جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مرگ موتورسیکلت‌ سوار در تونل توحید

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 620512
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از مرگ موتورسیکلت‌سواری در تونل توحید پس از برهم خوردن تعادل موتورسیکلت و برخورد شدید با دیواره این تونل خبر داد.​
مرگ موتورسیکلت‌ سوار در تونل توحید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ احسان مومنی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 3:45 بامداد امروز (دوشنبه) یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جنوب به شمال تونل توحید در حال حرکت بود که به علت تخطی از سرعت مطمئنه، تعادل و کنترل موتورسیکلت از دست راکب آن خارج شده و منجر به واژگونی آن می‌شود.
 
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پس از این حادثه، موتورسیکلت با دیواره تونل برخورد کرده و با توجه به شدت ضربه، راکب آن در دم جان خود را از دست می‌دهد و ترک نشین آن هم به شدت مصدوم می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه پلیس به تمامی موتورسیکلت سواران آن است که قوانین و مقررات راهنمایی را راعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و با توجه به ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در تونل‌ها شهری، از تردد در این معابر خودداری کرده تا خدای ناکرده شاهد وقوع حوادث مشابه اینچنینی نباشیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *