شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد سازمان ملل برای اداره «الحدیده»

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 620321
فرستاده سازمان ملل در پرونده یمن که به صنعاء سفر کرده است، در دیدار با مسئولان انصار الله پیشنهاد داده اداره شهر و بندر الحدیده به کمیته ای تحت نظارت سازمان ملل واگذار شود.
پیشنهاد سازمان ملل برای اداره «الحدیده»
به گزارش جهان نيوز، «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در پرونده یمن امروز در گفتگوهای اضطراری که با انصار الله داشته پیشنهاد داده تا شهر الحدیده تحت نظارت سازمان ملل قرار بگیرد.

فرستاده سازمان ملل که امروز به صنعاء سفر کرده است، این پیشنهاد را در راستای جلوگیری از ادامه حملات عربستان و ائتلاف تحت رهبری این کشور به شهر و بندر الحدیده مطرح کرده است.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که فرستاده سازمان ملل به رهبران انصار الله پیشنهاد داده اداره شهر و بندر الحدیده را به کمیته ای که سازمان ملل نظارت بر آن را برعهده دارد، بسپارند.

عناصر مسلح وابسته به دولت مستعفی یمن و ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان چند روزی است که عملیات خود برای اشغال الحدیده را آغاز کرده اند.

سازمان ملل بارها هشدار داده که این عملیات و نتایج آن می تواند به یکی از بدترین بحران ها و جنایت های انسانی در سال تبدیل شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *