پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۰

آیا درخواست تخلیه این ویلا را هم می‌دهند +عکس

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 620454
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و همینطور ویلای آقای آخوندی
Iran, Islamic Republic of
درخواست ترک ویلایی که شده است محل سکونت یک نفربا خانواده اش در حالی که آن محل متعلق به بیت المال است با ویلایی که یک نهاد در آن فعال است متفاوت است . آقای دهباشی گاهی وقتها نمی تواند عصبانبت خودش را کنترل کند .
سروش
Iran, Islamic Republic of
یعنی میشه این حرکت عدالت خواهانه همه گیر بشه اگه بشه بضرر کیه به نفع کی؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
کلا دور هم دارن یه لقمه نون خشک با گوشت بوقلمون میزنن چیکارشون...
Iran, Islamic Republic of
حسین دهباشی!!!!!!!!!!!! چه خبر ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
.... خانم ابتکارهم در یک ویلای بزرگ در شمال تهران زندگی می کند.؟
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار در راه اسلام حرکت می کند. ...
مردم به یه لقمه نون حسرتن اونوقت دربهترین آب ووهوا درسادگی وقناعت دارن زندگی می کنن .
United States
اگر واقعا میخواهند عدالت رعایت شود و مشکلات بدتر از رژیم گذشته دامنگیر نظام اسلامی نشود علاوه بر دفتر نشر اثار امام خمینی ( ره )و موسسه های پوششی زیر مجموعه ان و حرم امام و...که اموال بی شمار منقول و غیر منقول در جماران و غیره جماران دارند و شبه کاخ هایی را که هنوز در اختیار دارند باید همه اموال اینچنینی در اختیار هر شخص یا موسسه بی خاصیت و... است باز پس گرفته شده و به بیت المال باز گردد و خرج عموم مردم و کشور و مخصوصا پا برهنگان و لشکر بیکاران شود . هیچگاه با شعار و سخنرانی و بیانیه حتی با قانونگذاری بدون عمل قاطعانه و انقلابی و اسلامی عدالت برقرار نمیشود . یادمان نرود که از جمله مهمترین ایرادات ملت به نظام شاهنشاهی همین فاصله طبقاتی و پدید امدن قشر مرفه بی درد و طبیعتا سر سپرده امریکا در کشور بود . و از جمله مهمترین شعار انقلابیون ومردم و رهبر انقلاب اجرای عدالت و رفع تبعیض و رسیدگی به محرومین و جلو گیری از پدید امدن قشر بالا دستی و از ما بهترون ها بود . راه و هدف اسلامی و انسانی انقلاب را فراموش نکنیم . یعنی ایجاد عدالت اسلامی و رشد فضائل اخلاقی و معنوی .
جمال ناصر عبده
این وسط خبری از وزیر محترم کشور! و ویلای ویران شده اش هم بگیرید....