پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۷

حکم قصاص «محمد ثلاث» سحرگاه امروز اجرا شد

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 620480
پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۸ اجرا شد.
حکم قصاص «محمد ثلاث» سحرگاه امروز اجرا شد
به گزارش جهان نيوز، ثلاث باباجانی در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ و در پی تجمع غیرقانونی آشوب‌گران در گلستان هفتم از خیابان پاسداران، با راندن اتوبوس به سمت مامورین ناجا، آنان را هدف تهاجم عمدی خود قرار داده که منتهی به شهادت سه نفر از ماموران به اسامی گروهبان یکم رضا امامی، گروهبان یکم محمدعلی بایرامی و سرباز وظیفه رضا مرادی شده بود.

نامبرده در جریان تحقیقات، ضمن اقرار به عمدی بودن اقدام خود از جمله راندن و هدایت اتوبوس به سمت ماموران ناجا، علت را عصبانیت و خشم اعلام کرده است. با انجام تحقیقات در دادسرای ویژه جنایی تهران و صدور کیفرخواست، پرونده به شعبه‌ی نهم دادگاه کیفری یک تهران ارجاع و متهم به همراه وکیل تعیینی خود در جلسه دادگاه حضور یافت.

دادگاه طی دادنامه‌ی مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ متهم را از بابت سه فقره قتل عمدی به سه بار قصاص نفس محکوم نمود و فرجام‌خواهی محکوم‌علیه طی دادنامه‌ی مورخ ۱۳۹۷/۲/۳ صادره از شعبه‌ی ۳۹ دیوان عالی کشور مردود شناخته شد.

متعاقباً با وصول پرونده به دادسرا و با عنایت به تقاضای اولیای دم هر سه شهید، مراحل استیذان از رییس قوه قضاییه برای اجرای قصاص نفس طی شد و حکم قصاص سحرگاه روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۸ اجرا گردید.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
لعنت الله
س
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر این جانی باد.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که این جانی اعدام شد. نکته قابل توجه اینکه جریان فاسد اصلاحات خواستار عدم اجرای حکم اعدام بودند و برای این قاتل که میلیونها نفر اوج وحشی گری این وحشی را دیدند اشک تمساح ریختند اما در مقابل برای مامور خانم نیروی انتظامی درحین انجام وظیفه و در برخورد با یک هرزه خواستار اشد مجازات بودند. حال باید ببینیم که این مفسدین به اصطلاح اصلاح طلب در چه رتبه ای از انسانیت هستند؟ آیا حامیان یک جنایتکار و دشمنان یک مامور وظیفه شناس باید در کشور جایگاهی داشته باشند؟
s
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
دروغگو دشمن خداست
Iran, Islamic Republic of
نوشته ايد "جریان فاسد اصلاحات خواستار عدم اجرای حکم اعدام بودند". كدام اصلاح طلب خواستار عدم اجراي حكم بود؟ خاتمي؟ انصاري؟ بهزاد نبوي؟ تاجزاده؟ عبدالله نوري؟ عارف؟ تابش؟ محجوب؟ ابتكار؟ بيطرف؟ ميردامادي؟ مسجدجامعي؟ راه چمني؟ تاجگردون؟ كاتوزيان؟ هاشمي؟ حجاريان؟ جلايي پور؟ زيباكلام؟ راكعي؟ جلودارزاده؟ كولايي؟ عليخاني؟ معين؟ كواكبيان؟ پزشكيان؟ ... كدام سايت اصلاح طلب مخالف بود؟ فرارو؟ فراديد؟ انتخاب؟ آفتاب؟ عصر ايران؟ اعتدال؟ روزنو؟ تيك؟ ايسنا؟ ايلنا؟ ...؟
فقط ميخواستي يه فحشي بدي جيگرت حال بياد! مگه نه؟
Iran, Islamic Republic of
خب جنایت کرده بود و قصاص شد به امید قصاص همه جنایتکاران
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی و صدای آمریکا و وووو از امروز شروع میکنند به بیان نقض حقوق بشر.
هر کی از این دروغگویان و فتنه گران عالم دفاع کند خدا با این اعدامی و ملکه و ترامپ محشورش کند.