پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیروزی صرب‌ها با گل تماشایی مقابل کاستاریکا

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 620340
تیم ملی صربستان در اولین دیدارش در جام جهانی کاستاریکا را شکست داد.
پیروزی صرب‌ها با گل تماشایی مقابل کاستاریکا
به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌های ملی کارستاریکا و صربستان از ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه کاسموس آرنا در شهر سامارا برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع صرب ها  به پایان رسید.

گل‌ها: کولاروف(56) صربستان
داور: مالانگ دیدهیو از کشور سنگال
اخطارها:  فرانچسکو کالفو(22)-کاستاریکا، دیوید گوژمان(56)-کاستاریکا، ایوانویچ(59) -صربستان. بروزویچ صربستان (5+90)
اخراج:

ترکیب کاستاریکا: ناواس،آکوستا، گونزالس، بورخس، دوراته، برایان، ونگس(59-بولانوس)، کالویو، کامبوا، گوژمان(72-کولیندرس) و ارونا(65-کامبل).

ترکیب صربستان: استوکویچ، توسیچ، میلیونویچ، ایوانویچ، میترویچ(پرجویچ)، تادیچ(82-روکاوینا)، کولاروف، میلن‌کوویچ، سرخی، ماتیچ و لیاجیچ(69-کوستیچ).

شرح نیمه اول
صرب ها با ستاره های خود مثل ایوانوویچ و کولاروف از سمت راست حملات زیادی انجام دادند. با توجه به فشارهای پیاپی صربستان به دروازه کاستاریکا ولی کیلور ناواس، گلر رئال خیلی خوب دوام آورد و موفق ظاهر شد تا بازی ذر نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شرح نیمه دوم
فشارها و مالکیت توپ بیشتر صرب ها در نیمه دوم بازی جواب داد و در نهایت کولاروف از روی ضربه کاشته در دقیقه 56 دروازه ناواس را به زیبایی تمام باز کرد تا صربستان با برنده این دیدار شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *