سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

کوتینیو: رویای من قهرمانی جام جهانی است

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 620196
ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از رویای خود قبل از دیدار نخست تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سخن به میان آورد.
کوتینیو: رویای من قهرمانی جام جهانی است
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال برزیل از رویای خود قبل از دیدار نخست تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سخن به میان آوردتیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.
 
یکی از بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی برزیل فیلیپ کوتینیو است که نخستین جام جهانی‌اش را تجربه می‌کند و بی‌صبرانه در انتظار حضورش در این رقابت بزرگ است.

او گفت‌: برای رسیدن به این آمادگی بسیار تلاش از خود نشان داده‌ایم. تیم بسیار خوبی هستیم و امید زیادی به درخشش داریم. هر چیزی در جام جهانی امکان دارد.

ستاره بارسلونا ادامه‌ داد: همه بازی‌ها مهم هستند. ما در مرحله گروهی به سر می‌بریم و باید نهایت تمرکزمان را روی این مرحله گذاریم. در جام جهانی هیچ دیداری آسان و هیچ تیم ضعیفی نداریم. باید تاکید کنم که رویا من قهرمانی در جام جهانی است و امیدوارم که به این رویا برسم.

کوتینیو در پایان سخنانش ‌اضافه کرد: نخستین جام جهانی خود را تجربه می‌کنم. برای رسیدن به این مرحله تلاش زیادی کرده‌ام. امیدوارم که بتوانم به رویایم برسم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های سوییس، کاستاریکا و صربستان هم‌گروه است و در دیدار نخست به مصاف سوییس می‌رود.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *