چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

آغاز تغییرات ساختاری در اصلاحات

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 620237
عضو شورای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خود بنا دارد تا پارلمان اصلاحات روی کار بیاید و قرار است که پس از تصویب این طرح، پارلمان در راس همه امور مهم و راهبردی اصلاح طلبان قرار بگیرد.
آغاز تغییرات ساختاری در اصلاحات
به گزارش جهان نيوز، حسین کمالی عضو شورای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره آخرین وضعیت تصویب پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد:  مراحل تصویب این طرح در شورای هماهنگی در حال بررسی است.

وی درباره این مساله که آیا ممکن است شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به حاشیه بروند خاطر نشان کرد:شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  بنا دارد تا پارلمان اصلاحات روی کار بیاید و قرار است تا پس از تصویب این طرح، پارلمان در راس همه امور مهم و راهبردی اصلاح طلبان قرار بگیرد ودر همه امور مهم تصمیم گیری کند.

 گفتنی است؛ موسوی لاری درباره طرحی که اخیراً در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عنوان "پارلمان اصلاحات" به‌تصویب رسید، اظهار کرد: این پارلمان در حقیقت  تشکیلاتی است که بعد از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نهاد بالادستی شورا کارش را شروع می‌کند. 

وی درباره احتمال تغییر در ساختار شورای سیاست‌گذاری گفت: ممکن است برخی تغییرات حاصل و به اعضای شورای سیاست‌گذاری اضافه شود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *