را پذیرا می‌شود.
از خدا بخواهیم که عاقبت به خیر شویم و در عرصه این گونه آزمایش‌ها شرمنده و رفوزه نشویم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیر اقتصاد باید نظارت جدی تر بر زیر مجموعه های خود داشته باشد و اجازه ندهد بعضی ها تسویه حساب سیاسی کنند ...
Iran, Islamic Republic of
چرا جایی جوابی از خود فیروز آبادی نیست؟!
همه مطالب یک طرفه بیان شده!
علیکمال
بنای این کار با در اختیار قراردادن کاخ مرمر به هاشمی رفسنجانی بود که آخر الامر هم در استخر فرح فوت کرد
Iran, Islamic Republic of
....
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
این آقای معتمدی نژاد همان نیستند که برای پیگیری و شنیدن صدای کامیونداران معتصب به جمعشان پیوست و توسط قوه قضائیه دستگیر شد و پس از چند روز با مردانگی و کفالت سعید زیباکلام عزیز آزاد شد؟!!!
اگر ایشان همان هستند، واقعا به مردانگی و ایستادگی ایشان غبطه می خورم
جاوید
Iran, Islamic Republic of
میشه خواهش کنم اسم خاتمی فتنه گر رو نیارین ؟
چون یاد دروغاش می افتم حالم بهم میخوره
مرگ بر فتنه گران سال 88 مخصوصا خاتمی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تمام کسانی که نظر داده اند متاسفانه بدون تحقیق و از روی احساسات بوده
این فعال دانشجویی کیه و ادعای او تا چه حد صحیحه و اصلا جواب خود فیروزآبادی چیه
بابا قرآن دستور داده تا مطمئن نشدی حرف نزن
همه چیزرو هم ازروی بغض و کینه نگاه کردن نشان بیخردی است
Iran, Islamic Republic of
نظرهاشمی درسته احسن ! به شمابه عنوان یک فرد قول میدم این فیروزتابادی وامثالهم اگربرن داخل داعش هم کسی بهشون نگاه هم نمیکنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دوستان :آقای فیروز آبادی الان پشیمان هست که چرا زمانی که می توانست سند ویلا را نزد بنا مش !!!!!!!!!!!!!
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
ایشان از هول هلیم برجام چنان تبریک به امام خامنه‌ای گفت که با عتاب ولی مواجه شد....
Iran, Islamic Republic of
سلام:هرکسی برخلاف حرف رهبری کاری بکند،ودلبخواهی کارکندبه دردریاست نمیخورد،چه احمدی نژادباشد چه روحانی.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ماهم متاسفیم ...اما چه کنیم که از اینها زیاداست .هرروز از اینباغ بری میاد .و.تازه تازه تر ی می اید ....
احمد
Iran, Islamic Republic of
خب 25 سال که اجاره نشسته بود اونجا، بذارین 5 سال دیگه هم بشینه، بعد 30 سالش که تموم شد بازنشسته ی همون جا بشه یعنی دوباره هم اونجا
اجاره بشینه. بازنشسته : دوباره نشستن در همون مکان!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه باید مسئولیت خود را به جنبش عدالتخواهی دانشجو بدهد وجنبش دانشجویی نیز توجه کند ....
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
فیروزآبادی در مصاحبه با فارس در تاریخ 25 اسفند 96:
1- ولی من از باطن احمدی نژاد خبر نداشتم!!! ...گواه است )
United States
در مجموع باید شکر گزار بود و اینقدر بوق کرنا راه نینداخت . چرا که یک مسئول جمهوری اسلامی در حد اقای فیروز ابادی انقدر زاهدانه و باقناعت و بامراقبت زندگی کرده و میکند که بعد از قریب 30 سال خدمت های حساس نظامی / سیاسی / امنیتی و... هنوز نتوانسته یک ویلای 10000متری مستهلک بدون حصار با سقف خراب و با یش از 70 سال ساخت برای خود و اهل و عیال و نوه هایش دست و پا کند .!!اگر ایشان چنین قدرت مالی داشت و میتوانست این کار را بکند حتما گوشه ای از ان را هم به دفتر فوق سری خودش اختصاص میداد و پوشش خیلی خوبی هم بود تا حرامیان به ان دفتر فوق سری راه پیدا نکنند .
Iran, Islamic Republic of
هموطن عزیز این آقا که نگفته ملک مال خودمه وحق خودش خیالت راحت باشه امروز ساعت هشت صبح تحویلش داد راست میگی حالا مواظب باش دست آدم دیگه ای نیوفته که به ضرر ملت باشه ونوش جون کنه
علی
United Kingdom
این بنده خدا که ۲۵ سال استفاده کرد و پس داد،‌ بروید دنبال کسانی که دهها مورد از اینها را تصاحب کردند و فریادهای عالت‌خواهی‌شان بلند است!! کسانی که هم‌اکنون ویلای ۵۰۰۰ متری ۵۵ میلیاردی در پونک دارند، و یا اعضای کابینه ۱۰۰۰ میلیاردی‌ها!! شما تصویر کنید برای اندوختن هزار میلیارد، باید از سال ۵۸ ماهی ۲/۵ میلیارد پس انداز می‌کرده!! بجز هزینه زندگی و ... !!! از کجا آورده؟!!!
جعفری
Netherlands
جای بسی تأسف است که همین آقای فیروزآبادی که ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را برعهده داشتند بارها کارکنان نیروهای مسلح را به تخلیه منازل سازمانی بلافاصله بعد از اتمام خدمتشون وادار می‌کردند؛ ...
اگر دستور رهبری در این خصوص به سربازش بر زمین مانده، چطور انتظار داریم جامعه اسلامی رونق و شکوفایی داشته باشه ومشکلات مسلمانان را بتواند حل وفصل کند ؟
هر روز بیشتر می فهمیم چقد تنهاست
مالی
Iran, Islamic Republic of
....
موسی
Iran, Islamic Republic of
هر چند دیر برخورد شد ولی ای کاش با همه مسولیین متخلف هم برخورد جدی بشه
مالی
Iran, Islamic Republic of
🚨 نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها:
مردم در برخی روستاها فقط برای زنده ماندن آب پیدا می‌کنند. در بعضی مواقع آب در گودالی سرباز و بزرگ که از قدیم وجود داشته، جمع می‌شود و مردم و حیوانات به‌صورت مشترک از آن استفاده می‌کنند /ايلنا
@Hadese_News
خبر بالا رو امروز خوندم اگه من جای رهبر بودم دستور میدادم ویلای فیروزآبادی رو خرج آب شرب این بدبختا کنن
حیدر
Iran, Islamic Republic of
یاد استخر فرح بخیر
انقلابی نماها یا انقلابی های پیر و نا امید یه همچین فعلی را انجام میدهند
همه که بچه پیغمبر نیستن بنده خداها دلشون میخاد بعضیاشون هم هست دلشون میخواد اما جلوی خودشونو میگیرن که ریا نشه کی بزنه بیرون خدا میدونه. داداش نمیتونی، بریزبیرون زندان برای خودت درست نکن .
چه میکنه این نفس سرکش
ما هم همینطوریم فقط به دیگران خرده میگیریم
باید از سیم خاردار نفسمون عبور کنیم.
Turkmenistan
...