پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعزام ۲ کشتی موشک‌انداز روسیه به دریای مدیترانه

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 620559
بعد از اعزام گروه کشتی‌های نظامی آمریکا به دریای مدیترانه، روسیه نیز دو کشتی موشک‌انداز ناوگان دریای سیاه خود را برای ملحق شدن به ترکیب نیروهای نظامی-دریایی خود در منطقه اعزام کرده است.​
اعزام ۲ کشتی موشک‌انداز روسیه به دریای مدیترانه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، دفتر پشتیبانی اطلاعات ناوگان دریای سیاه روسیه امروز اعلام کرد که دو کشتی کوچک موشک‌انداز این ناوگان از بندر سواستوپل در شبه جزیره کریمه به سمت دریای مدیترانه عزیمت کردند.

بر اساس این اطلاعات، این دو کشتی قرار است به ترکیب نیروهای دائمی ناوگان نظامی-دریایی روسیه در منطقه پیوسته و وظایف محوله خود را آغاز کنند. این دو کشتی امروز از تنگه بسفر گذشته و وارد دریای مدیترانه شده‌اند.

لازم به یادآوری است، هفته گذشته اعلام شده بود که آمریکا یک گروه ضربتی نیروی دریایی خود به رهبری ناو هواپیمابر «گری ترومن» را به دریای مدیترانه اعزام کرده است.

طبق اطلاعات نیروی دریایی آمریکا، این گروه قرار است در عملیات هوایی علیه گروه تروریستی داعش در سوریه شرکت کنند. البته "ولادیمیر شامانوف" رئیس کمیته امور دفاعی دومای دولتی روسیه بعید ندانسته بود که آمریکا قصد دارد از این کشتی‌ها برای حملات دوباره به نیروهای دولتی سوریه استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *